Verktyg Visningsval
2013-01-28, 22:16   #1

Muzu87

Medlem

Registrerad: jan 2013

Hjälp! Laptop köp.

Hej hej!

När jag var yngre så kunde jag nästan allt om datorer, nu, 10 år senare fattar jag ingenting... :/

Min stationära håller på att ge upp, så jag tänkte införskaffa en laptop, dock så är jag väldigt osäker på vad jag ska köpa, så om nån kan hjälpa mig vore jag mycket tacksam!!!

Jag tänkte ha min laptop mest till att streama sport till min 46 tum led tv via hdmi, det är egentligen det enda krav jag har att det ska funka smärtfritt!
Den ska inte heller vara så stor, utan kanske max 15.6 tum och ligga på en prislapp runt 5000 kr!

Jag bor i sthlm så om nån kan rekommendera en bra affär eller sleva en länk till en sida där man kan beställa!

Tack på förhand! / En som har nollkoll....
Muzu87 är inte uppkopplad
2013-01-29, 09:46   #2

Mr Mr

Medlem

Registrerad: okt 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Muzu87 Visa inlägg
Hej hej!

När jag var yngre så kunde jag nästan allt om datorer, nu, 10 år senare fattar jag ingenting... :/

Min stationära håller på att ge upp, så jag tänkte införskaffa en laptop, dock så är jag väldigt osäker på vad jag ska köpa, så om nån kan hjälpa mig vore jag mycket tacksam!!!

Jag tänkte ha min laptop mest till att streama sport till min 46 tum led tv via hdmi, det är egentligen det enda krav jag har att det ska funka smärtfritt!
Den ska inte heller vara så stor, utan kanske max 15.6 tum och ligga på en prislapp runt 5000 kr!

Jag bor i sthlm så om nån kan rekommendera en bra affär eller sleva en länk till en sida där man kan beställa!

Tack på förhand! / En som har nollkoll....
Alla 15 tummare i den prisklassen klarar självklart av dina enkla krav.
Men för att få en hyffsat snabb dator och ett bra köp ändå så bör du kolla på en dator med i5-processor.
Skulle du hitta en med i7 eller med dedikerad grafik så blir det så klart ett ännu bättre köp!
Mr Mr är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb