Verktyg Visningsval
2012-05-07, 11:08   #511

Dreas89

Medlem

Plats: Karlstad

Registrerad: sep 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DonBalderoN Visa inlägg
Fick hem min skärm idag (crossover 27q), har hittat två döda pixelar so far men då spenderade jag 10 min på att verkligen kolla. Helnöjd över min skärm då jag slapp betala tull. Måste dock säga att ingångarna satt på ett sätt som inte är anpassat för händer av nordisk storlek.
Som jag har förstått det ska man vara glad om man hittar några få döda pixlar då detta mycket väl kan ligga till grund för deras klassificering av panelen. Man bör således inte ha några större problem med bleeding och annat, eller ja, risken för döda pixlar + bleeding är lägre än risken att skärmen bleeding. Ja, logiskt men någon kanske ser vad jag syftar på.
Dreas89 är inte uppkopplad
2012-05-07, 11:26   #512

bandite

Medlem

bandites avatar

Plats: Kristianstad

Registrerad: mar 2007

Jag köpte precis en av de sista i första bacthen Catleap Q270 2B "Overclock Edition" på 120Hz.net, 3299 kr. Jag vet inte om det var dumt gjort kanske, skärmen är glossy och jag är inte överdrivet förtjust i glossy skärmar. Skulle det visa sig att jag inte är nöjd kan jag kanske hitta en köpare här?
| Core i7 4930K | ASUS Rampage IV Black | Corsair Dominator Platinum 32GB 2133MHz CL9 | 2x EVGA GTX 780 Ti SC | Mushkin Scorpion DeLuxe 480GB PCI-e SSD | Sound Blaster Zx | Watercooling by Aquacomputer.de | Overlord Tempest X270OC S-IPS 2560x1440@100Hz |
bandite är uppkopplad nu
2012-05-07, 11:31   #513

mr_svahn

Avstängd

mr_svahns avatar

Plats: Whimsyshire

Registrerad: nov 2011

Hmm, är onekligen sugen på en Crossover 27q, men vilken fot är att föredra? Är pivot så vinglig som vissa säger? Även med den vanliga foten så kan man väl "tilta" skärmen? Det skulle räcka för mig.

Hur skulle ni tolka den nedanstående texten? Att man får pengarna tillbaka eller att han pröjsar frakten tillbaka?
"Return policy

If it is D.O.A. You can return and get refund or re-send within 14 days with our cost."

Senast redigerad av mr_svahn 2012-05-07 klockan 16:43.
CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360
mr_svahn är inte uppkopplad
2012-05-07, 11:44   #514

anemic

Medlem

anemics avatar

Plats: Halmstad

Hade ju varit extra guld om de hade kunnat bygga en 24" oxå så man inte behöver ha dubbla 680s för att få nytta av sina 120hz ; )
anemic är inte uppkopplad Folding
2012-05-07, 12:08   #515

adde_mufc

Medlem

adde_mufcs avatar

Plats: Enköping

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dreas89 Visa inlägg
Någon borde kunna svara på frågan som har skärmen?
Med paket å grejer väger Catleapen ca 6,5 tror jag

Skickades från m.sweclockers.com
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w,Enermax 1050w 3x Benq 21,5" + Catleap 27"|R.I.P. Pettson
adde_mufc är inte uppkopplad
2012-05-07, 12:23   #516

DonBalderoN

Medlem

Plats: GBG

Registrerad: jan 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av anemic Visa inlägg
Hade ju varit extra guld om de hade kunnat bygga en 24" oxå så man inte behöver ha dubbla 680s för att få nytta av sina 120hz ; )
Jag driver BF3 utan problem med mitt 5870 i 2560x1440, går dock inte att maxa på långa väger men jag spelar med medium inställningar och runt 40-60 FPS.
CPU Phenom II X4 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | MB Gigabyte GA-790XTA-UD4 | RAM A-Data DDR3 8GB 1600Mhz Game Series | GPU Sapphire 7950 Vapor-X | PSU Corsair HX 650W | HD 60GB Corsair Force |640GB Western Digital Black 64MB SATA III + 1.5TB Samsung EcoGreen F2 | Cooler Master Storm Sniper Mesh |
DonBalderoN är inte uppkopplad
2012-05-07, 12:54   #517

anemic

Medlem

anemics avatar

Plats: Halmstad

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DonBalderoN Visa inlägg
Jag driver BF3 utan problem med mitt 5870 i 2560x1440, går dock inte att maxa på långa väger men jag spelar med medium inställningar och runt 40-60 FPS.
Jojo, men det hade ju varit gött med High och ligga runt 120 fps så att de 120hz verkligen kommer till nytta =)
anemic är inte uppkopplad Folding
2012-05-07, 14:01   #518

Howlinskogge

Medlem

Registrerad: maj 2012

Tjena!

Har varit på jakt efter en ny skärm en tid nu och ramlade in på den här tråden för några dagar sedan.
Är sjukt sugen på en Crossover men funderar på hur bra den egentligen är för lira massa spel på? Spelar mestadels wow, SC2 men också en hel del FPS-spel som BF3 och modern warfare 2. Kommer också givetvis att spela diablo 3. Det jag undrar över är om det över huvud taget finns en 27" skärm att köpa i Sverige med liknande bild för ett resonabelt pris. Att det är lite av en chansning förstår jag givetvis, men att dömma av bilderna jag sett på skärmen så ser det onekligen väldigt lovande ut!

Skulle vara kul med lite åsikter om hur spel flyter på Crossovern!
Howlinskogge är inte uppkopplad
2012-05-07, 14:15   #519

gammarayburst

Medlem

gammaraybursts avatar

Plats: Vallentuna

Registrerad: jul 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Howlinskogge Visa inlägg
Tjena!

Har varit på jakt efter en ny skärm en tid nu och ramlade in på den här tråden för några dagar sedan.
Är sjukt sugen på en Crossover men funderar på hur bra den egentligen är för lira massa spel på? Spelar mestadels wow, SC2 men också en hel del FPS-spel som BF3 och modern warfare 2. Kommer också givetvis att spela diablo 3. Det jag undrar över är om det över huvud taget finns en 27" skärm att köpa i Sverige med liknande bild för ett resonabelt pris. Att det är lite av en chansning förstår jag givetvis, men att dömma av bilderna jag sett på skärmen så ser det onekligen väldigt lovande ut!

Skulle vara kul med lite åsikter om hur spel flyter på Crossovern!
Problemet jag ser är mest avsaknaden av OSD, dvs möjligheten att ändra färginställningar direkt på skärmen utan mjukvara. I wow är det så åtminstone att spelet inte använder inställningarna gjorda via mjukvara utan istället revertar till default (det som är lagrat direkt på skärmen) när man kör spelet i fullscreen. Med andra ord om du får en Crossover med jobbig färgtemp så kommer du inte undan denna, åtminstone inte i wow.

Kan vara något att tänka på i alla fall, har hört att många av dessa korenska skärmar ska ha dålig färgtemp från fabriken. Många hävdar avsaknaden av OSD som ett icke-problem vilket jag verkligen inte förstår, kan dock ha missat något... men jag tror dessvärre inte det
2012-05-07, 14:47   #520

twebbas

Medlem

Registrerad: jun 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av gammarayburst Visa inlägg
Problemet jag ser är mest avsaknaden av OSD, dvs möjligheten att ändra färginställningar direkt på skärmen utan mjukvara. I wow är det så åtminstone att spelet inte använder inställningarna gjorda via mjukvara utan istället revertar till default (det som är lagrat direkt på skärmen) när man kör spelet i fullscreen. Med andra ord om du får en Crossover med jobbig färgtemp så kommer du inte undan denna, åtminstone inte i wow.

