Hur får man till sådana namn skyltar som på bilden, vilket program behöver man ?

Permalänk
Medlem

Hur får man till sådana namn skyltar som på bilden, vilket program behöver man ?

Hejsan, vet inte om jag skriver på rätt tråd, annars ber jag Sweclockers att flytta min tråd till det rätta området.

Hur får man till sådana namn skyltar som på bilden, vilket program behöver man ?

:

Permalänk

Det beror på om du ska köra live eller redigera det i efterhand.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rasmuslian:

Det beror på om du ska köra live eller redigera det i efterhand.

Jag ska redigera det i efterhand. Hur gör man och Vilket program kör man då ??

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RAJ:

Jag ska redigera det i efterhand. Hur gör man och Vilket program kör man då ??

Photoshop?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon170340:

Photoshop?

Är det bara photoshop som gäller?

Permalänk
Medlem

Du behöver ett program, som photoshop eller illustrator, för att göra namnskylten och sedan ett program som Premier Pro för att lägga den i bild.

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk

Kortfattat behöver du en bild som du gör antingen i ett videoredigeringsprogram eller bildredigeringsprogram.
Sen behöver du lägga in den i videon med hjälp av ett videoredigeringsprgram.

Hade jag gjort det hade jag gjort en bild i Adobe Photoshop och sedan animeratdet i Adobe After Effects och lagt in det i min timeline i Adobe Premiere. Alla dessa program ingår i Adobes Creative Cloud som är en månadsbaserad prenumeration.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av RAJ:

Hejsan, vet inte om jag skriver på rätt tråd, annars ber jag Sweclockers att flytta min tråd till det rätta området.

Hur får man till sådana namn skyltar som på bilden, vilket program behöver man ?

: http://i59.tinypic.com/23m5ytc.jpg

Om du menar reklamen så målar de dem på isen...

Skämt åsido, det går i de flesta programmen tror jag... Typ Vegas och Premier-

Permalänk
Medlem

Man klipper ut namnskyltarna och lägger dom i kopiatorn, sedan lägger du en utskrift av matchen ovanpå och kopierar.
Kanske bara jag som är helkorkad på Photoshop!

Permalänk

Man letar upp nörden från grundskolan som fortfarande gör allt man säger till honom och berättar för honom hur man vill ha det

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Efta:

Om du menar reklamen så målar de dem på isen...-

Är nog snarare mattor under isen.