Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Dreas89
Ja. Oavsett vad du har idag så tror jag att du kommer att bli nöjd.
Det är ju bara att se vilka skärmar som får fem stjärnor eller höga betyg på Digitalversus och TFTcentral för att sen köpa

Du som kan det här med input lag osv, (såg att du svarat i en tråd om input lag 2009 om just skärmen som jag sitter på nu acer p243w) så undrar jag vilken skärm som har mest input lag
http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=p...S23A700DS%2fEN (700D)
eller skärmen jag har nu p243w, jag vill absolut inte att en ny skärm jag köper har mer input lag än vad min nuvarande skärm har..
det står såhär på en recension om 700d
"The Samsung feels extremely responsive, only those who are die hard CRT Anti-Vsync users will take issue with the Samsung's delay.
2D-3D Conversion introduces a lot of input lag which affects aiming, movement and general reactivity during games. When using a controller it is still playable, but I found the delay to be unbearable when gaming with a keyboard and mouse."
Så låter på dom som att det är mycket input lag? vad är 2d-3d conversion ? står att det generar mycket input lag, ursäkta att jag suger totalt på den här fronten..
Bara inte samsungen har mer input lag än vad min nuvarande skärm har så är jag nöjd, för har aldrig märkt något input lag i denna skärm
Skulle uppskattas enormt om du tog dig tiden att svara på detta!
Mvh.