Kan vara något att tänka på i alla fall, har hört att många av dessa korenska skärmar ska ha dålig färgtemp från fabriken. Många hävdar avsaknaden av OSD som ett icke-problem vilket jag verkligen inte förstår, kan dock ha missat något... men jag tror dessvärre inte det
Om man köper modellerna med scaler så har dessa osd. De är iofs snordyra men ändå. Iaf om man tänkt sig en crossover, en Shimian med hdmi osv (scaler) kostar ca 470-520 dollar med frakt. ajdå. =(

http://www.youtube.com/watch?v=_tP1n...feature=relmfu

Edit: Är det en sån här "kontroll" som kostar 60 dollar extra tro? -> http://www.youtube.com/watch?v=KpOcp...hannel&list=UL

Senast redigerad av twebbas 2012-05-07 klockan 15:04.
twebbas är inte uppkopplad
2012-05-07, 15:25   #521

gammarayburst

Medlem

gammaraybursts avatar

Plats: Vallentuna

Registrerad: jul 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av twebbas Visa inlägg
Om man köper modellerna med scaler så har dessa osd. De är iofs snordyra men ändå. Iaf om man tänkt sig en crossover, en Shimian med hdmi osv (scaler) kostar ca 470-520 dollar med frakt. ajdå. =(

http://www.youtube.com/watch?v=_tP1n...feature=relmfu

Edit: Är det en sån här "kontroll" som kostar 60 dollar extra tro? -> http://www.youtube.com/watch?v=KpOcp...hannel&list=UL
Jaha det finns alltså versioner med OSD, det visste jag inte! Men jag håller med dig om att det börjar bli lite väl dyrt med ~500 dollar, känns inte som det är värt risken längre för den summan.
2012-05-07, 16:47   #522

mr_svahn

Avstängd

mr_svahns avatar

Var rekommenderar ni att man ska köpa en Crossover 27q? Finns det någon som pröjsar frakten tillbaka om skärmen skulle vara DOA? Jag kan leva med några få defekta/döda pixlar men är skiten sprucken blir det genast lite värre...

Har kollat på dcsamsungmall http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-27...t_12038wt_1163
Han skriver "If it is D.O.A. You can return and get refund or re-send within 14 days with our cost." Hur ska jag tolka det?

Samt accesorieswhole http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-27...t_12695wt_1163
Han skriver "Understanding our pixel warranty policy
Dead Pixel : 0 allowed / Stuck Pixel : 2 maximum"
CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360
2012-05-07, 17:14   #523

Thzar

Medlem

Registrerad: maj 2007

.

Senast redigerad av Thzar 2012-05-08 klockan 14:04.
Thzar är inte uppkopplad
2012-05-07, 18:21   #524

enroth

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av gammarayburst Visa inlägg

Det kan också ses som en fördel att inte ha scaler/osd eftersom man slipper en del input lag på det sättet...
enroth är inte uppkopplad
2012-05-07, 18:35   #525

twebbas

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av mr_svahn Visa inlägg
Var rekommenderar ni att man ska köpa en Crossover 27q? Finns det någon som pröjsar frakten tillbaka om skärmen skulle vara DOA? Jag kan leva med några få defekta/döda pixlar men är skiten sprucken blir det genast lite värre...

Har kollat på dcsamsungmall http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-27...t_12038wt_1163
Han skriver "If it is D.O.A. You can return and get refund or re-send within 14 days with our cost." Hur ska jag tolka det?

Samt accesorieswhole http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-27...t_12695wt_1163
Han skriver "Understanding our pixel warranty policy
Dead Pixel : 0 allowed / Stuck Pixel : 2 maximum"
Jag läste om någon som fick en DOA och fick skicka tillbaks skärmen. Men i det fallet fick de de själva stå för returfrakten, när sedan säljaren fått skärmen och konstaterat problemet, så skickades en ny skärm.
Jag tolkar det som att dcsamsungmall står för returfrakten om DOA. Men jag vet som sagt inte.
Får kanske stå för returfrakten till att börja med i alla fall, och sedan betalar de tillbaks frakten till dig när de fått/kontrollerat skärmen.
Kan ju alltid kontakta säljaren och höra innan du köper.

