Permalänk
Medlem

Reklam som betalar via PayPal

Hade tänkt tjäna pengar på mina sidor. Problemet är att jag endast kan ta emot pengar via PayPal. Vet ninågot bra företag som kan göra det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Företaget som står bakom WordPress's egna reklamsystem, WordAds, använder uteslutande PayPal.
De företag jag har kollat på erbjuder oftast PayPal.

Jag tror inte det är det stora problemet du kommer få, utan det är snarare hur du skall tjäna pengarna. Den sida jag jobbar för har ett snitt på över 60 000 besökare/månad och vi får inte ut mer än 10USD i månaden. Då har vi ändå en av de bästa PPH som finns där ute tack vare kontakter.
Såvida du inte jobbar med produkter direkt, då kan du ju självklart få sponsring istället för reklam, alternativt om "tjäna pengar" är i for av försäljning av vara eller tjänst, men då behöver du ju inte gå genom något annat företag än PayPal för att fixa detta.

Visa signatur

Stationär: Processor: Intel i5 3.2GHz, RAM: 4Gb, Grafikkort: ATI Radeon HD 5850, OS: Windows 7 Proffessional x64
Laptop: ASUS K53E, Processor: Intel i5 2450M, RAM: 4Gb, Grafik: Integrerad Intel GMA HD, OS: Win7 Home Premium x64 och Xubuntu 10