Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Fabbeee
Snälla sluta tycka att du är bäst av alla ? är hyfsat ny på forumet men gång på gång ser jag dig skriva en massa negativa kommentarer som jag tror många blir iriiterade på

inge illa menat men snälla sluta.Han kanske inte är super bra på cinema 4d eller vad man nu säger men asså man behöver ju inte påpeka det och dissa han. Om jag hade varit han hade jag tagit illa upp iaf
Jag tycker absolut inte jag är bäst, jag lär mig fortfarande hela tiden. Jag påpekade bara att det inte var lika. Jag tror 9SDP missförstod och trodde att han (Alatan) menade 9SDPs andra bild.

och den här:

.
När han troligtvis menade den här:
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
fActis
Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
Det hela handlar alltså om ett enkelt missförstånd. Jag ville bara klara upp det hela.
Och när sa jag att hans bilder var dåliga? Jag påpekade bara att de inte liknade varandra. Om någon har talat illa om någon/något så är det du.
Om du kan länka fler inlägg där du anser att jag är otrevlig, så gör det i PM, här kan vi skippa det. Jag har inte som avsikt att vara otrevlig. Tror du jag skulle svara på de frågor jag får, och slänga ihop en guide för att någon ville ha hjälp, för att vara otrevlig? Jag gör det för att jag tycker CG är kul och vill hjälpa andra som är intresserade att komma in i det.
Ha det gött.
//Viktor