Dags att väcka upp den här tråden från de döda
Är själv tillbaka efter lite halv spelande och velande av andra spel. Så tänkte bara uppdatera lite vad som hänt i TSW.
2 nya "issues" sen jag uppdaterade sist:
Issue 3: The Cat God, detta var halloween eventet så vissa saker går ju inte att göra nu men de flesta uppdragen ligger kvar. Templars vann utmaningen vilket belönades med katten Jade Mouser.
Issue 4: Big Trouble in the Big Apple, senaste uppdateringen som ger oss en ny raid, tydligen stora förändringar på pvp (har inte testat detta ännu), hel drös med andra ändringar och till alla roleplayers lycka Albion Theatre. Sistnämda ger dig möjlighet att sätta upp din egen scen. Komplett med ljus, ljud och dekor för att köra din egen show, histora, standup eller vad vet jag

Sist men inte minst ett nytt Auxiliary vapen: Motorsåg!
Vi har helt enkelt fått en hel del mer att göra vilket jag ser som positivt. Nya Dungeons tillkommer hela tiden. Nya Nightmare modes till dessa likaså. Nu finns även något som kallas Lairs vilket jag inte haft chans att prova ännu men de ska tydligen vara ytterligare tidsfördriv för den som gillar utmaningar.
Kan ju även tillägga att jag inte har något emot raketgeväret längre och inte heller motorsågen. Kul tillskott!