Verktyg Visningsval
2012-06-22, 18:00   #1

edgren

Medlem

edgrens avatar

Plats: Skoghall

Registrerad: jan 2004

Mitt galleri

Hej!

Jag har sedan slutet av förra veckan, arbetat med ett bildgalleri för att visa mina fotografier som jag har tagit med mina digitalkameror. Resultatet blev överraskande bra och jag vill mer än gärna veta vad ni tycker om webbsidan.

Adressen till bildgalleriet är följande: gallery.erik-edgren.nu.

Ta väl hand om er

EDIT
144 har läst min tråd, men ingen har gjort några inlägg. Jag vill väldigt gärna höra era synpunkter

Senast redigerad av edgren 2013-03-13 klockan 09:58.
2012-06-24, 12:41   #2

linsjb

Medlem

Plats: Kiruna

Registrerad: feb 2008

Det ser bra ut, stilrent och snyggt.
Har bara 2 synpunkter egentligen.

Enligt mig borde du ha en annan titel på tumbnailsen eller skippa den helt.
Sen måste du nog kolla upp din script för bilderna också.
Ingen av bilderna hamnar i mitten av rutan för mig när jag förstorar dom.
Dom blir även helt galet konstiga när jag gör rutan mindre, vilket dom inte borde bli.
Dom blir så långa som dom ska vara, men höjden är typ 1/20del.

Jo en sak till.
Filnamn: # känns väl lite onödigt ändå? Enligt mig.

Annars ser det bra ut

Edit:
Du borde även kolla igenom texten din lite. är lite väl många kommatecken som inte behövs riktigt
"...amatörfotograf som vad jag är" låter lite konstigt också tex.

Sen kanske en ny vattenstämpel på bilderna skulle vara något?
I text istället för fotot, som enligt MIG verkligen inte är vacker.

Senast redigerad av linsjb 2012-06-24 klockan 12:51.
2012-06-24, 12:52   #3

sj6

Medlem

sj6s avatar

Plats: Karlskrona

Registrerad: feb 2007

Trevlig funktion att se var bilderna är tagna. Stilren enkel layout.

Bilderna hamnar åt vänster för mig när jag förstorar dom. No biggie men ville bara tala om detta.

Sen gillar jag personligen inte naturbilder så men det kanske inte var sådan kritik du var ute efter heller?

I vilket fall. Bra jobbat!
System: CM HAF 912 Plus || i7 950 @ Stock || Noctua NH-U12P SE2 || Asus x58 Sabertooth || Corsair XMS3 7-8-7-20 6GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || Crucial 128GB Real SSD C300 || Samsung Spinpoint F3 1TB || Chieftec Nitro Series 750W Bronze

http://sammyscorner.wordpress.com/
sj6 är uppkopplad nu
2012-06-24, 13:05   #4

csoLs

Medlem

Registrerad: okt 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av edgren Visa inlägg
Hej!

Jag har sedan slutet av förra veckan, arbetat med ett bildgalleri för att visa mina fotografier som jag har tagit med mina digitalkameror. Resultatet blev överraskande bra och jag vill mer än gärna veta vad ni tycker om webbsidan.

Adressen till bildgalleriet är följande: gallery.erik-edgren.nu.

Ta väl hand om er

EDIT
144 har läst min tråd, men ingen har gjort några inlägg. Jag vill väldigt gärna höra era synpunkter
Ser kanonbra ut, men:
1. Byt vattenstämpel =)
2. När jag har en bild i FS och förminskar fönstret så funkar det bra, men när jag gör fönstret större igen stannar bilden i tidigare bredd och höjd tills man laddar om sidan... :/
3. Filnamnet känns onödigt att lista (tror inte att någon bryr sig om att bilden kallas P1180051.JPG)

Edit: Använder Fx 13.0.1
Citera så att jag hittar tillbaka!
csoLs är inte uppkopplad
2012-06-24, 16:15   #5

edgren

Medlem

edgrens avatar

Tusen tack för er kritik!

Citat:
Ursprungligen inskrivet av linsjb Visa inlägg
Det ser bra ut, stilrent och snyggt.
Har bara 2 synpunkter egentligen.

Enligt mig borde du ha en annan titel på tumbnailsen eller skippa den helt.
Sen måste du nog kolla upp din script för bilderna också.
Ingen av bilderna hamnar i mitten av rutan för mig när jag förstorar dom.
Dom blir även helt galet konstiga när jag gör rutan mindre, vilket dom inte borde bli.
Dom blir så långa som dom ska vara, men höjden är typ 1/20del.

