Verktyg Visningsval
2011-12-27, 17:07   #4381

Sammyc51

Medlem

Sammyc51s avatar

Plats: Wroclaw

Registrerad: okt 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Nautilus011 Visa inlägg
Vet inte om man ska skratta eller gråta när folk gnäller över End-game (lvl 40-50) redan en vecka efter release.
Jag skrattar tyvärr åt dig om du tror att "en vecka efter release" är en ursäkt för att end game inte funkar som det skall.

Ha Ha.
Fractal Design Define R3 <|> Asus P8Z68-V PRO GEN3 <|> Intel Core i5 2500K 4,3GHz <|> Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE <|> Cooler Master Hyper 212 EVO <|> Corsair HX 650W 80+ Bronze Modulär <|> MSI Geforce GTX 680 2GB <|> Crucial m4 128 GB SSD
Sammyc51 är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:09   #4382

ntiselle

Medlem

ntiselles avatar

Plats: Karlskrona

Registrerad: maj 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sammyc51 Visa inlägg
Jag skrattar tyvärr åt dig om du tror att "en vecka efter release" är en ursäkt för att end game inte funkar som det skall.

Ha Ha.
Asså seriöst, gå och lägg dig. Det är en vecka, självklart bli folk irriterande men kan man inte leva med att allt inte är perfekt efter en vecka så bör man hålla sig ifrån MMO och inte spela sånt. Barnsligt att gnälla som en bebis när det gått en sån liten tid.

Stressa man sig igenom levling bara för att bli lvl 50 så snabbt som möjligt så får man skylla sig själv.
Fractal Design Define R3 Titanium | Asus Sabertooth 990FX AM3+ | AMD X4 965 Black Edition | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 | Zotac GTX 560 TI AMP! Edition | Samsung SSD 830-Series 128GB | 2TB Seagate Barracuda Green | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Acer GD245HQ 120hz
ntiselle är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:11   #4383

Asce

Medlem

Plats: Helsingborg

Registrerad: jul 2007

Hur är det ens möjligt att redan vara lvl 50? .... Jikes.. då kan man inte göra något annat alls än att spela. Menar inte att det är något fel på det, mest att det nästan är svårt att förstå hur det är möjligt.
2011-12-27, 17:14   #4384

puppisen

Medlem

puppisens avatar

Plats: Bromma

Registrerad: apr 2008

Visst är det det server maintence just nu? :S Aktiverade min key idag och kan inte spela... står även på inloggningsskärmen att jag saknar en prenumeration på kontot... krävs det för att ens kunna lira? har 29 dagar kvar ju.

Blir helt orolig när det är såhär...
puppisen är uppkopplad nu
2011-12-27, 17:15   #4385

Eptk

Medlem

Eptks avatar

Plats: Vänersborg

Registrerad: dec 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ericsundell2 Visa inlägg
Jag är lvl 14 snart 15. Jag kör igenom alla quest och spelet är riktigt underbart! Man blir glad av att spela men stressa igenom detta skulle jag inte göra då förlorar man allt. PvP var riktigt skoj på low lvl med så de kör man ibland.

Ni som är ute efter nått skoj, get it!
Ja, jag börjar falla mer och mer på "Buy" knappen...
Eptk är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:17   #4386

ntiselle

Medlem

ntiselles avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av puppisen Visa inlägg
Visst är det det server maintence just nu? :S Aktiverade min key idag och kan inte spela... står även på inloggningsskärmen att jag saknar en prenumeration på kontot... krävs det för att ens kunna lira? har 29 dagar kvar ju.

