Citat:
Ursprungligen inskrivet av
IceDread
Jag har redan börjat tröttna och gått tillbaka till World of Tanks.
Questsen är roliga så jag kommer nog köra mer men striderna är tråkiga. Det är så enahanda simpelt och repetetivt. Inget vidare djup alls :'(
Tycker nästan tvärtom att fighterna är bättre än t.ex. wow, iallafall om man jämför med min paladin. Eftersom man får ett så stort urval av attacker och man använder 2 sorters damage hela tiden. Jag har iofs sett en del som bara använder builder -> 5 stacks -> spender -> repeat. Då blir det ju jäkligt enformigt och absolut ingen vidare dps.
Kör med fistweapon för tillfället, har ju builder, 2 spenders, 2 för att komma nära fienden, 1 för att dra fiender till mig och 1 elite damage dealer. Så delat mellan dom och röra sig runt för att att inte bli träffad av saker håller mig upptagen.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
jontebula
hur gör man för att fixa broken items? hållt på 2timmar letat i polissastionen å tryckt fram item samt C på tangetbordet går inte laga
skall va vita kläder och blå hattar sa live chatten men kollat allt fattar inte hur jag skall kunna laga när skiftnycklen kommer fram
kan någon exakt berätta steg för steg eller hitta en youtube video så jag exakt vet hur jag skall göra
Tror alla vendors har en repair flik och i instanser så kan du reparera vid spawn punkterna.