Jo en sak till.
Filnamn: # känns väl lite onödigt ändå? Enligt mig.

Annars ser det bra ut

Edit:
Du borde även kolla igenom texten din lite. är lite väl många kommatecken som inte behövs riktigt
"...amatörfotograf som vad jag är" låter lite konstigt också tex.

Sen kanske en ny vattenstämpel på bilderna skulle vara något?
I text istället för fotot, som enligt MIG verkligen inte är vacker.
Varför ska jag ha en annan titel för tumnaglarna? Det är ju perfekt att kunna se när fotografierna är tagna, utan att ens behöva klicka på dem Att inget fotografi hamnar i mitten, är för att jag inte vet till 100% hur man fixar till det. Ska dock Googla på en möjlig lösning vid tillfälle.

Att visa filnamnet i listan, kanske var inte så nödvändigt som vad jag trodde, nej Den åker bort därifrån ^^ Det där med antalet komma-tecken i meningarna, är för att det ska vara lättare för alla att läsa dem. Jag växlade mycket mellan ett foto på mig och någon textrad som en vattenstämpel. Jag blev aldrig nöjd, så det fick bli fotot på mig tills vidare

Citat:
Ursprungligen inskrivet av sj6 Visa inlägg
Trevlig funktion att se var bilderna är tagna. Stilren enkel layout.

Bilderna hamnar åt vänster för mig när jag förstorar dom. No biggie men ville bara tala om detta.

Sen gillar jag personligen inte naturbilder så men det kanske inte var sådan kritik du var ute efter heller?

I vilket fall. Bra jobbat!
Tack! ^^ Jag kände på mig att den skulle uppskattas. Nä. Det var inte någon sådan kritik jag ville ha, utan vad ni tycker om webbsidan

Citat:
Ursprungligen inskrivet av csoLs Visa inlägg
Ser kanonbra ut, men:
1. Byt vattenstämpel =)
2. När jag har en bild i FS och förminskar fönstret så funkar det bra, men när jag gör fönstret större igen stannar bilden i tidigare bredd och höjd tills man laddar om sidan... :/
3. Filnamnet känns onödigt att lista (tror inte att någon bryr sig om att bilden kallas P1180051.JPG)

Edit: Använder Fx 13.0.1
1. Vattenstämpeln kommer att bytas ut inom en snar framtid. När vet jag dock inte
2. Det är en känd bugg som jag inte riktigt vet hur jag ska åtgärda. Jag kopierade > klistrade in Olivers jQuery-funktion och gick efter hur han hade fixat sin demo-sida, men lösningen vägrar att fungera korrekt på min sida. Ska ta mig en närmare titt på vad det kan vara, när jag väl har mer ork
3. Mycket sant! Den information åker bort från listan
2012-06-24, 16:33   #6

linsjb

Medlem

Citat:
Tusen tack för er kritik!

Varför ska jag ha en annan titel för tumnaglarna? Det är ju perfekt att kunna se när fotografierna är tagna, utan att ens behöva klicka på dem Att inget fotografi hamnar i mitten, är för att jag inte vet till 100% hur man fixar till det. Ska dock Googla på en möjlig lösning vid tillfälle.

Att visa filnamnet i listan, kanske var inte så nödvändigt som vad jag trodde, nej Den åker bort därifrån ^^ Det där med antalet komma-tecken i meningarna, är för att det ska vara lättare för alla att läsa dem. Jag växlade mycket mellan ett foto på mig och någon textrad som en vattenstämpel. Jag blev aldrig nöjd, så det fick bli fotot på mig tills vidare
Oj! Mitt fel, trodde att det stod filnamnet där också, såg lite fel. Förlåt för det!
Ne men det är rätt bra, fast tiden kan man nog ta bort, jag hade kört utan tiden iaf

Tycker det är jobbigare att läsa när det är mycket kommatecken, men alla är ju olika!

Det finns en rad olika jQuery slides.
När jag kommer hem från jobbet ska jag ta fram ett par åt dig, kommer inte ihåg i skallen vad dom heter.
Så kan du kanske få till det som du vill ha det!
2012-06-24, 18:34   #7

edgren

Medlem

edgrens avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av linsjb Visa inlägg
Oj! Mitt fel, trodde att det stod filnamnet där också, såg lite fel. Förlåt för det!
Ne men det är rätt bra, fast tiden kan man nog ta bort, jag hade kört utan tiden iaf

Tycker det är jobbigare att läsa när det är mycket kommatecken, men alla är ju olika!

Det finns en rad olika jQuery slides.
När jag kommer hem från jobbet ska jag ta fram ett par åt dig, kommer inte ihåg i skallen vad dom heter.
Så kan du kanske få till det som du vill ha det!
Även tiden är bra att ha där, tycker jag

Tack! Jag testade Fancybox, men den vägrade att öppna fotografierna i fullstorlek på grund av min vattenstämpel-funktion, så den behöver du inte tipsa om
2012-06-25, 10:07   #8

linsjb

Medlem

Jäklar, har inte hunnit titta upp dom, jag ska göra det idag!
2012-06-25, 15:25   #9

edgren

Medlem

edgrens avatar

Det är inga problem Ta den tid du behöver, så leker jag undertiden med ett frågesport-spel med olika svårighetsgrader och olika kategorier.
2012-06-25, 16:41   #10

linsjb

Medlem

http://www.shadowbox-js.com/
http://www.jacklmoore.com/colorbox
http://fancybox.net/
http://www.clearbox.hu/index_en.html

Där har du dom jag har iaf
2012-06-25, 17:00   #11

edgren

Medlem

edgrens avatar

Man tackar så hjärtligt! Det ser ut att bli Shadowbox.
2012-06-28, 07:04   #12

edgren

Medlem

edgrens avatar

Bildgalleriet har fått sig en fin liten uppdatering. Jag har lagt in Shadowbox.js och ändrat vattenstämpeln från en "dynamisk" bild som klistras på när sidan laddas, till vanlig text som är fastklistrad på fotografiet. Att ta bort fotografier kräver nu ett lösenord. Jag ändrade även länken "Facebook" i menyn, till "Gilla på Facebook" för att förhoppningsvis få fler gilla-markeringar för bildgalleriet på Facebook.

Den största uppdateringen, är kategori-systemet som låter mig att kategorisera mina fotografier. Sidan som listar alla kategorier (den jag länkade till), är väldigt fattig på innehåll för tillfället, men det kommer att ändras så småningom.

Senast redigerad av edgren 2012-06-28 klockan 14:48.
2012-06-28, 08:54   #13

atriix

Medlem

atriixs avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: nov 2011

Läste inge igenom hela tråden här innan, men men...

Du bör förslagsvis göra så att man behöver logga in innan man kan se någon edit ruta och inte bara att man skall skriva pw för att kunna posta den, ser fruktansvärt oprofessionellt ut om inte annat. Annas rätt bra sida.
atriix är inte uppkopplad Folding
2012-06-28, 10:03   #14

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Registrerad: jun 2005

Citat:
Bildgalleriet har fått sig en fin liten uppdatering. Jag har lagt in Shadowbox.js och ändrat vattenstämpeln från en "dynamisk" bild som klistras på när sidan laddas, till vanlig text som är fastklistrad på fotografiet. Att ta bort fotografier kräver nu ett lösenord. Jag ändrade även länken "Facebook" i menyn, till "Gilla på Facebook" för att förhoppningsvis få fler gilla-markeringar för bildgalleriet på Facebook.

Den största uppdateringen, är kategori-systemet som låter mig att kategorisera mina fotografier. Sidan som listar alla kategorier (den jag länkade till), är väldigt fattig på innehåll för tillfället, men det kommer att ändras så småningom.

...<borttagen text>...
TS, att rådfråga om feedback är precis vad forumet kan och ska hjälpa till om. Att begära hjälp med marknadsföringen av din sida är en helt annan, gå inte över gränsen.

Citat:
§ 9 Marknadsföring och försäljning
Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.
Lycka till med sidan, såg riktigt bra ut. Jobbar själv med wordpress och plugins mestadels men är inte helt nöjd för min egen del. Din sida ser klart intressant ut, återkommer när jag har mer tid.

Nyheter: Missa inte vårt nya forum för Spelevenemang och kontakt mellan spelare!
Lannovar är inte uppkopplad
2012-06-28, 14:13   #15

edgren

Medlem

edgrens avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av atriix Visa inlägg
Läste inge igenom hela tråden här innan, men men...

Du bör förslagsvis göra så att man behöver logga in innan man kan se någon edit ruta och inte bara att man skall skriva pw för att kunna posta den, ser fruktansvärt oprofessionellt ut om inte annat. Annas rätt bra sida.
Jag vill att alla ska kunna ändra ett fotografi eller en kategori, bara de har lösenordet. På så sätt kan jag be någon annan att ändra ett fotografi, om jag inte är hemma, som ett exempel. Därför vill jag inte ha någon inloggnings-funktion

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lannovar Visa inlägg
TS, att rådfråga om feedback är precis vad forumet kan och ska hjälpa till om. Att begära hjälp med marknadsföringen av din sida är en helt annan, gå inte över gränsen.
Jag ber om ursäkt för att jag begärde om marknadsföringen. Det var inte meningen. Jag har ändrat den meningen nu.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lannovar Visa inlägg
Lycka till med sidan, såg riktigt bra ut. Jobbar själv med wordpress och plugins mestadels men är inte helt nöjd för min egen del. Din sida ser klart intressant ut, återkommer när jag har mer tid.
Tack för din kritik! Det gäller att arbeta tills man själv är nöjd Jag har en personlig webbsida som jag har lekt med i väldigt många år nu (sedan 2003, typ). Jag blir aldrig nöjd xD Jag ser fram emot din återkomst, så att säga

EDIT
Jag läste igenom det du skrev lite mer noggrant och jag måste påpeka att jag inte arbetar med Wordpress eller andra färdiga system, utan jag gör allt helt själv från skretch

Senast redigerad av edgren 2012-06-29 klockan 05:04.
2012-09-24, 01:06   #16

edgren

Medlem

edgrens avatar

BETA-test av funktion

Hej!

Jag arbetar med en rejäl uppdatering till mitt bildgalleri som ska förbättra en rad olika saker och som även ska ha nya funktioner. En av de nya funktionerna är att kunna se hur långt det är från ens nuvarande plats genom GPS-lokalisering och fotografiets angivna plats. Själva systemet är helt klart, men det är otroligt segt på min mobil, HTC One V, genom Google Chrome.

Sidan segar ner telefonen tills jag stänger ner Chrome. Nu är dock min HTC One V defekt (den är ovanligt slö, enligt HTC Support, och den låser sig, startar om, touchskärmen går ibland inte att använda och så vidare (fråga mig inte varför jag drog upp det där här, men jag är rätt så trött i huvudet nu och då brukar jag dryga ut på saker)). Jag ska lämna in den på lagning när jag får tummen ur, så det kan ju vara min mobil som gör sidan seg.

Jag har även testat funktionen på både min stationära och bärbara dator, och på datorerna med samma webbläsare (Google Chrome) funkar funktionen helt underbart. Det hade varit väldigt snällt av er om ni ville testa funktionen för att se om den är segt hos er också. Adressen till funktionen är dev.erik-edgren.nu. Testsidan är anpassad för både datorer och mobiler, precis som vad den färdiga versionen av hela bildgalleriet också ska vara.

Huvudfrågan: segar funktionen ner eran webbläsare och/eller mobil och vad för webbläsare använde ni vid testet?

Tack på förhand.

EDIT
BETA-testet är nu klart sedan länge.

Senast redigerad av edgren 2012-10-19 klockan 05:32.
2012-09-27, 20:01   #17

edgren

Medlem

edgrens avatar

Som jag skrev innan, håller jag på med en rejäl uppdatering till mitt bildgalleri. I mitt förra inlägg i denna tråd, fick ni möjligheten att testa en ny funktion som kallas för "avstånd". Nu kan ni få möjligheten till att titta på ett YouTube-klipp, som demonstrerar den nya laddnings-effekten när man klickar på "Favorit" (som för övrigt också är en ny funktion), "Gilla", eller "Ogilla".

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=Eaqng_8djFc

Skriv gärna era synpunkter på denna effekt och gärna även om upplägget för fotografiet och dess länkar, som kan ses i samma YouTube-klipp.
2012-10-19, 11:33   #18

edgren

Medlem

edgrens avatar

Nära en månad har gått sedan mitt förra inlägg och mycket har hänt. Därför tänkte jag uppdatera er om vad som har hänt och hur läget ser ut just nu

På nuvarande bildgalleriet på gallery.erik-edgren.nu hanteras alla formulär av enbart PHP. I den kommande versionen av bildgalleriet, kommer alla formulär att hanteras av jQuery/AJAX och PHP. Tack vare detta kommer sidan inte att laddas över huvudtaget, utan kommer enbart att visa ett meddelande om vad som händer efter att man har klickat på knappen. Själva hanteringen av det man har skrivit in i formuläret, sker i bakgrunden.