Du måste aktivera en månads eller mer på subscripion med ditt kreditkort eller om du har ett gamecard. Använder du ditt kreditkort så kommer pengar inte att dras förrens din gratis månad är över, och du kan säkert direkt efter du gjort det stänga av kredit kortet inne på ditt konto så du inte behöver ha det. Men första gången så måste man göra det
Fractal Design Define R3 Titanium | Asus Sabertooth 990FX AM3+ | AMD X4 965 Black Edition | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 | Zotac GTX 560 TI AMP! Edition | Samsung SSD 830-Series 128GB | 2TB Seagate Barracuda Green | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Acer GD245HQ 120hz
2011-12-27, 17:18   #4387

Asce

Medlem

Plats: Helsingborg

Registrerad: jul 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av puppisen Visa inlägg

Ja det är server maintence just nu. Blev också lite paff att jag behövde en aktiv prenumeration för att spela trots att de första 30 dagarna är gratis. Men japp, så är det. Men jag kan förstå också rent affärsmässigt att de gör så. It's business.
2011-12-27, 17:19   #4388

foxizz

Medlem

Registrerad: okt 2003

Från swtor forum:

Hello everyone! We are still working on the various items in today’s maintenance and wanted to give you a quick update. We are going to extend today’s maintenance window to ensure we have everything just right before we open the servers. We know you are all eager to return to the game and apologize to you for the interruption. At this time, we do not have an estimate as to when the servers will come back up, but we’ll keep you updated in this thread and will get them up and running as soon as we can. Thank you all for your patience today.
foxizz är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:19   #4389

Sammyc51

Medlem

Sammyc51s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ntiselle Visa inlägg
Asså seriöst, gå och lägg dig. Det är en vecka, självklart bli folk irriterande men kan man inte leva med att allt inte är perfekt efter en vecka så bör man hålla sig ifrån MMO och inte spela sånt. Barnsligt att gnälla som en bebis när det gått en sån liten tid.

Stressa man sig igenom levling bara för att bli lvl 50 så snabbt som möjligt så får man skylla sig själv.
Så vem har sagt att de som är lvl 50, har "stressat sig igenom" spelet? Tyngdlösa skräpkommentarer som läggs fram av rå inkompetens.

När man har nått level 50 och 20 andra människor också har gjort det, då fanimig ska man få göra mer än lite PVP och en flashpoint per dag. Och sen att de prioriterar att fixa Operations än Hard Mode Flashpoints är också skrattretande.

Kan dock förstå din inkompetens om du inte själv vet hur endgame ser ut just nu. Men du kan ju alltid komma tillbaka när du har nått gränsen och fått se vad spelet har att erbjuda?
Fractal Design Define R3 <|> Asus P8Z68-V PRO GEN3 <|> Intel Core i5 2500K 4,3GHz <|> Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE <|> Cooler Master Hyper 212 EVO <|> Corsair HX 650W 80+ Bronze Modulär <|> MSI Geforce GTX 680 2GB <|> Crucial m4 128 GB SSD
2011-12-27, 17:27   #4390

ntiselle

Medlem

ntiselles avatar

Citat:
Så vem har sagt att de som är lvl 50, har "stressat sig igenom" spelet? Tyngdlösa skräpkommentarer som läggs fram av rå inkompetens.

När man har nått level 50 och 20 andra människor också har gjort det, då fanimig ska man få göra mer än lite PVP och en flashpoint per dag. Och sen att de prioriterar att fixa Operations än Hard Mode Flashpoints är också skrattretande.

Kan dock förstå din inkompetens om du inte själv vet hur endgame ser ut just nu. Men du kan ju alltid komma tillbaka när du har nått gränsen och fått se vad spelet har att erbjuda?
Och du kan ju alltid komma tillbaka när du vet hur det är att göra ett MMO? Jag vet inte allt där heller till 100% men det är nog ganska mycket svårare än vad du verkar tro. Om man nu läser dina inkompetenta och väldigt anklagande kommentarer så kan man ju nästan tro att så du tror att Bioware bara sitter och dricker kaffe hela dagarna och inte gör något? Dom jobbar nog ganska rejält ska du se, dom har ju sagt att dom har teams som jobbar hårt på att få ut nya flashpoint och operations.

