Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Lasergurka
Realistiskt ur grafisk synvinkel; Ja.
Gameplay mässigt; Nej.
Att flyga helikopter i BF3 är som att cykla med stödhjulen på i ett vadderat rum med både knä och armbågsskydd.
Sen är ju förstörelsen i BF3 väldigt nerdummad också, kanske är för att locka lite Cod spelare, som skulle få en chock om de hoppade direkt från MW3 till BFBC2 eller Red Faction Guerilla.
Som du kanske märker blev jag redigt besviken på BF3, men är fortfarande ett trevligt spel, och vackert på grafiskt håll (:
Jag kan inte mer än att hålla med dig!
Men de har 30 pers som jobbar post-launch på Dice och jag tror att det kommer komma riktigt mycket dlcs, och de flesta gratis tror jag, om vi har tur. Sen angående med förstörelsen så är det så att de har snackats om ett spelläge som heter Conquest Assault där man kan förstöra istortsett vad som helst! Dice sa ju att de har förminskat förstörelsen på multiplayern och det märks verkligen!! Jag vet inte hur men när man spelar BC2 så känns det som om man inte är säker nånstans, man kan ta sönder vaf*an som helst i stortsett, och det gillar jag, för alla har ju en liten berserk inuti sig själva. Känns som i BF3 att man inte kan paja så mycket. Sen angående att banorna var bättre i BF2 kan jag inget annat än att hålla med dig, banorna var sjukt bättre, och jag är besviken att de inte kom fler banor från BF2 tilll BF3, typ den där banan Daqing Oilfields, och Dragon Valley, och inte tala om Operation Clean Sweep den banan älskade jag. Men men, kanske kommer det fler banor (HOPPAS!!!)