Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Pirrefication
Jag tilllåter det, men jag har inga COD klipp själv...
Vågar jag fråga om jag kanske kunde få lägga t.ex. mitt senaste klipp som ett svar till ditt senaste eller så? Vore oerhört tacksam och jag kan nämna dig i min nästa video om du vill det
Citat:
meudig
Jag har sett ett par videos nu, av den senaste att döma ser det ut som om du har fått grepp om rendering inställningar och dylikt för kvalitén är helt okej.
Det jag antar att du behöver fokusera mest på är att ljudet ska vara behagligt att lyssna på och att man inte flåsar/blåser i micen osv när man pratar, men jag tycker att det inte var något problem med det i det jag såg på.
Såg även att du efterlyste någon att göra ett intro åt dig, det är i princip så jag började, att göra intros som är tillgängliga för vem som helst, bara att slänga om texten i princip. Den kanalen som jag har hjälpt på detta sättet som varit mest framgångsrik har nu
318
prenumeranter
145 608
videoklippsvisningar
Vilket jag tycker är ganska roligt sätt att synas på.
Det dem gjorde var i princip att de kontaktade mig och frågade om jag kunde snickra ihop ett intro till deras kanal och i utbyte få credits på deras kanal. Så bör du göra, hitta någon liten kanal som håller på med intros och sådant, bilda en liten grupp, skaffa kontakter osv.
Jag har ingen möjlighet idag att hjälpa dig med en sådan sak och dem intros som jag har tillgängliga just nu är gamla och inte av speciell hög kvalité, men det går alltid att söka på "free intro template" eller dylik på tuben och se vad man kan få fram!
/Meudig
Tack så hjärtligt för den fina kritiken. Jag försöker mitt allra bästa och jag söker i princip varje dag efter en någorlunda billig mick som inte har det där "elektriska" ljudet som min har. Jag har försökt hitta templates överallt och försökt göra egna, men jag ska se, det måste finnas något i något hörn av tuben
Citat:
BergHa
?
Spelade lineage2, gillar inte direkt YT för att de förstör kvalitén.
Jag ber om ursäkt, PvP för mig betyder automatiskt WoW efter x antal år av spelanda, haha

Du har rätt, har hört av många att YT inte är den bästa sidan då det gäller kvalité, men jag måsta säga att jag laddar upp i 1080p och tycker det ser rätt skapligt ut.
Utöver dessa citeringar, har jag en annan idé som jag ännu inte nämnt. Jag har funderat på att göra vlogs på sidan av mina filmer, men jag är lite osäker, eftersom jag bara har en 8 mpix kamera på min Galaxy s2 till hands som jag antar att bara spelar in i 720p? Vet dock inte om det går att föra över dessa filer till datorn och editera dem i Sony Vegas? Har funderat på att investera i en webcam, men jag är som sagt lite osäker på denna idé, främst eftersom jag inte är någon speciell vacker syn lol.
Gamer: Intel i5 3570K - AsRock Extreme 4 - nVidia GTX 560Ti 1024 - 8 GB DDR3 - CM Silencio 650 - CM GX750W - BenQ 2320HDB - BenQ 2110HD - Logitech G400 - Logitech Ultra Flat Keyboard - Audio-Technica AT-2020 -
Laptop: AMD X2 QL-65 @ 2.1 GHz - ATi Radeon HD 3200 - 3 GB DDR2
Youtube