SweClockers B.net chat - Läs!

Permalänk
Entusiast

SweClockers B.net chat - Läs!

Edit: Med Heart of the Swarm så släpptes även ett group system som gör den gamla chatt kanalen onödig. Rekommenderar alla att gå med i den nya gruppen genom att klippa och klistra in: starcraft://group/2/386 i valfri chattruta/PM på Battle.net. Alternativt sök efter den i grupp listan.

Så för att göra det enkelt så har jag tagit några bilder på hur det fungerar:

Speciellt #3 är viktig då annars så loggar man inte automatiskt in i chatten när man går in på B.net, så kryssa i "Auto-join private channels".

Ses på B.net!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Grymt initiativ!

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Entusiast

Ju fler desto roligare, har redan peakat runt 15 användare i chatten samtidigt. Så alla se till att komma in och sätta på automatisk!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

kommer in lite senare idag och säger hej. Perfekt timing till kvällens turneringsmatcher. Kanske kan koth bli lättare att fixa nu.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Kommer att vara för många diamond och uppåt i den kanalen men jag antar att det kan behövas lite ädelt silver också
Joinar när man väl kommer in någon gång i framtiden.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Och sitt inte tysta i chatten utan säg nåt random så vi får lite snack lolol

Permalänk
Entusiast

Är det bara jag som inte kommer in i kanalen sweclockers längre?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Är det bara jag som inte kommer in i kanalen sweclockers längre?

Jag rapporterade den som distributionskanal för barnporr och snuff-film!... Skulle jag inte gjort det eller? :S

Skämt åsido, bra initiativ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Är det bara jag som inte kommer in i kanalen sweclockers längre?

Du är i den just nu, om du igentligen inte är där så kan det ha med detta att göra:
(rykte)

Permalänk
Entusiast

great, det var i samband med att b.net crasha ja.. jag förlora även en match jag höll på att vinna pga det.. vafan, antar att jag är utstängd från kanalen ett tag till då...

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Tror det kommer förbli. Blizzard måste kanske reset:a alla kanaler för att fixa det.
Kanske det vore bättre med en ny swec2 kanal ( man kan väl inte radera en kanal som har folk i?), säkert flera som är utlåsta...

Permalänk

Varför sweclockers.se och inte sweclockers.com? sry offT men undrar, hoppas blizzard fixar snart

Permalänk

Bra initiativ!

Men varför inte som ovan undrar... varför inte .com efter?

Permalänk

Men måste säga att det är underbart med en chat channel, alltid kul folk att snacka med från alla nivåer, då kan man randomhitta en practice partner eller bara lolla och observa osv glhf gn

Permalänk
Entusiast

jag blev inbjuden till .se igår.. asså fan, ja kul med chatt, men b.net fucka ju up det ganska hårt. nu är alla splittrade. eller kanske bara jag, yoda å några andra som inte kommer in till den första..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Okej så det är auto join man ska ta. Vart trött på att re-joina alla kanaler efter ett tag så har inte blivit så mkt swecChatt för min del. Ska absolut ta att fixa det i kväll.

Jag är för övrigt sugen på att damma av lite 1on1 igen efter ett långt uppehåll från det. Någon diamond+ som är sugen på att köra lite pracc?
Esh jag tar det i kväll i kanalen istället

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

kommer hoppa in när jag kommer hem idag. Hoppas på att det finns fler än bara Diamond spelare. Har precis börjat spela så jag är så Bronze det bara går att bli

Permalänk
Medlem

Snart ännu en silverspelare i kanalen

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Entusiast

"sweclockers" fungerar igen för mig och de som blev utelåsta. så glöm .se kanalen, bara in i gamla igen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Går med nu även fast jag inte är alltför erfaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Går med nu även fast jag inte är alltför erfaren

Det är för alla bara snacka lite skit, hitta någon att köra lite customs mot eller obsa några andra its all good

edit: glöm inte att klicka i autojoin

Visa signatur

dosdead#639 - Z - I opened with 3 ghost academy and transitioned into losing my whole fucking base!

Permalänk
Medlem

ingen svarar när man försöker skriva till folk....

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

Hänger där rätt ofta och har gjort det de senaste månaderna, tyvärr händer det inte speciellt mycket i denna kanal.

Kanske något vi borde ändra på?

Permalänk
Medlem

Joinar självklart (:

Permalänk
Medlem

Jag är inne!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Joinat!
Bronze atm men borde väl vara silver om några dagar hoppas jag

/Pralku @ SCII

Permalänk

Nu har jag joinat

Visa signatur

CM NR200P | AMD Ryzen5 3600 | 5700 XT | 64GB DDR4 | 1080p@165HZ

Permalänk
Medlem

det är ju ingen som spelar längre

Permalänk
Entusiast
Skrivet av shady93:

det är ju ingen som spelar längre

Vi har 17 medlemmar i gruppen än så länge, förhoppningsvis blir det lite mer ös igen när HotS släpps om ett par veckor.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

finns ju ingen att spela 3v3 med