Något som oxå är intressant är hur välemballerat paketet är när det skickas.
Detta verkar skilja sig från säljare till säljare, och även från gång till gång tydligen.
ta_planet som i övrigt verkar ha bra omdömen verkar många gånger bara skicka i originallådan, vilket är fint om paketet hanteras som det ska.
Jag vill ha bubbelplast runt min kartong om möjligt. Kanske går att önska om man skickar ett meddelande..

Jag funderar på green-sum, ta_planet eller dcsamsungmall när jag ska köpa min. (vad det nu blir för någon modell)
Det är väl de tre som jag läst mest om på ex OCN.
Vet att många på andra utländska forum köpt utav red_cap och tycker det funkade bra oxå.
Men ska man gå rent procentuellt så är red_cap sämre. hehe.

Gällande accesorieswhole så har jag faktiskt inte läst/hört om någon som köpt skärm utav denna säljare. Procentuellt ser det bra ut. Men hur många utav omdömena gäller skärmar? Hur bra emballerar säljaren osv osv. Jag personligen hoppar denna säljare till förmån för någon utav de tre ovan.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av enroth Visa inlägg
Det kan också ses som en fördel att inte ha scaler/osd eftersom man slipper en del input lag på det sättet...
Jo. För och nackdelar som sagt. =) Tycker 500 dollar blir i saftigaste laget att gambla om också.

Citat:
Som jag har förstått det ska man vara glad om man hittar några få döda pixlar då detta mycket väl kan ligga till grund för deras klassificering av panelen. Man bör således inte ha några större problem med bleeding och annat, eller ja, risken för döda pixlar + bleeding är lägre än risken att skärmen bleeding. Ja, logiskt men någon kanske ser vad jag syftar på.
Visst måste det vara så. Det tror iaf jag oxå. Det är A- paneler som inte säljs i ex Apples skärmar osv utav en anledning. De klarade inte testet och har därför någon defekt. Mig personligen tar jag hellre någon död pixel än extrem bleeding osv. Så vill man verkligen köpa perfect pixel i sånt fall? (som vissa auktioner har)

Vet iofs personer som ändå fått döda pixlar trots "perfect pixel" i auktionen. Det är ingen garanti ändå.
Det som kanske är bra med perfect pixel är att skärmen testas så man vet den fungerar iaf (ingen DOA).
Finns ju annars auktioner som kostar lite extra med tilläggstexten WORKING OK.

(nu jinxar jag min framtida order och får en hel rad blinkande pixlar innan skärmen lägger av helt och dör)
Tyst Tobbe. Tyst.

Senast redigerad av twebbas 2012-05-08 klockan 08:28.
2012-05-08, 14:04   #526

Thzar

Medlem

Registrerad: maj 2007

Crossover 27Q pivot - Green-Sum 408USD

3 Maj kl 19.33 DHL Hämtade skärmen i Seoul, Sydkorea
7 Maj kl 14.00 DHL var här och knackade dörr. Dock ej hemma.
8 Maj I got it!.

Momspåslag 628kr.

Paketet:
Damn.
Bara kartongen inget bubbel. Paketet öppnat! DHLtullen?

Bra stöd, alla möjliga vinklar.

Skärmen:
Ingen POST
Windows 7 syns.

En grön pixel på svart bakgrund. - 2cm från övre, vänsta kant.
Tycker jag ser massa svarta prickar lite varstans men mkt är damkorn. ett dammkorn "dödar" många pixlar.

Övrigt:
Vad smått allt blev. Kikare?

Cross8ver logga.
Syftet med 8 vet jag inte. Kanske CrossOover ?

Strömförbrukning:
Lägsta brightness: 55W
Högsta brightness: 95W

Totalt: 3400kr .

Senast redigerad av Thzar 2012-05-08 klockan 14:09.
Thzar är inte uppkopplad
2012-05-08, 14:21   #527

alexanderluko

Medlem

Registrerad: apr 2012

Nöjd med köpet? Testat skärmen i spel för att se hur färgtonen är? Det är framförallt det som avskräcker mig, då jag förstått det som att spel såsom WoW använder skärmens default inställningar.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Thzar Visa inlägg
Crossover 27Q pivot - Green-Sum 408USD

3 Maj kl 19.33 DHL Hämtade skärmen i Seoul, Sydkorea
7 Maj kl 14.00 DHL var här och knackade dörr. Dock ej hemma.
8 Maj I got it!.

Momspåslag 628kr.

Paketet:
Damn.
Bara kartongen inget bubbel. Paketet öppnat! DHLtullen?

Bra stöd, alla möjliga vinklar.

Skärmen:
Ingen POST
Windows 7 syns.

En grön pixel på svart bakgrund. - 2cm från övre, vänsta kant.
Tycker jag ser massa svarta prickar lite varstans men mkt är damkorn. ett dammkorn "dödar" många pixlar.

Övrigt:
Vad smått allt blev. Kikare?

Cross8ver logga.
Syftet med 8 vet jag inte. Kanske CrossOover ?

Strömförbrukning:
Lägsta brightness: 55W
Högsta brightness: 95W

Totalt: 3400kr .
alexanderluko är inte uppkopplad
2012-05-08, 14:54   #528

mr_svahn

Avstängd

mr_svahns avatar

Nån som kan berätta vad skillnaden är på en Yamakasi Catleap och en Crossover?
2012-05-08, 16:19   #529

Dreas89

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av mr_svahn Visa inlägg
Nån som kan berätta vad skillnaden är på en Yamakasi Catleap och en Crossover?
Yamakasi ska du kunna överklocka lite och få ut mer än 60hz ur. Köper du den nyligen släppta Yamakasin så ska chansen att nå åtminstone 100hz inte vara omöjlig.

Crossover kan inte överklockas på samma sätt.

Utöver det vette tusan om det är speciellt mycket till skillnad.
2012-05-08, 17:13   #530

bandite

Medlem

bandites avatar

Plats: Kristianstad

Registrerad: mar 2007

Notera att inte alla Yamakasi Catleap går att överklocka, det är de med beteckningen, "2B", som går att höja refresh raten till 100+Hz. Dock går det att köpa en skärm ur en ny serie med samma egenskaper genom 120hz.net.
| Core i7 4930K | ASUS Rampage IV Black | Corsair Dominator Platinum 32GB 2133MHz CL9 | 2x EVGA GTX 780 Ti SC | Mushkin Scorpion DeLuxe 480GB PCI-e SSD | Sound Blaster Zx | Watercooling by Aquacomputer.de | Overlord Tempest X270OC S-IPS 2560x1440@100Hz |
bandite är uppkopplad nu
2012-05-08, 17:21   #531

landahl

Medlem

landahls avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: okt 2010

Är det någon mer än jag som tycker att det låter lite komiskt att man kan överklocka en skärm?
Skärmar - HP ZR2740W : Dell U3011 REV09 : Dator - Windows 8.1 pro : Antec P193 : Asus P8z77-V : Intel Core i7 2700K @ 4,6 ghz : Noctua NH-C14 : Corsair 16 GB DDR3 Vegance 1600 mhz : Gigabyte Geforce GTX 680 : Silverstone Strider 1000W silent modular 80+ gold : Crucial SSD 128 GB : Samsung dvd brännare : Mus - Logitech G400.
landahl är inte uppkopplad
2012-05-08, 18:55   #532

twebbas

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av landahl Visa inlägg
Är det någon mer än jag som tycker att det låter lite komiskt att man kan överklocka en skärm?
Nej. Vi är åtminstone två. Frågan är ju om skärmen blir för varm om man inte har tillräckligt ventilerat chassi..
2012-05-08, 19:46   #533

