Hur loggar man in till Guild Wars?

Permalänk

Hur loggar man in till Guild Wars?

Tänkte testa det första guild wars spelet lite så jag skapade ett acc ock tankade spelet. När jag sen ska logga in kan jag inte logga in och det finns en ruta där man ska skriva in namnet på en karaktär man har på kontot men jag har inga karaktärer för jag har aldrig loggat in. HUR I HELA HELVETE LOGGAR MAN IN? Registrerade kontot för 10 minuter sen så har inte glömt lösenordet precis.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Tänkte testa det första guild wars spelet lite så jag skapade ett acc ock tankade spelet. När jag sen ska logga in kan jag inte logga in och det finns en ruta där man ska skriva in namnet på en karaktär man har på kontot men jag har inga karaktärer för jag har aldrig loggat in. HUR I HELA HELVETE LOGGAR MAN IN? Registrerade kontot för 10 minuter sen så har inte glömt lösenordet precis.

Testat och bekräfta kontot i ditt mail? Inte för att låta som en idiot eller nåt Men man brukar oftast glömma de

Permalänk
Medlem

Har du prövat att lämna rutan tom eller skriva bara vad som helst när du loggar in?

EDIT/
In fact: http://www.guildwars.com/support/log-in-security.php

Andra frågan i FAQ'n. (:

Lycka till.

Permalänk
Medlem

Du får 3 mail från Ncsoft där du måste först verifiera ditt konto när du har gjort det skriver du in ditt username kan se ut såhär: guildwars@ncsoft.com + password och lämnar det andra rutan TOMT..

Permalänk
Medlem

obs: ta bort .com