Citat:
Ursprungligen inskrivet av
landahl
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Blackie
TS frågade efter en bra 27-tums skärm och S27A950D ÄR en bra 27-tums skärm.
Det här visar tydligt att det finns troll på forumet.
CITAT: This is a great monitor but they have some serious quality control issues. The first monitor I got had horrible light bleeding on the upper right hand side and all the colors on that corner of the screen were grayed out. I got a replacement sent out and that monitor has about an inch of bleeding all down the right side along the bezel. There's also a little bit of bleed on the bottom left corner as well. I've sent out for a second replacement so I hope that one has zero defects in the screen.
Oohhh en till som hakat på troll trenden, originellt!
Det enda trollet här är du som som kastar skit på andras åsikter!! Jag skulle inte betala 5000 för en skärm som har en Responstid på 12 ms / 14 ms och definitivt inte 10000 för en som har reponstid på 7 ms / 17 ms. Värdelöst!
Du kanske reflekterade till att han också skrev:
Overall the monitor is a beauty
and well worth the price tag if you can manage to get one without defects in the screen.
I så fall har jag fått tag på just en sådan skärm. Jag har minimalt med bleeding på min och tycker bilden är suverän i färg och kontrast, skärmen presterar klockrent spel vare sig det är Skyrim Battlefield 3, Syndicate eller Alan Wake.
Även om jag inte är så mycket för att titta film på datorn så tycker jag även att den klarar uppgiften galant. Film skall ses på en stor skärm, har själv en Pioneer Kuro PDP-LX6090. Du kanske har åsikter om den med, den kanske inte heller är tillräckligt bra?
Ja jag tycker att betrakningvinkeln är BULL och ett överskattat begrepp på en dator skärm (Min åskikt!) Men däremot kan jag tycka att det är ett viktig på en TV då man inte alltid sitter rakt framför tv.
Sen att folk har råkat få en skärm från en dålig serie är inte kul, fast det kan man få vare sig det handlar om Bilar, datorer, telefoner etc.
Saxat från din egen tråd
Best Gaming Monitor Collection:
Samsung S27A950D
This is a brand new 27” LED model from Samsung featuring full high definition 1080p display and 120Hz to give you exceptional sharp and smooth images during intense gameplay. It has a TN panel with a specified 2ms response time so you shouldn’t experience any kind of motion blur or ghosting with this monitor.
Viewing angels are very good and contrast ratio is really awesome producing a black level that is very deep.
Color accuracy is very close to 100% even for a LED monitor. Samsung really worked on this one – simply amazing!
You can connect to HDMI, DisplayPort or DVI-D ports enabling you to connect either your computer, game console or Blu-ray player. As an extra feature it includes a kit with 3D glasses and 3D gaming software. If it’s to expensive for your budget it’s available as 23 inch.