Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Gi][Gurra
Jag har bestämt mig för att installera aoc igen. Kommer sätta igång ordentligt fr.o.m. nästa helg(bortrest kommande veckan). Några andra swecare som vill hänga på att köra allt från starten? Blir så mkt roligare att lira med andra

. Ska vi lägga upp någon irc-kanal för att samlas på?
Behöver inte nödvändigtvis vara nya spelare, bara nya karaktärer. Sedan skulle mm ju kunna dokumentera hela kalaset också, starta en liten fun-guild och även göra det lite semi-letsplay-aktigt
Du glömde ange vilken server du tänkt spela på, fast grupp spel låter mer som PVE spel på Crom. Det är dock en liten nackdel med att tillhöra ett litet guild. Numera finns det ju en guild ranking där man får lite extra grejer när ens guild stiger i rankingen. Du kan läsa lite om vad man får på de olika nivåerna på
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=209817
Inge större fördelar men ändå.
Jag håller dock på med flera karaktärer samtidigt, har flera som inte nått 80 än, dessutom så skall man ju också jobba på ens lvl 80 karaktärers faktioner i Godslayer expansionen.
Om du skapar en ny karaktär skulle jag rekomendera dig att köpa expansionen och se till att skapa en Khitansk karaktär, då kommer du till Gateway of Khitai efter att du lämnat Tortage.