Guild Wars 2 Screenshots!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hittade en jäkla massa loot-bags på marken

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

hahaha

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Medlem

Två vista views, gillar inte vistas direkt då de är tråkiga men många blir bra screenshots ;D

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Jag blir glad bara jag ser screenshots! Vill hem och spela :c

Permalänk
Medlem

Planking, typ

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Min karaktär gjorde en väldigt skön pose när min armor var trasig efter att ha dött för många gånger! Tyckte hon sg ut som en fotomodell!

Visa signatur

Fractical Design R3, ASUS P8z68, Intel Core i5 2500k, GeForce gtx 560ti, Corsair Vengeance 8gb 1600mhz, Corsair TX 750w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flezkizh:

Min karaktär gjorde en väldigt skön pose när min armor var trasig efter att ha dött för många gånger! Tyckte hon sg ut som en fotomodell!

http://i49.tinypic.com/usqk4.png

All din armor bara råkade vara trasig och du tog print precis när hon posa...

Vad som egentligen hände:

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

All din armor bara råkade vara trasig och du tog print precis när hon posa...

http://t.qkme.me/3p40fy.jpg

Vad som egentligen hände:
http://www.digitalscrapbookingshop.com/wp-content/digital-scr...

You got me...Försökte ju iallafall!:)

Visa signatur

Fractical Design R3, ASUS P8z68, Intel Core i5 2500k, GeForce gtx 560ti, Corsair Vengeance 8gb 1600mhz, Corsair TX 750w

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen Guild Wars 2

edit:
Ursäkta att det inte var någon bild utan ett klipp istället
Tog även en bild men har inte lagt upp några på nätet

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Min engineer chillar lite efter att han malt 2½ levels:

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Löjligt kul quest där man fick dra på sig en tjurkostym, träna på dummies med sina attacker för att sedan kriga mot en horde mobs. Extra kul när man va tsm med typ 25-30 andra spelare!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Detta borde va rätt ställe o fråga hoppas jag; Är det bara här det knasar med att screenshota stats på items eller måste man ställa in nåt spec? För när jag håller över statsen o printscreenar kommer fasen inte statsen med

Sen får jag väl bidra med min skönhet:

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Detta borde va rätt ställe o fråga hoppas jag; Är det bara här det knasar med att screenshota stats på items eller måste man ställa in nåt spec? För när jag håller över statsen o printscreenar kommer fasen inte statsen med

Sen får jag väl bidra med min skönhet:

...

Tror du måste använda ett 3dje parts program, interna screenshot funktionen tror jag tar bort all overlay

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Visa signatur

word

Permalänk
Medlem

Var gör min ödla?

Visa signatur

word

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Tror du måste använda ett 3dje parts program, interna screenshot funktionen tror jag tar bort all overlay

Ah I see, tack

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av soujiro:

Var gör min ödla?

Hehe det måste vara en struts-ödla, med huvet i marken sådär ^^

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Permalänk
Medlem

Episk quest vid lvl 51 där man blir någon eld krigare och dödar allt :DD

Visa signatur

| NZXT Phantom 410 SE black/orange | i5 3570K | MSI Z77A GD55 | Corsair Vengeance LP 8GB | ASUS GeForce GTX 670 DirectCU II TOP | NZXT Hale 90 750W | Intel 330 120GB |
| Ducky Shine | Corsair M90 | Fiio E07k | Beyerdynamic DT770 Pro |

Permalänk
Medlem

Inte min men stötte på en rätt skön mesmer

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Tänkte precis att jag skulle till och köpa spelet, blev sugen efter alla bilder, men så till min stora förvåning så är det "slut". Alltså de säljer inga fler nycklar för att det "är fullt", för att de som har köpt det ska få en bättre upplevelse genom att slippa överbelastning. Vet inte om jag ska tycka det är särskilt sjyst eller inte faktiskt...

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Tänkte precis att jag skulle till och köpa spelet, blev sugen efter alla bilder, men så till min stora förvåning så är det "slut". Alltså de säljer inga fler nycklar för att det "är fullt", för att de som har köpt det ska få en bättre upplevelse genom att slippa överbelastning. Vet inte om jag ska tycka det är särskilt sjyst eller inte faktiskt...

Säljs ju i butiker...

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kampanjäventyr, snyggt svärd på NPC

Misslyckat hopp *splat* Varning bilden innehåller starka grafiska detaljer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Tänkte precis att jag skulle till och köpa spelet, blev sugen efter alla bilder, men så till min stora förvåning så är det "slut". Alltså de säljer inga fler nycklar för att det "är fullt", för att de som har köpt det ska få en bättre upplevelse genom att slippa överbelastning. Vet inte om jag ska tycka det är särskilt sjyst eller inte faktiskt...

Arenanet har slutat sälja för stunden, ja. Men finns i butiker som fortfarande har kvar på lager.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Tänkte precis att jag skulle till och köpa spelet, blev sugen efter alla bilder, men så till min stora förvåning så är det "slut". Alltså de säljer inga fler nycklar för att det "är fullt", för att de som har köpt det ska få en bättre upplevelse genom att slippa överbelastning. Vet inte om jag ska tycka det är särskilt sjyst eller inte faktiskt...

Är ju bättre att de vet sina begränsningar än att de pressar in folk och hela skiten blir ospelbar? Självklart frustrerande men jag skulle tolka det som att de anser att upplevelsen för deras spelare är viktig och valt att sätta den framför att "make a quick buck"?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Permalänk

Ensam är stark.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk

Min Guardian : ) fortfarande svettig efter ett stort event nere i en vulkan. Mer screens kommer sen