Köpa top case, var???

Permalänk
Medlem

Köpa top case, var???

Hej!

Söker top case för A1369 (macbook air) mid/late 2010!

Någon som har tips på var jag kan köpa det, helst från någon firma, då jag sökt igenom ebay vid flertalet tillfällen utan lycka!

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Vad jag kan informera dig om att det är inte billigt med separata delar så som "top-case", det kostar därefter.

jag sökte på lite kina import och hittade detta:

Här

~Rikiru

Visa signatur

- Chassi: NZXT 510 Elite, CPU: INTEL I7 6950X @ 4Ghz RAM: 64 GB DDR4 3000 mhz, MB: ASUS X99 DELUX II , GPU: RTX 3090 HOF Nätagg: 1200 watt plat, CPU Kylare: NZXT X53 , HDD: 2 x 2 TB 7200 RPM, 512 Gb SSD, 1 Tb Samsung 970 EVO M2 OS: Win10 Pro 64-Bit.

Permalänk
Medlem

Tack för länk, dock sett det redan. Scannat av google ganska bra... Men om någon här inne har ett bra tips så tar jag gärna emot det!

Har ett pris på ett nytt top case för 1800kr, men tänkte försöka komma under det. Kanske någon här inne som har ett att sälja?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Hej!

Vet inte om jag var otydlig, men jag letar efter: http://www.globalappleparts.com/pic/cy/sz3csales/macbook_air/...

fast på ett som matchar svenska.

Jag tror inte att det du länkade till 4everapple1 var det, utan locket??? Ser inga bilder på själva tangentbordet iaf.

Permalänk
Skrivet av Megachef:

Hej!

Vet inte om jag var otydlig, men jag letar efter: http://www.globalappleparts.com/pic/cy/sz3csales/macbook_air/...

fast på ett som matchar svenska.

Jag tror inte att det du länkade till 4everapple1 var det, utan locket??? Ser inga bilder på själva tangentbordet iaf.

Du var väldigt otydlig, top är lock medan du snackar om ett palm rest/keyboard chassi

Här är chassit, det har samma utskärningar som svenskt tangentbord så vitt jag kan se

Här har du tangentbord

Och till sist, här har du en trackpad/touchpad

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |