Permalänk

Feedback på hemsida

Har gjort en classified sida http://84.219.165.126/
all feedback är välkommen. Vore trevlig om någon använder sidan.

Permalänk
Avstängd

Känns väldigt Google, men det kanske är vad du siktar på. Sen vet jag inte om det är så bra att låta länkarna till respektive annons öppnas i en ny flik. Jag gillar att öppna saker i nya flikar men jag vill ändå bestämma själv när så sker, i alla fall om det är länkar inom en webbplats liksom.

Annars känns den bra. Gillar sökfunktionen verkligen.

Permalänk
Skrivet av snajk:

Känns väldigt Google, men det kanske är vad du siktar på. Sen vet jag inte om det är så bra att låta länkarna till respektive annons öppnas i en ny flik. Jag gillar att öppna saker i nya flikar men jag vill ändå bestämma själv när så sker, i alla fall om det är länkar inom en webbplats liksom.

Annars känns den bra. Gillar sökfunktionen verkligen.

Vad kul att du gillar sökfunktionen. Det kommer att finnas fler sökfunktioner i sökningen.

Permalänk

Nu finns det en auktion annons också. Så att man kan testa budgivningen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RootLocus:

Vad kul att du gillar sökfunktionen. Det kommer att finnas fler sökfunktioner i sökningen.

Jo. Sådan där sök, alltså med avgränsningar som kommer upp direkt när man klickar i rutan, borde många fler sidor ha.

Permalänk
Medlem

Rent.. det gillar jag.

Lite småsaker
Produktrutorna är inte enhälliga i storlek.
Kartan har ingen plats, adress/ koordinat.
Fälten som kommer upp när man klickar i sökfältet är inte alignade.
Typ kanske borde bytas ut mot något mer lämpligt. Låt säga att du lägger till möjlighet att söka på bilar/möbler/datorer, det skulle också kunna gå under typen typ. Det är dock bara en simpel benämning...
Klicka esc efter att man klickat i sök stänger inte ned möjlighetsrutan som kom upp.
Bottom bar: Om, frågor och svar, osv, ligger inte i botten av min skärm, ligger rätt högt upp.
Om jag söker utan att ha skrivit något händer inget, dvs man måste klicka på uvunt.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!