Rabattkoder till Alienware Laptops

Permalänk

Rabattkoder till Alienware Laptops

Hej!
Skulle bli mycket tacksam om någon kunde skicka mig ett meddelande med rabattkod på Alienware Laptops eller svara på denna tråd.
Please please please ;)!!
Blev lite besviken på prestandan på Laptopen jag beställde via Elgiganten så tänkte häva köpet & köpa en lite värre burk
Tack på förhand!
Mvh/Tommy.

Permalänk
Skrivet av Tommyn8or:

Hej!
Skulle bli mycket tacksam om någon kunde skicka mig ett meddelande med rabattkod på Alienware Laptops eller svara på denna tråd.
Please please please ;)!!
Blev lite besviken på prestandan på Laptopen jag beställde via Elgiganten så tänkte häva köpet & köpa en lite värre burk
Tack på förhand!
Mvh/Tommy.

Köp inte Alienware datorer, bara om du bryr dig om utseende.

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth Z77 Processor:i5 3570K 4.1 Ghz RAM:Corsair 8GB Vengeance 1600Mhz Processor kylare:Corsair Hydro H100i Nätaggregat:Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär Grafikkort:Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock Ljudkort:Asus Xonar D2X/XDT SSD:Samsung SSD Basic 840-Series 250GB Hårddisk:1TB Seagate Barracuda 7200rpmSkärm:Acer 24'' GD245HQAbid 120Hz Chassi:NZXT Tempest 410 Elite Svart

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Studentrabatten är till för studenter.

Dessutom korspostning.

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.