Dreas89

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bandite Visa inlägg
Notera att inte alla Yamakasi Catleap går att överklocka, det är de med beteckningen, "2B", som går att höja refresh raten till 100+Hz. Dock går det att köpa en skärm ur en ny serie med samma egenskaper genom 120hz.net.
Nejdå, de har också kunnat överklocka tidigare modeller, eller? De här ska bara vara lite stabilare om jag fattat det rätt.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av twebbas Visa inlägg
Nej. Vi är åtminstone två. Frågan är ju om skärmen blir för varm om man inte har tillräckligt ventilerat chassi..
Tror inte de blir så mycket varmare, och de är ju LED-belysta så just värmen är det minsta jag är orolig för.

Återkommer så fort jag fått hem den!!
2012-05-08, 19:58   #534

landahl

Medlem

landahls avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: okt 2010

Citat:
Nejdå, de har också kunnat överklocka tidigare modeller, eller? De här ska bara vara lite stabilare om jag fattat det rätt.

Tror inte de blir så mycket varmare, och de är ju LED-belysta så just värmen är det minsta jag är orolig för.

Återkommer så fort jag fått hem den!!
Hur gör man för att överklocka en skärm?
Skärmar - HP ZR2740W : Dell U3011 REV09 : Dator - Windows 8.1 pro : Antec P193 : Asus P8z77-V : Intel Core i7 2700K @ 4,6 ghz : Noctua NH-C14 : Corsair 16 GB DDR3 Vegance 1600 mhz : Gigabyte Geforce GTX 680 : Silverstone Strider 1000W silent modular 80+ gold : Crucial SSD 128 GB : Samsung dvd brännare : Mus - Logitech G400.
landahl är inte uppkopplad
2012-05-08, 20:07   #535

zablot

Medlem

Registrerad: jun 2009

Jag beställde en 3VIEW PCBANK PB2700 Perfect Pixel igår kväll och hoppas på att hinna få den innan D3 eller åtminstone tidigt den veckan.

Har dock inte fått något mejl eller meddelande från försäljaren sedan beställningen gjordes för utom autobekräftelsen från ebay och kvittot från paypal. Gått över 22 timmar men antar att det inte är något att oroa sig över.
zablot är uppkopplad nu
2012-05-08, 20:16   #536

Dreas89

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av landahl Visa inlägg
Hur gör man för att överklocka en skärm?
http://www.120hz.net/showthread.php?...atleap-Monitor
2012-05-08, 20:20   #537

enroth

Medlem

Citat:
De Catleap som säljs nu kan inte bli överklockad mer än till 67Hz. De som gick att överklocka var de som tillverkades i februari (och därför hade 2B i serinumret). Dessa är extremt ovanliga nu, så "vanliga" Catleaps på eBay når bara 67Hz.

De som säljs på 120hz.net är en specialbeställd produktionsomgång som ska vara identisk med 2B-modellerna och därför bara begränsas av vilket grafikkort du har. De når 85-120+Hz beroende på vilket grafikkort man har.
enroth är inte uppkopplad
2012-05-08, 22:01   #538

Howlinskogge

Medlem

Någon som vet varför han kallar dessa för "New Crossover"?
Något som lagts till eller vågar man slå till?
Och vad betyder egentligen S-IPS?

http://www.ebay.com/itm/New-CROSSOVE...ht_6328wt_1102
2012-05-08, 22:04   #539

loefet

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: okt 2003

^ New som i helt ny, det vill säga ej begagnad
S-IPS är en variant av IPS teknik, läs mer på: http://www.tftcentral.co.uk/articles...chnologies.htm

Senast redigerad av loefet 2012-05-08 klockan 22:11.
loefet är inte uppkopplad
2012-05-08, 23:50   #540

Howlinskogge

Medlem

^Tack för hjälpen!

Ytterligare en fråga, körs dessa skärmar (crossover) automatiskt i max-upplösningen? dvs, 2560 x 1440?
Som jag förstår det går det inte att sänka ner till tex 1080 utan den kommer alltid kötta på i max.
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb