Citat:
Ursprungligen inskrivet av
ntiselle
Och du kan ju alltid komma tillbaka när du vet hur det är att göra ett MMO? Jag vet inte allt där heller till 100% men det är nog ganska mycket svårare än vad du verkar tro. Om man nu läser dina inkompetenta och väldigt anklagande kommentarer så kan man ju nästan tro att så du tror att Bioware bara sitter och dricker kaffe hela dagarna och inte gör något? Dom jobbar nog ganska rejält ska du se, dom har ju sagt att dom har teams som jobbar hårt på att få ut nya flashpoint och operations.
Sen att det är obalancerat i flashpointsen kommer ju att fixas, och så som jag sätt på min server så verkar våra lvl 50's inte har några större problem med att hitta på saker att göra. Om du är så beroende av ett spel att ta dig till högsta levelen för att visa att du är störst och bäst men den gear du tydligen vill ha direkt så borde du uppsöka hjälp. Självklart får du spela så mycket du vill men att du kommer med gnäll kommentarer pekar ganska mycket på att du är rätt omogen och extremt spel beroende.
Ganska tröttsamt att varje gång det kommer ut ett nytt MMO så är det folk som nöter som idioter upp till högsta levelen och sen sitter och gnäller. Lär dig njuta och uppleva lite mer av spelet som det är meningen att man ska göra med tanke på all konversationer och story som är med i spelet
Nu säger jag det igen;
Att du kommer med idiotiska kommentarer att folk sitter och stressar/nötar sig igenom bara för att de inte levlar i samma takt som dig, är så jävla skrattretande.
Och igen, det enda du har som källa är "andra MMORPGs". Du är välkommen att diskutera vad som är rätt och fel när du kommer upp till 50.
En person som inte gillar PVP skall ha möjligheten att göra flashpoints, men bara Black Talon en gång per dag? Ha!
Tycker det är roligt med såna fanboys som dig då man kritiserar spelets design och helt plötsligt blir man påhoppad att man inte har ett liv för att man spelar lite snabbare och njuter lika mycket som alla andra
Men du får jättegärna slänga ut ord som "omogen" "extremt spelberoende" och att säga att min kritik är "gnäll". Är det du som sitter i swtor forumet och trollar alla?
Visar väl bara hur okunnig du är. Men ännu en gång, du är välkommen att diskutera ämnet med mig igen när du når max gränsen och inte är intresserad av PVP. Sen får vi se om det är rätt eller fel att kunna spela spelet 50 minuter per dag eftersom spelet inte erbjuder mer och att Bioware fokuserar att fixa Operations när betydligt fler människor gör Hard Mode Flashpoints före Operations
Tack.