Verktyg Visningsval
2012-07-11, 17:13   #1

olsson18

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: apr 2012

Filmredigeringsprogram med slow motion...

Hej!

Jag letar efter ett filmredigeringsprogram där man kan använda en slags "slow motion" funktion. Jag är inte så kräsen eftersom jag är nybörjare som just börjat filma lite då och då. Jag letar efter ett program som helst är gratis men i värsta fall kan jag tänka mig att köpa ett, bara det inte är FÖR avancerat. Vet ni några program som passar det jag söker?? tack på förhand!
olsson18 är inte uppkopplad
2012-07-11, 17:19   #2

MrLifeTime

Medlem

MrLifeTimes avatar

Registrerad: maj 2012

Googla twixtor
MrLifeTime är inte uppkopplad
2012-07-11, 17:20   #3

MrLindgren

Medlem

MrLindgrens avatar

Plats: Umeå

Registrerad: apr 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av olsson18 Visa inlägg
Hej!

Jag letar efter ett filmredigeringsprogram där man kan använda en slags "slow motion" funktion. Jag är inte så kräsen eftersom jag är nybörjare som just börjat filma lite då och då. Jag letar efter ett program som helst är gratis men i värsta fall kan jag tänka mig att köpa ett, bara det inte är FÖR avancerat. Vet ni några program som passar det jag söker?? tack på förhand!
Tjo, själv kör jag med After Effects & en plugin som kallas för Twixtor. Det är inte allt för svårt men kostar dock en slant, men lär du dig After Effects kan du göra en hel del annat också! Finns även en hel del tutorials som kan lära dig

Mitt senaste Slowmotion projekt

Intel Core i7 3,20GHz | Asus HD6950 1GB | Corsair Force 3 SSD 90GB | Corsair Force 3 SSD 120GB | Samsung 1TIB | Kingstone 8GB DDR3 | Gigabyte P55M-UD2 | Skärmar: Samsung S23A700D LED 120Hz & Benq GL2240 Övrigt: Canon 600D [T3I] & Ipad 2 wifi 16GB

www.youtube.com/AndragazProductions
MrLindgren är inte uppkopplad
2012-07-11, 17:58   #4

olsson18

Medlem

Tack för svaren, men är inte Twixtor en plugin och inte ett program??
2012-07-11, 17:59   #5

olsson18

Medlem

Väldigt "nice" film förresten