"Alla" stativ passar. Det finns såklart undantag, men det allra allra vanligaste är att de har 1/4-gänga och det är detta som är standard på nästan alla kameror. Har man en kamera som har en annan gänga har man troligen så mycket koll att man vet det. :-)
Min rekommendation är att lägga några hundralappar till på stativet och köpa ett sånthär istället:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=545131
Anledningarna är flera. Dels är stativet som såndant stabilare, sedan kan man vinkla benen individuellt, vilket underlättar om man använder det på ojämnt underlag. Det har ett huvud som är stabilare och mer snabbjobbat, vilket, i de flesta fall, gör stativet trevligare att jobba med. Det har även en krok under som gör att man kan hänga något under för att tynga ner det när det blåser.
Jag är inte för att köpa dyra saker bara för sakens skull, men jag tycker att man ska ha saker som är "tillräckligt bra" och jag tycker inte att det stativet (eller andra liknande från Velbon, Hama mfl) är det. Jag ser det personligen som bortkastade pengar och kommer du att använda stativet kommer du sannolikt att vilja byta det rätt snart ändå och får ändå lägga ut dedär 700-800 (eller ännu mer), med en dyrare totalkostnad.
Nu finns det såklart ännu dyrare och bättre stativ än digipod-stativet och blir man mer biten och seriös så kanske man ändå vill ha något större/stabilare/bättre, men då har man ju ändå ett lite mindre och lättare stativ som åtminstone är användbart för de gånger gå man inte vill släpa på ett jättestort och tungt stativ.
Sen blir det ju alltid, oavsett storlek och vikt, en extra grej att släpa på och en del tycker det är jobbigt även med ett relativt litet stativ som digipodstativet jag länkade till. (Det är ju dock inte så myket större eller tyngre än det du länkade till.)
Edit:
Men visst, är det _uteslutande_ användning inomhus med golv som underlag så kommer ju stativet du länkade till att funka så länge man ser till att använda självutlösaren. Så har du en riktigt tajt budget så kan det ju funka som "nödlösning".
Edit 2: KAn man vinkla benen individuellt kan man ju även, sätta ena benet uppe på bordet och de andra två på golvet, tex, för att komma åt i en knepigare vinkel. Med ett stativ som kan gå ner i spagat, som digipodstativet, blir åxå möjligheterna att använda det på ett bord större (även om det blir klumpigare än med ett bordsstativ, såklart).