[VIDEO] Guardian WvW #1 - Antiwipe (Zkarlet)

Permalänk
Medlem

[VIDEO] Guardian WvW #1 - Antiwipe (Zkarlet)

Hej gömmor ô göbbs!

Var ett tag sedan jag filmade men fick ett infall och filmade en helkväll ute på slagfältet. Körde min Guardian Antiwipe bestyckad med fullt healing gear. Gjorde kommentarerna till klippet sent på natten därav svamlandet. Svengelskan kan jag inte skylla på något Här kommer ett litet klipp!

Permalänk
Medlem

Vilken blå färg är det med en sån stark kontrast?

"Save Yourselves!" är livsfarlig mot necros med Corrupt Boon (obligatorisk imo). Vs zerg är det bäddat för underhållande situationer med en efterföljande Epidemic

Permalänk
Medlem

Hej!

Den blåa färgen är "Royal Blue". Vi brukar köra svenskt tema på färgerna när vi är ute och krigar

Jo kör en del Necro själv men inte i WvW då det är nästintill omöjligt att fly som Necro så blir mestadels Guardian och Mesmer. Möter inte så många Necros i WvW och "Save Yourself" är en sjukt stark utility. Så stark att de nerfat den i sPvP till 5 sekunder. I WvW vara min i 16 sekunder ohlala Men visst ibland får man en corrupt på sig och då gäller det att ha ett ess i ärmen för att återhämta sig.

Hjärtligt välkomna in på hemsidan med en ansökan till vårt MMO-community!

Permalänk
Medlem

Hej, tack! Jag har en Norn Warrior och tycker alla färger blir så bleka, men ska prova med den.

Necro är ganska sällsynta, det är kanske omständigt att farma rabid-gear men med det är de grymt starka i WvW. Min favorit, men jag alternerar också med en Mesmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Norton:

Vilken blå färg är det med en sån stark kontrast?

"Save Yourselves!" är livsfarlig mot necros med Corrupt Boon (obligatorisk imo). Vs zerg är det bäddat för underhållande situationer med en efterföljande Epidemic

Kombinera save yourselves med contemplation of purity i en zerg och njut ^^

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Skrivet av Triffid:

Kombinera save yourselves med contemplation of purity i en zerg och njut ^^

Eller skit i contemplation of putrity och oneshotta dig själv med save yourselves

Permalänk
Medlem

Smyger in min egen WvW-film som guard här.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrankkTankk:

Eller skit i contemplation of putrity och oneshotta dig själv med save yourselves

Nähe?