Sidan 2 av 3 1 2 3

Verktyg Visningsval
2005-11-14, 10:07   #31

weird

Medlem

weirds avatar

Plats: Stockholm, Sweden

Registrerad: feb 2002

Fattar inte hur alla kan säga att den är så snygg, personligen tycker jag den är trist och jag har för mig att din gamla sida var snyggare. Jag menar, upplägget på informationen känns bra men annars är det bara en bild och lite test (fler bilder om det är galleri m.m.). Jag är inte säker men jag har för mig att din gamla sida hade lite skön grafik som var nytänkande och annorlunda, detta ser i princip ut som alla andra sidor på nätet med en logo, meny och sen textinnehåll under varandra.

Bilderna till logon är iof. bra, personliga och tagna med egen kamera (förmodar jag). Men annars tycker jag att du kanske borde få in lite mer grafiksa element som bryter upp all text, blir lite plottrigt annars.

Mina 2 cent.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.
weird är inte uppkopplad
2005-11-14, 11:19   #32

Hakkenarsk

Medlem

Plats: Vetlanda

Registrerad: jun 2004

Har man varit med och sett L&H's site-kreationer genom tiden (eller iallafall ett bra tag) så tycker jag att denna är klockren, verkligen L&H'esque. Jag gillar den.
Hakkenarsk är inte uppkopplad
2005-11-14, 11:37   #33

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Plats: Sandviken

Registrerad: sep 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ErikHK
http://erikhk.mine.nu/dump/files/livohelvete.png

ska det se ut så?
Nä, verkligen inte. Men jag har grejat felet nu så att nu ska det se som det ska.
Men tack för att du sa till.

ProSiT: Vilken logga är det du tycker är pixlig ? Det är nämligen fem stycken som går i
omlopp med varandra, så vilken logga var det du tänkte på ?

sAnden: Tack.

Toke: Jo, jag har lite svårt med det här med stavning pga av ett mindre funktionshandikapp,
men jag ska ta och ändra på dom stavfel som finns.

Hakkenarsk: Det tackar jag för.
2005-11-14, 14:26   #34

ErikHK

Medlem

ErikHKs avatar

Registrerad: okt 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av liv&helvete
[B]Nä, verkligen inte. Men jag har grejat felet nu så att nu ska det se som det ska.
Men tack för att du sa till.
aa, nu ser det bättre ut, snygg sida!
2005-11-14, 16:32   #35

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ErikHK
aa, nu ser det bättre ut, snygg sida!
Tack.
2005-11-14, 17:14   #36

Mysterium

Medlem

Mysteriums avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: dec 2003

Trevlig sida! Gillar dina dygnsbilder.
Mysterium är inte uppkopplad
2005-11-14, 17:51   #37

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Mysterium
Trevlig sida! Gillar dina dygnsbilder.
Tack.
2005-11-14, 19:28   #38

Fredo

Medlem

Fredos avatar

Plats: Härnösand

Registrerad: sep 2003

Kan du sluta tacka för varenda liten komplimang?
2005-11-16, 10:46   #39

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Fredo
Kan du sluta tacka för varenda liten komplimang?
Jag säger ju bara vad jag tycker.

Vad ska jag annars säga ?=/
2005-11-16, 12:46   #40

darkmoon

Medlem

darkmoons avatar

Plats: Stenungsund

Registrerad: sep 2004

Det enda jag kan klaga på är (som nämnts) att gästboken inte ligger separat, eller är integrerad på ett bättre sätt så att man inte får en miniruta längst ner som man måste scrolla.
darkmoon är inte uppkopplad
2005-11-16, 14:15   #41

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Det enda jag kan klaga på är (som nämnts) att gästboken inte ligger separat, eller är integrerad på ett bättre sätt så att man inte får en miniruta längst ner som man måste scrolla.
Har inte rikigt hittat någon bättre alt, så jag kör med den jag har i dag så länge. Men jag har gjort gästboken en anning större så man inte får den , som du säger "miniruta" längst ner.
2010-10-08, 15:10   #42

Lambi

Medlem

Lambis avatar

Plats: Pendlar Visby/Sthlm

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av liv&helvete Visa inlägg
Har inte rikigt hittat någon bättre alt, så jag kör med den jag har i dag så länge. Men jag har gjort gästboken en anning större så man inte får den , som du säger "miniruta" längst ner.
Sidan finns inte längre men du har den i din signatur?
Lambi är inte uppkopplad
2010-10-08, 15:16   #43

KKay

Medlem

KKays avatar

Plats: Umeå

Registrerad: mar 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lambi Visa inlägg
Varför dra upp en tråd från 05?
2010-10-08, 15:31   #44

Lambi

Medlem

Lambis avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av KKay Visa inlägg
Varför dra upp en tråd från 05?
Well, jag gjorde det istället för att PM:a. Simple as that.
Lambi är inte uppkopplad
2010-10-08, 15:41   #45

Voultner

Medlem

Voultners avatar

Plats: Malmö

Registrerad: maj 2008

Citat:
Well, jag gjorde det istället för att PM:a. Simple as that.
PM hade dock varit bättre i det här fallet.
2010-10-08, 15:51   #46

E_maN

Medlem

E_maNs avatar

Registrerad: okt 2003

Citat:
http://www.sweclockers.com/forum/93-.../#post10422672
E_maN är inte uppkopplad
2010-10-09, 18:43   #47

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Den har råkat halkat efter.

Du hade kunnat dumpat ett PM om du säkert velat fått ett personligt svar. Det var rena flaxet att jag råkade springa på den här tråden igen.

Senast redigerad av Liv&helvete 2010-10-09 klockan 19:22.
Liv&helvete är inte uppkopplad
2010-10-09, 21:37   #48

Lambi

Medlem

Lambis avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av liv&helvete Visa inlägg
Den har råkat halkat efter.

Du hade kunnat dumpat ett PM om du säkert velat fått ett personligt svar. Det var rena flaxet att jag råkade springa på den här tråden igen.
Ja, det har ju redan nämnts här ovan, och det verkar som att folk inte vill att man skriver i den här tråden (och inte gamla trådar heller för den delen.) Men jag ville inte tränga mig på allt för mycket, så jag tog det i tråden, för att hålla det lite mer opersonligt och därmed mindre påträngande.

Jag PM:ar nästa gång.
Lambi är inte uppkopplad
2010-10-09, 21:49   #49

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ja, det har ju redan nämnts här ovan, och det verkar som att folk inte vill att man skriver i den här tråden (och inte gamla trådar heller för den delen.) Men jag ville inte tränga mig på allt för mycket, så jag tog det i tråden, för att hålla det lite mer opersonligt och därmed mindre påträngande.

Jag PM:ar nästa gång.
Ingen fara. Ta du det säkra före det osäkra och dunpa ett Pm om du vill ha ett personligt svar.
Jag kretsar inte så ofta i gammla trådar längre. Så vill man nå mig så är det säkrast genom PM.
Liv&helvete är inte uppkopplad
2011-06-08, 18:01   #50

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Förbättrade på svärtan i grafiken på sidan, så den får mer djup i designen.
Tänkte det kunde vara intressant att informera för dom som känner sig intresserad.

La till en yttligare visuell effekt.
2011-12-17, 21:37   #51

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Tänkte bara slänga upp ett litet uppdateringen för dom som känner sig intresserad. Designen och innehållet på sidan ändras konstant och uppdateras hela tiden. Funderar ev. på att bojkotta gästboken på Livohelvete.se. Eller vad tror ni om den saken ? Skadar kanske inte låta den vara där den ligger. Menar väl bara att den tar ju inte upp någon större plats.

Utan jag tänker väl bara att då ingen nyttjar funktionen så är det kanske lika bra att man tar bort den, helt enkelt.
2011-12-17, 23:46   #52

Kejsarn

Medlem

Plats: Solna

Registrerad: jul 2004

Tycker du borde sälja dina teckningar! Skitsnygga!

Skulle även tänka mig att folk är villiga att betala för högupplösta som man själv kan göra tavlor av.
Kejsarn är inte uppkopplad
2011-12-17, 23:57   #53

Thailandur

Medlem

Registrerad: aug 2011

Gillar designen! Riktigt snyggt.
Thailandur är inte uppkopplad
2011-12-18, 00:02   #54

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kejsarn Visa inlägg
Tycker du borde sälja dina teckningar! Skitsnygga!

Skulle även tänka mig att folk är villiga att betala för högupplösta som man själv kan göra tavlor av.
Jag har ju funderat rätt så länge nu på att ev dra igång en webshop på hemsidan, eller så läggar man ut allt det man gör på Ebay. Kruxet är väl bara det att man inte vet vad man ska ta betalt, helt enkelt. Så jag får nog fundera lite på det här.

Men roligt att du tycker om det jag gör.

Thailandur: Tack så mycket.
2011-12-18, 11:39   #55

flashen

Medlem

flashens avatar

Plats: Summer '79

Registrerad: maj 2002

Kreativ sida Jörgen, har inget negativt att tillägga
2011-12-18, 15:33   #56

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av flashen Visa inlägg
Kreativ sida Jörgen, har inget negativt att tillägga

Det är roligt att hålla på. Det är ju det intresse man har. Sen är det alltid lika roligt att kunna gå tillbaka och se hur man har växt, rent design mässigt sätt. Det har ju hänt en del.
2011-12-19, 00:52   #57

Dosshell

Medlem

Dosshells avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: jun 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Liv&helvete Visa inlägg
Jag har ju funderat rätt så länge nu på att ev dra igång en webshop på hemsidan, eller så läggar man ut allt det man gör på Ebay. Kruxet är väl bara det att man inte vet vad man ska ta betalt, helt enkelt. Så jag får nog fundera lite på det här.

Men roligt att du tycker om det jag gör.

Thailandur: Tack så mycket.
Sälj det dyrt, om du inte tycker att du får sålt tillräckligt stora volymer sänker du priset lite. Enkel tillgång - efterfrågan.
PS. Jag är en av alla dem som vill ha ett av dina verk på väggen. Har försökt att kontakta dig via hemsidan men är utan svar
2011-12-19, 01:08   #58

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dosshell Visa inlägg
Sälj det dyrt, om du inte tycker att du får sålt tillräckligt stora volymer sänker du priset lite. Enkel tillgång - efterfrågan.
PS. Jag är en av alla dem som vill ha ett av dina verk på väggen. Har försökt att kontakta dig via hemsidan men är utan svar
På vilket sätt har du försökt kontakta mig ? Var det via chatten ? I så fall ber jag om ursäkt om jag inte har varit kontaktbar under kvällen. Men du kanske kan ta upp det du ville frågan om här och nu, eller så tar du och provar med chatten en yttligare en gång. Skam den som ger sig.

Då jag inte sitter vid datorn 24/7 så kan kan det nog vara smartast att skicka ett PM, rätt och slätt om man vill komma i kontakt med mig här på Sweclockers.

Senast redigerad av Liv&helvete 2011-12-19 klockan 01:36.
2011-12-19, 01:50   #59

Dosshell

Medlem

Dosshells avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: jun 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Liv&helvete Visa inlägg
På vilket sätt har du försökt kontakta mig ? Var det via chatten ? I så fall ber jag om ursäkt om jag inte har varit kontaktbar under kvällen. Men du kanske kan ta upp det du ville frågan om här och nu, eller så tar du och provar med chatten en yttligare en gång. Skam den som ger sig.

Då jag inte sitter vid datorn 24/7 så kan kan det nog vara smartast att skicka ett PM, rätt och slätt om man vill komma i kontakt med mig här på Sweclockers.
Jag använde kontaktformuläret på http://www.livohelvete.se/personlighet.php ... men det var säkert över en månad sedan. Allt jag ville var att få köpa lite konst av dig.
2011-12-19, 01:54   #60

Liv&helvete

Medlem

Liv&helvetes avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dosshell Visa inlägg
Jag använde kontaktformuläret på http://www.livohelvete.se/personlighet.php ... men det var säkert över en månad sedan. Allt jag ville var att få köpa lite konst av dig.
Det borde ju ha gått fram. Jag testade kontaktformuläret senaste nu i natt, och det gick då fram som det skulle. Men det kan vara jag som har missat dig helt och hållet. Verkligen ledsen för det.

Men hör av dig med ett PM så ska vi se vad vi kan fram, se vad det är du är intresserad utav.

Senast redigerad av Liv&helvete 2011-12-19 klockan 02:08.
Sök jobb