Behöver seriös hjälp att återskapa en trasig rapport i word 2013!!

Permalänk
Medlem

Behöver seriös hjälp att återskapa en trasig rapport i word 2013!!

Hej!

Har suttit i flera veckor och skrivit i en rapport och nu är halva rapporten borta!

Jag har haft tabeller från MS Access i rapporten och Word hängde sig vid ett tillfälle när jag ändrade i en tabell, men jag kunde trycka på vissa knappar bland annat spara knappen.
Så jag tryckte på den för att spara, stängde ner Word(som inte varnar eller klagar på något).
Nu när jag öppnar rapporten är halva rapporten borta!!
Saken är den att jag kan se i mappen om jag markerar filen att den ska innehålla 13 sidor, men när jag då öppnar ser jag bara 7, fast orden jag skrivit stämmer bara det att jag kan inte se alla ord eller sidor... kan inte häller skrolla ner till sista sidan då den bara är mörk.

Vill inte att all min tid jag lagt på den här rapporten ska gå förlorad och behöver någon som har en idé på hur detta kan fixas???
Har letat upp de tillfälliga dokument som word sparar men tyvärr stämmer inte dessa för fem öre... :/

Tack på förhand!!!

Permalänk
Medlem

Ta tillfället i akt och ändra arbetssätt. Spara i revisioner som sedan backas upp. Spara förslagsvis revisionerna till Dropbox.

Permalänk
Medlem

Jo tack för det tipset, men har använt words tillfälliga spar dokument. Men tyvärr är inte det att lita på längre... orden etc bör ju finnas där eftersom word räknar med dom!

Permalänk
Medlem

JA JA JAA!

Jag lyckades få tillbaka alla sidor!

Valde att spara dokumentet som Word97 och då kom sidorna tbx!!

Fy fan vad skönt!