Den länken fanns redan på första posten i tråden, men det tål att upprepas. ^^
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Snurrig_kille
Visst var Anarchy online det bästa mmorpg spelet men frågan är om Funcom sköter detta spelet istället för att ignorera alla buggar de skapar i sina patchar som sedan sopas under mattan i hopp om att folk ska lära sig att leva med dem.
Under de två åren jag spelade AO så kan jag inte säga mer än att jag har full förståelse för varför en stor skara "oldtimers" lämnade AO i slutet på förra året. Funcom lovade förbättringar, inte mycket som hände för utom att man gav spelarna lite nytt utseende på städer istället för att åtgärda buggar som fanns i överflöd. Folks konton blir hackade stup i kvarten, servrarna crashar var 20 minut , Funcom går ut med att de jobbar på problemet, 1 vecka går, samma visa, 2 veckor går, samma visa, 3 månader går , samma visa.
Efter att ha spelat Anarchy Online har iaf jag fått uppfattningen att Funcom lyser upp mycket för uppkommande expansioner , dessvärre så ignorerar de redan befintliga problem eller skjuter upp dem på obestämd tid.
Men som sagt , sköter Funcom sig så kan nog detta bli ett lyckat spel.
Jag slutade spela Anarchy Online december 2004 mestadels tackvare att expansionerna inte var värst roliga. Älskade verkligen hur missions fungerade i grundspelet, vore trevligt om andra spelföretag kunde göra nått liknande.
Tycker ändå att Funcom har lyckats bra med sitt Anarchy Online trots alla problem de har haft för inte tala om deras start med spelet.
De lär ha lärt sig ett och annat med tiden så förhoppningsvis får inte Age of Conan samma buggiga start hehe.
En kul sak som kommer att vara med i spelet är barfights.

Artikellänken finns även på första posten med massa andra men postar länken här igen.
Age of Conan -- Seperate Tracks with Gaute Godager (PC)
Citat:
Most of the taverns in Age of Conan will be PvP zones, but the system will be quite different than that in the outside world. Rather than sword battles and duels to the death, players will instead swig mugs of ale and smack each other over the head with cups and broken table legs. Losing the battle doesn't mean death -- it just means getting tossed out by the bouncers. There will be no levels in bar fights. Everybody from level 20 to 80 will be on an even playing field.
Gissa om man kommer spendera mycket tid i barer.