Designen och layouten har fått sig en fin liten twist. Allt är nu mer stilrent och noggrant upplagt. Även valmöjligheterna har fått sig en härlig twist. I den kommande versionen kommer man att kunna sortera fotografierna efter säsong, klockslag (timmar och/eller minuter), kamera, kamerautrustning, veckodag, bildförhållanden, datum, taggar och kategorier.

Informations-sidan om ett fotografi har den största synliga förändringen. Fotografiet är nära 40% större (förstoringen av fotografiet är över 45% större) och man ska även kunna ladda hem bakgrundsbilder för utvalda fotografier. 3 nya funktioner kommer även att välkomna dig när allt är klart; favorisering av fotografi (enbart inloggade besökare), avstånd mellan dig och fotografiet (antalet kilometer med något fordon och hur lång tid det tar), samt köp av fotografi.

Jag har lyssnat på det som andra har sagt om nuvarande versionen av bildgalleriet och har därför infört ett medlems-system. För att göra det så säkert som möjligt, har jag valt att webbsidan ska skapa ett lösenord åt dig. Man kommer inte kunna välja något eget lösenord (se bild 6)! Väl inloggad, kan du ladda hem en unik nyckelfil, som du kan använda dig av vid inloggningen. Jag har lagt upp ett YouTube-klipp som demonstrerar hur detta fungerar (se det inbäddade klippet nedan).

Alla medlemmar har en egen profil, som visar användarens favoritfotografier och vilka fotografier som han eller hon gillar och inte gillar, plus mycket mer matnyttig information. Även besökare har en egen profil. Detta är för att förhindra en alldeles för full besökslista. Allt ska hållas rent och fint!

När det kommer till statistik-sidan, så har även denna fått en rejäl uppdatering. Förutom det som finns på statistik-sidan just nu, kommer man även att kunna se vart alla besökare kommer från för land, genom en världskarta.

Uppdatering
Tog bort länkarna till bilderna från inlägget, då de tycks inte finnas kvar på servern :/

Senast redigerad av edgren 2013-02-27 klockan 10:56. Anledning: Rättade till ett stavfel
2013-03-01, 04:56   #19

edgren

Medlem

edgrens avatar

Hej.

Jag håller på med en "minimal" version av mitt bildgalleri som jag sedan kommer att bygga vidare på. Jag är grymt trött på den som finns uppe just nu! Designen är dock helt olik den som jag har presenterat för er tidigare. Nu när jag inte har några andra ljuskällor än själva datorskärmen i vardagsrummet när det är mörkt ute, så skärde den "kritvita" designen i mina ögon. Därför valde jag att byta design till en mer mörk sådan.

Hur som helst. Det var inte det jag ville ta upp i det här inlägget, utan något helt annat. Jag har precis lagt in jQuery Masonry till startsidan och även sorterings-sidorna, vilket jag tyckte blev helnice. Men! Listningen av mina fotografier ser bokstavligen talat rörig ut! Håller ni med mig om det?

Jag uppskattar verkligen för all kritik jag får av den här lösningen. Om ni förmodan skulle gilla det som visas på bilden ovan, så vill jag gärna läsa om varför ni tycker om den Bra att veta liksom.

Tack på förhand.
2013-03-01, 09:45   #20

Marie96

Medlem

Plats: Västerås

Registrerad: jun 2011

Citat:
Hej.

Jag håller på med en "minimal" version av mitt bildgalleri som jag sedan kommer att bygga vidare på. Jag är grymt trött på den som finns uppe just nu! Designen är dock helt olik den som jag har presenterat för er tidigare. Nu när jag inte har några andra ljuskällor än själva datorskärmen i vardagsrummet när det är mörkt ute, så skärde den "kritvita" designen i mina ögon. Därför valde jag att byta design till en mer mörk sådan.

Hur som helst. Det var inte det jag ville ta upp i det här inlägget, utan något helt annat. Jag har precis lagt in jQuery Masonry till startsidan och även sorterings-sidorna, vilket jag tyckte blev helnice. Men! Listningen av mina fotografier ser bokstavligen talat rörig ut! Håller ni med mig om det?

http://erik-edgren.nu/upload-it/imag...86665bf6c0.jpg

Jag uppskattar verkligen för all kritik jag får av den här lösningen. Om ni förmodan skulle gilla det som visas på bilden ovan, så vill jag gärna läsa om varför ni tycker om den Bra att veta liksom.

Tack på förhand.
Fast jag gillar nog det där...lite liv i sidan, istället för bara raka rader.
Alltid intressant vad som är på gång i ditt bildgalleri btw..!
Marie96 är inte uppkopplad
2013-03-01, 12:58   #21

edgren

Medlem

edgrens avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Marie96 Visa inlägg
Fast jag gillar nog det där...lite liv i sidan, istället för bara raka rader.
Alltid intressant vad som är på gång i ditt bildgalleri btw..!
Det är mycket sant

Ah! Det var mycket roligt att läsa ^^ Jag hoppas att du kommer att gilla den här versionen, när allt väl är klart
2013-03-06, 02:30   #22

edgren

Medlem

edgrens avatar

Nu har jag kommit såpass långt med mitt galleri, att jag vill visa er informations-sidan för ett fotografi.

Som ni kanske direkt märker, har jag tagit bort "föregående" och "nästa" fotografi. Anledningen är att jag anser det är en överskattad funktion. Man kan inte heller klicka på fotografiet för att få se en större variant av det. Fotografiet är ju redan såpass stort, men det går dock att bli medlem på webbsidan och få statusen "Kritiker". När man är en kritiker, kan man få se fotografiet i originell storlek och därav ge kritik på vad man tycker om det; fokusering, skärpa, balans och så vidare.

Själva upplägget är mer simpelt och informations-sidan är uppdelad till 6 sidor. Varje sida laddas med hjälp av jQuery för att få en såpass smidig övergång som möjligt. Det finns även en ny funktion som heter "panelen". När man håller musmarkören över rutan ovanför fotografiet, får man upp en panel som innehåller länkar för till exempel "Gilla" och "Ogilla", samt "Ladda hem".

"Ladda upp" i huvudmenyn kommer dock att försvinna. Jag har inte skapat någon inloggning än och jag orkar inte skriva adressen till uppladdnings-sidan hela tiden. Klicka på bilden nedan för att se original-storleken.

2013-03-06, 02:43   #23

Qwal

Medlem

Qwals avatar

Plats: Falköping

Registrerad: apr 2008

Du borde komma till Falköping, ta kort över staden från mösseberg på kvällen när allt börjar lysas upp, blir helt underbart
Qwal är inte uppkopplad
2013-03-06, 03:05   #24

elev10

Medlem

Registrerad: jan 2013

Sidan är riktig seg för mig sitter på 100/10.
elev10 är inte uppkopplad
2013-03-06, 03:29   #25

edgren

Medlem

edgrens avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Qwal Visa inlägg
Du borde komma till Falköping, ta kort över staden från mösseberg på kvällen när allt börjar lysas upp, blir helt underbart
Det hade varit väldigt roligt ^^ Tyvärr är min ekonomi väldigt begränsad, så jag kan inte resa runt så mycket :/ Bara när någon jag känner ska någonstans och jag följer med dem. Men jag ska försöka ta mig till Falköping Tusen tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen inskrivet av elev10 Visa inlägg
Sidan är riktig seg för mig sitter på 100/10.
Ajdå Det var inge bra. Webbsidan kan vara rätt så slö lite då och då, speciellt min blogg. Jag vet ej vad det kan bero på, för Binero säger att ingenting är fel på deras servrar. Du kan försöka lite senare igen Förhoppningsvis funkar det bättre då.
2013-03-11, 00:21   #26

edgren

Medlem

edgrens avatar

Mitt galleri har äntligen fått sig ett ansikslyft!

Även adressen har fått sig en rejäl "uppdatering". Hädanefter kommer mitt galleri att finnas på mitt-galleri.nu istället för på gallery.erik-edgren.nu. Jag kommer dock att ha kvar den sistnämnda adressen på grund av alla fotografier som jag har delat med mig till fototrådarna här på SweClockers

Det är såpass många uppdateringar på webbsidan, så jag skulle säkerligen ge er en lista med över 20 punkter. Trött som jag är, så får ni själva gå till webbsidan och ta en titt Lämna gärna synpunkter på vad ni tycker om mitt arbete.

Tänk på att jag inte är helt klar med webbsidan än! Det är mycket som fattas så som kommentar-systemet, statistik-sidan, med mera. Jag var såpass taggad till att börja använda mitt nya galleri, så jag gjorde bara klart det som verkligen behövs att ha på ett galleri och fixade till några buggar. Sen la jag upp allt. Ha därför hänsyn till buggar.

Just nu är det rätt så få fotografier, men jag håller på att laddar upp för fullt
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb