Preliminärt sökresultat
|
|
#1 (länk) |
FlugfarfarMedlem Plats: Skepplanda Registrerad: maj 2006 |
Fri plattform som är enkel att använda?
Hej,
Jag håller just nu på och funderar på att dra igång en hemsida. Jag är rätt bra på design men helt värdelös på kod och jag vill således hitta någon fri plattform som jag använder och designar själv. Vad jag främst vill ha är något slags kalendersystem - en sida med en stor kalender där man kan se exakt vad som händer varje dag (det ska vara en slags e-sportsida) och i framtiden. Sedan ett enkelt nyhetssystem där folk kan kommentera och ranka nyheterna. Någon som har något bra tips? ![]() Tack på förhand!
Anmäl Citera |
|
|
#2 (länk) |
YouMedlem Plats: Göteborg Registrerad: jan 2007 |
Senast redigerad av You 2010-07-29 klockan 21:29.
Blogg. Webboken. DWWS. del.icio.us, twitter, dopplr, flickr, last.fm, Kongregate. Validera din HTML, men skryt inte om att du gör det. HTML är oftast ett bättre val än XHTML, och semantik är mycket viktigt! |
|
|
Anmäl Citera |
|
|
#3 (länk) |
FlugfarfarMedlem Plats: Skepplanda Registrerad: maj 2006 |
Wordpress har jag prövat en gång och gillade det inte så mycket, tyckte det var rörigt och omständigt. Ska pröva MovableType, tack
Anmäl Citera |
| Verktyg | |
| Visningsval | |
Liknande trådar
|
||||
| Tråd | Skapad av | Forumdel | Svar | Senaste inlägg |
| Telia Fri eller fri+? | Danne_485 | Internet, uppkoppling och nätverk | 6 | 2010-03-17 10:33 |
| Använda "Hard disk boot priority" i bios för enkel dual boot? | jimih | Lagring | 9 | 2009-06-30 20:05 |
| Alla ryska skolor ska använda fri mjukvara | leksak | Linux och övriga operativsystem | 12 | 2008-10-29 11:46 |
| Enkel fråga från en enkel människa | Anton2M2M | Programmering och digitalt skapande | 8 | 2006-10-10 18:50 |
| enkel fråga om CCFL, kan man använda olika tillverkare? | passionmasteR | Modifikationer och egna konstruktioner | 6 | 2006-02-01 21:50 |
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
Senaste nyhetsrubrikerna