Så mycket fientlighet, jag förstår inte det...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
A-gen
En sak som stör mig nåt så sjukt i den här tråden är att en del skeptiker låter som att de tycker sig veta ungefär hur lång tid det tar att optimera ett spel.
Du har rätt vi vet inte det, men LOL det är väl ganska onödigt att störa dig "så sjukt" på det. Ta det lugnt, andas!

Ingen skrev att vi vet hur lång tid det kommer att ta. Några av oss uttryckte oro men varför ska det vara nåt att störa sig på så mycket det förstår jag inte..
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
A-gen
Newsflash:
Vi har ingen aning om hur många som jobbar med optimeringen, vi har ingen aning om hur svårt det är att optimera med de verktyg de har för sitt spel, vi har ingen aning om ifall eventuella FPS-problem är orsakade av bristfällig/avsaknad optimering eller av buggar, vi har ingen aning om hur mycket optimeringar de har i sina interna byggen som vi inte fått ta del av, vi vet inte hur mycket profiler från AMD och nVidia kommer påverka.
"Newsflash" var onödigt för vi VET redan att vi inte vet. Men ja du har rätt vi vet ingenting och det är därför vi kan hoppas. Här får du en helt egen "Newsflash": ingen här är emot spelet, eller emot dig, vi ser alla fram emot att lira GW2 den 25/28e.
Och Ferrat, du borde sudda inlägg nr 24 så att inte någon stackare läser det där och tror att det verkligen fungerar sådär.