Spelet kommer i höst/vinter ut i EU/USA så bara att vänta för de som orkar  själv har jag redan väntat i över 3 år  så orkar inte vänta mer  eller tja jag behöver inte vänta mer
Aja spelat igenom ett par till instanser med min Mystic, faktiskt riktigt trevligt blir bara mer o mer förälskad i healing systemet
Gått lite mer ner i djupet oxo med "customisation" finns inte så värst mycket men det som finns är att varje armor samt veapon har 2-4 slots, så du kan sätta in upp till 4 defensive ( armor ) eller 4 offensive ( weapon ) som ger lite stats skillnader och speciella effekter. Dessa är dock småstats.
utöver det vid level 25 så får man börja med något som liknar en blandning av ett talent system & Aion's glypth system. För varje level får man som sagt va points, sedan har så got som alla skills 1-3+ glyphs som du kan välja EN per skill, dessa kostar dessutom points så du kan bara ha totalt upp till den totala points ud har. Just för tillfället har jag 3 st equipad vid level 30 och då har jag maxat det.
Dessa "glyphs" ger inga nya skills utan de modifierar dina existerande skills. T.ex. de jag valde ger 25% mer skada på två skill samt den tredje gör att jag kan hela 3 år gången istället för 3.
Konsoler: PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita, 3DSXL, PS2, Xbox, Gamecube, Dreamcast o.s.v..
|