Sen att det är obalancerat i flashpointsen kommer ju att fixas, och så som jag sätt på min server så verkar våra lvl 50's inte har några större problem med att hitta på saker att göra. Om du är så beroende av ett spel att ta dig till högsta levelen för att visa att du är störst och bäst men den gear du tydligen vill ha direkt så borde du uppsöka hjälp. Självklart får du spela så mycket du vill men att du kommer med gnäll kommentarer pekar ganska mycket på att du är rätt omogen och extremt spel beroende.

Ganska tröttsamt att varje gång det kommer ut ett nytt MMO så är det folk som nöter som idioter upp till högsta levelen och sen sitter och gnäller. Lär dig njuta och uppleva lite mer av spelet som det är meningen att man ska göra med tanke på all konversationer och story som är med i spelet

Det var och är samma sak som i te x WoW, så fort ett nytt raid tier kommer så sitter folk 24/7 och nöter och sen när dom gjort det ett tag så börjar dom gnälla att utvecklarna kommer med för lite content's. Mhm konstigt när de personerna inte verkar göra mycket mer under tiden dom är vakna
2011-12-27, 17:29   #4391

highspeed

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right Visa inlägg
Swtor har mest gett mig, trasig och buggad class, jag har suttit fast 5 gg i spelet var av 1 gång var 3 timmar tills någon spelare kom och debuggade mig med en duell. Jag har förbokat för länge sen för att få mina coder etc för sent och fått vänta 3 dagar på preplay. Det tog 1 vecka inan support svarade på mina "stuck" reports.
Woha det var ingen trevligt upplevelse, du menar att /stuck inte fungerade alltså? Ah det var ju inte roligt med sådana buggar.
highspeed är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:31   #4392

DeathMetal

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av foxizz Visa inlägg
Från swtor forum:

Hello everyone! We are still working on the various items in today’s maintenance and wanted to give you a quick update. We are going to extend today’s maintenance window to ensure we have everything just right before we open the servers. We know you are all eager to return to the game and apologize to you for the interruption. At this time, we do not have an estimate as to when the servers will come back up, but we’ll keep you updated in this thread and will get them up and running as soon as we can. Thank you all for your patience today.
Då får man väl ta sig en dusch haha
DeathMetal är uppkopplad nu
2011-12-27, 17:33   #4393

DevICes

Medlem

Plats: stockholm

Registrerad: sep 2004

De gillar att spela "the waiting game", samma som under pre-release

Blir till att sitta med twittern i bakgrunden, undras just hur länge detta kommer att ta.
DevICes är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:34   #4394

sundsten

Medlem

Plats: Örnsköldsvik

Citat:
Jag är lvl 14 snart 15. Jag kör igenom alla quest och spelet är riktigt underbart! Man blir glad av att spela men stressa igenom detta skulle jag inte göra då förlorar man allt. PvP var riktigt skoj på low lvl med så de kör man ibland.

Jag är level 13, och jag måste hålla med dig spelet är riktigt kul. Spelet växer och växer ju mer jag spelar.
2011-12-27, 17:34   #4395

shelter

Medlem

shelters avatar

Plats: ::1

Registrerad: feb 2007

Citat:
Jag är nog en av få som endast levlar genom pvp. samt questline. Som scoundrel så kan man knappt sola sina egna green/yellow quests. Hade hoppats på scaling med patchen. Eller iallafall att de fixar trasiga skills/talents. Men klassen är väl för ospelad för att lägga focus på. Som blizzard en gång sa. Om så få spelar druid så lägger vi inte tid på att fixa den förens alla de poppis klasserna är fixade.
Körde en scoundrel upp till level 15 och jag tyclker man plöjde genom questen. Jedi shadow tycker jag gick betydligt segare men där har dom ju sabbat companionen man har... tydligen gjorde de om honom precis innan släppet och han har "fel" gear som standard, dessutom finns det knappt några vettiga vapen att skaffa till honom.
2011-12-27, 17:35   #4396

Sammyc51

Medlem

Sammyc51s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ntiselle Visa inlägg
Och du kan ju alltid komma tillbaka när du vet hur det är att göra ett MMO? Jag vet inte allt där heller till 100% men det är nog ganska mycket svårare än vad du verkar tro. Om man nu läser dina inkompetenta och väldigt anklagande kommentarer så kan man ju nästan tro att så du tror att Bioware bara sitter och dricker kaffe hela dagarna och inte gör något? Dom jobbar nog ganska rejält ska du se, dom har ju sagt att dom har teams som jobbar hårt på att få ut nya flashpoint och operations.

Sen att det är obalancerat i flashpointsen kommer ju att fixas, och så som jag sätt på min server så verkar våra lvl 50's inte har några större problem med att hitta på saker att göra. Om du är så beroende av ett spel att ta dig till högsta levelen för att visa att du är störst och bäst men den gear du tydligen vill ha direkt så borde du uppsöka hjälp. Självklart får du spela så mycket du vill men att du kommer med gnäll kommentarer pekar ganska mycket på att du är rätt omogen och extremt spel beroende.

Ganska tröttsamt att varje gång det kommer ut ett nytt MMO så är det folk som nöter som idioter upp till högsta levelen och sen sitter och gnäller. Lär dig njuta och uppleva lite mer av spelet som det är meningen att man ska göra med tanke på all konversationer och story som är med i spelet
Nu säger jag det igen;

Att du kommer med idiotiska kommentarer att folk sitter och stressar/nötar sig igenom bara för att de inte levlar i samma takt som dig, är så jävla skrattretande.

Och igen, det enda du har som källa är "andra MMORPGs". Du är välkommen att diskutera vad som är rätt och fel när du kommer upp till 50.

En person som inte gillar PVP skall ha möjligheten att göra flashpoints, men bara Black Talon en gång per dag? Ha!

Tycker det är roligt med såna fanboys som dig då man kritiserar spelets design och helt plötsligt blir man påhoppad att man inte har ett liv för att man spelar lite snabbare och njuter lika mycket som alla andra

Men du får jättegärna slänga ut ord som "omogen" "extremt spelberoende" och att säga att min kritik är "gnäll". Är det du som sitter i swtor forumet och trollar alla?

Visar väl bara hur okunnig du är. Men ännu en gång, du är välkommen att diskutera ämnet med mig igen när du når max gränsen och inte är intresserad av PVP. Sen får vi se om det är rätt eller fel att kunna spela spelet 50 minuter per dag eftersom spelet inte erbjuder mer och att Bioware fokuserar att fixa Operations när betydligt fler människor gör Hard Mode Flashpoints före Operations

Tack.
2011-12-27, 17:36   #4397

Bacon

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: okt 2001

Om man nu inte får göra så mycket med sin karaktär om dagarna kan man alltid starta en ny.
2011-12-27, 17:37   #4398

DareDevil

Medlem

DareDevils avatar

Plats: Växjö

Registrerad: jul 2001

Citat:

Jag har nått upp till lvl21 nu, kör alla quests jag hittar och om jag hittar nån att köra group quests med så kör jag dom med.
2011-12-27, 17:38   #4399

Sammyc51

Medlem

Sammyc51s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Bacon Visa inlägg
Om man nu inte får göra så mycket med sin karaktär om dagarna kan man alltid starta en ny.
Jo, det är det vad jag gör just nu.

Hade tänkt att vänta tills legacy systemet släpps ut men men....
2011-12-27, 17:40   #4400

shelter

Medlem

shelters avatar

Plats: ::1

Registrerad: feb 2007

Citat:
Swtor har mest gett mig, trasig och buggad class, jag har suttit fast 5 gg i spelet var av 1 gång var 3 timmar tills någon spelare kom och debuggade mig med en duell. Jag har förbokat för länge sen för att få mina coder etc för sent och fått vänta 3 dagar på preplay. Det tog 1 vecka inan support svarade på mina "stuck" reports. Samt att mitt konto på swtor fungerar fortfarande inte på deras forum. Det här spelet är vänte tid. Server kö, preplay kö, sitta och vänta på maintainense kö. För att komma in och vänta på pvp kö. När man är i pvp, så är det empire dominance och många rep players, sitter mest och vänrar ut tiden i wzs för easy xp, 10-20k per runda. Väntar man itne på det så väntar jag på en grupp som ska in i en "instans" Det är heller inte kul som dps. Ingen av de gillena jag sökt hos har svarat mig. Folk in game är lika otrevliga som i wow. jedi healers som rollar blasers för deras companions etc. Det är fan inte en kul upplevelse när jag tänker efter.
Tråkigt, men du kan väl använda din quick travel om du är fast, alternativt emergency travel?

EDIT:
Såg föresten att de ändrat slicing nu... tråkigt, men ganska väntat.
2011-12-27, 17:44   #4401

{SWEC}Rool82

Medlem

{SWEC}Rool82s avatar

Plats: vem vet?

Registrerad: jul 2001

Citat:

Men snälla lilla människa ta och lugna ner dig, först och främst är det ett spel.
Sedan så tror jag knappast att bioweare's swtor team har som jobb att passa på dig och det du vill göra.
Utan dom har som jobb att ta hand om content för ALLA spelare och inte bara dom som dingat 50.
Så dom kan inte lägga ner allt krut på att fixa endgame, då dom flesta inte är 50 än.
{SWEC}Rool82 är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:44   #4402

kid_orange

Medlem

kid_oranges avatar

Plats: Linköping

Registrerad: dec 2004

Citat:
Jo, det är det vad jag gör just nu.

Hade tänkt att vänta tills legacy systemet släpps ut men men....

Hur kommer det se ut?

Jag har inte sett nåt om det. Har nog missat det
kid_orange är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:45   #4403

Nautilus011

Medlem

Plats: Norrköping

Registrerad: jun 2008

Citat:

Ha Ha.
¨

Oj vad just DU tog åt dig av en post som inte va riktad och någon speciell.

JA, i mina ögon är en vecka efter launch på ett MMO en ursäkt till att lvl 50 content inte är buggfritt/komplett.
Felet dom gjorde är kanske att det är/va för lätt levla upp till max lvl.
Dom flesta är inte 40+ level, så bör dom då fixa end-game eller ska dom fixa sådant som behöver fixas för dom allra flesta. Bättre att fixa sådant som berör lvl 1-25, än att börja med att fixa/utöka lvl 26-50. Men du kanske är en sådan som börjar bygga taket på ett hus?

Har lirat MM0s sen 2002 så jag har en del att jämföra med.
Dock föll inte WoW mig i smaken så jag tillhör inte den skaran som håller WoW som holy Graal den enda mmo referensen.
Chassi: Corsair 800D, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: Corsair Force GT 120Gb, PSU: Corsair AX 750
Nautilus011 är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:46   #4404

DevICes

Medlem

Plats: stockholm

Tydligen var det väldigt många som blev "fast" på Taris. Vet inte om buggen även fanns på andra ställen, men det var tydligen helt hopplöst att komma loss när man väl fastnat.

Min upplevelse är att det är väldigt bra stämning, folk är hjälpsamma och jag har bara stött på någon enstaka "fuling" som försöker sno åt sig all gear. Tycker det funkar bra med grupper, det är sällan jag behöver vänta och under tiden finns det nästan alltid något att göra. Brukar gå att snacka ihop sig om man bara är lite aktiv i gruppchatten.

Å andra sidan spelar jag på en PvE-server så... Jag har ju mina fördomar om mycket av folket på PvP-servrar.
DevICes är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:50   #4405

Strogvor

Medlem

Plats: linköping

Registrerad: dec 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DevICes Visa inlägg
Tydligen var det väldigt många som blev "fast" på Taris. Vet inte om buggen även fanns på andra ställen, men det var tydligen helt hopplöst att komma loss när man väl fastnat.

Min upplevelse är att det är väldigt bra stämning, folk är hjälpsamma och jag har bara stött på någon enstaka "fuling" som försöker sno åt sig all gear. Tycker det funkar bra med grupper, det är sällan jag behöver vänta och under tiden finns det nästan alltid något att göra. Brukar gå att snacka ihop sig om man bara är lite aktiv i gruppchatten.

Å andra sidan spelar jag på en PvE-server så... Jag har ju mina fördomar om mycket av folket på PvP-servrar.

håller med till fullo oavsett om jag inte kommit så långt än. Enda problemet jag har haft var en 12-14 årig kille som inte förstog att hans BH inte kunde använda lasersvärd, men han lyssnade iallafall efter att gruppen snackat med han lite.
Strogvor är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:50   #4406

Sammyc51

Medlem

Sammyc51s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82 Visa inlägg
Men snälla lilla människa ta och lugna ner dig, först och främst är det ett spel.
Sedan så tror jag knappast att bioweare's swtor team har som jobb att passa på dig och det du vill göra.
Utan dom har som jobb att ta hand om content för ALLA spelare och inte bara dom som dingat 50.
Så dom kan inte lägga ner allt krut på att fixa endgame, då dom flesta inte är 50 än.
Tror du borde läsa om min kommentar för du förstår ju självklart inte. Och självklart har Bioware som jobb att anpassa sig till det JAG vill ha. Jag är en lika värdig kund som varenda en i hela spelet. Sen att de prioriterar andra saker före, är en annan sak.

Dock får jag *sigh* repetera mig IGEN för tredje gången för det ser inte ut som folk lägger fokus på själva texten och istället läser mellan raderna och det de själva vill.

Du säger att de inte "kan lägga ner allt krut på att fixa endgame". Men innan man kan göra Operations så rekommenderas det att man kör några Hard Mode Flashpoints innan dess, men hur skall man göra det när allt inte funkar?

Har du läst patch notes för 1.0.1? De har spenderat tid att fixa Operations men Hard Mode flashpoints finns inget att höra om. Hur hade dem tänkt att vi skall göra Operations då vi inte ens kan nå Hard Mode Flashpoints?

Ta och läs kommentaren och inte mellan raderna denna gången tack.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kid_orange Visa inlägg
Hur kommer det se ut?

Jag har inte sett nåt om det. Har nog missat det
Det är en feature som kommer låsas upp någon gång i framtiden, just nu kan man bara välja ett namn och levla upp. Kommer inkludera några bonus saker för character creations och sånt.
2011-12-27, 17:50   #4407

ntiselle

Medlem

ntiselles avatar

Citat:
Nu säger jag det igen;

Att du kommer med idiotiska kommentarer att folk sitter och stressar/nötar sig igenom bara för att de inte levlar i samma takt som dig, är så jävla skrattretande.

Och igen, det enda du har som källa är "andra MMORPGs". Du är välkommen att diskutera vad som är rätt och fel när du kommer upp till 50.

En person som inte gillar PVP skall ha möjligheten att göra flashpoints, men bara Black Talon en gång per dag? Ha!

Tycker det är roligt med såna fanboys som dig då man kritiserar spelets design och helt plötsligt blir man påhoppad att man inte har ett liv för att man spelar lite snabbare och njuter lika mycket som alla andra

Men du får jättegärna slänga ut ord som "omogen" "extremt spelberoende" och att säga att min kritik är "gnäll". Är det du som sitter i swtor forumet och trollar alla?

Visar väl bara hur okunnig du är. Men ännu en gång, du är välkommen att diskutera ämnet med mig igen när du når max gränsen och inte är intresserad av PVP. Sen får vi se om det är rätt eller fel att kunna spela spelet 50 minuter per dag eftersom spelet inte erbjuder mer och att Bioware fokuserar att fixa Operations när betydligt fler människor gör Hard Mode Flashpoints före Operations

Tack.
Okej, kan säga att jag ser att det är absolut ingen mening att diskutera med dig. Det ända jag egentligen kan säga är fortfarande att du har dig själv att skylla på om du levlar så snabbt, sen kan du gärna få kalla mig okunnig för det. Men är man redan level 50 som du är och många andra så har du knappast lyssant på te x många konversationer och sånt. Med andra ord har du skippat extremt mycket innehåll i spelet. Vill du göra det så får du självklart göra det. Men om du stannar och tänker efter lite så kanske du inser att typ alla konversationer du gör har prat och du får välja själv vad du vill säga. Och om du inte fattade det innan du började spela så är det ganska uppenbart att Bioware som med alla sina andra spel har fokuserat kraftigt mer på story än att slänga ut en extremt massa flashpoint och operations som suger, du får helt enklet försöka acceptera att inte alla MMO tillverkare gör allt på samma sätt. Sen att det är obalanserat som jag sagt innan får man leva med.

Du kanske kan stanna en gång till och tänka lite att. Är det bättre att dom slänger ut en massa Operations och/eller flashpoints som verkligen suger och att man verkligen ser att dom är "mass producerade" än att ha riktigt bra grejer som man kan ha kul i än att mer känna att det är ett måste att nöta igenom skit content för att skaffa massa gear.

Vi alla har olika uppfattningar och vad vi tycker om. Och som jag också sagt till dig innan så är jag ganska säkert på att det kommer fixas rätt mycket rätt snart och att mer flashpoint och operations kan komma. Och att du kommer och säger att folk verkar mer intresserade av hardmode flashpoints än operations är ju rent ignorans? Bara för att Bioware satsar mer på kanske Operations och du gillar hardmore flashpoint mer så suger dom eller? För om alla inte tycker likadant som dig så är det ett skit spel antar jag? Herre gud asså.

Och ja det är sant att jag inte är 50 än men som jag läst och sätt så finns det mer än 1 hard mode att göra. Och om det är för svårt för lilla dig så återkommer det fortfarande att obalanserade content kommer att fixas
2011-12-27, 17:51   #4408

kid_orange

Medlem

kid_oranges avatar

Plats: Linköping

Registrerad: dec 2004

Låter festligt
kid_orange är inte uppkopplad
2011-12-27, 17:52   #4409

Strogvor

Medlem

Plats: linköping

Tycker EA borde iallfall ge oss europeiska spelare en extra speldag pga fixen, har ju snart varit nere hela dan
2011-12-27, 17:53   #4410

sesam2k

Medlem

Plats: Luleå

Jag är fullkommligt överraskad hur jäkla bra gjort spelet är, framförallt är det kul att göra quests. Visst är det lite grind men satan vad bioware är duktiga på storylines. Helt sjukt bra gjort! Alla som inte har spelet, köp och prova! Crafting är också ganska trevligt upplägg och kul med reverse engineering och kunna lära sig göra bättre grejjor

Har spelat senast Entropia, EVE online och WOW, inget kommer i närheten av SWTOR!
CPU: Intel Core i7 2500k Mobo: Asus P8P67 B3 PRO Ram: Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz PSU: Fractal Design Newton R2, 1000W, modulär, 80 PLUS GPU: Asus GeForce GTX 580 1536MB SSD: Intel 120GB 320 Series Intern SATA 2.5" HDD: Samsung Spinpoint 1TB Chassi: Fractal Design Define R3
sesam2k är inte uppkopplad
Sök jobb