Citat:
Ursprungligen inskrivet av
biorrith
Jo, jag såg att bla.
Green-Sum hade den.
Pixelgaranti verkar ju helt klart vettigt när man ska beställa från ett land som Korea
Foten spelar som sagt ingen roll då jag tänker hänga upp skärmen i så fall. Och jag måste faktiskt säga att skärmen ser otroligt stilren ut! På bild iaf

Tänk på att det är skillnad på pixelgarantier, dvs att skärmen har Max 5 döda pixlar, och perfect pixel / zero dead pixel som vissa erbjuder som ska garantera att alla pixlar funkar.
Att tänka på vid upphängningen är att dessa skärmar funkar olika. Alla har, vad jag vet VESA fästning. Men catleapen krävs en del demontering för att komma åt den, potalion så finns den helt enkelt på baksidan, dock så sitter foten fastmonterad, så en stump av den kommer att finnas kvar om man inte plockar isär bakstycket för att montera loss den. Där har crossovern en viss fördel då foten är lätt att montera loss.
Jag kommer köra min skärm med snabbfästen så att jag enkelt kan flytta skärmen från sin väggmontering till en annan vid sängen för att kunna köra skärmen som tv, då ser jag en fördel med att ha en schyst fot så kan jag helt enkelt skaffa ett tredje snabbfäste och enkelt ta med den om jag ska på lan eller liknande, utan att behöva pilla med skruvar och grejer.