Scroll of Resurrection

Permalänk
Legendarisk

Scroll of Resurrection

Samlingstråd för byte av scrolls

Alla gamla trådar sammanslagna nedan:

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Scroll of Resurrection, någon? :>

Har inte spelat på ett tag, tänkte bara in å kolla, någon som har lust att skänka en scroll?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Asprarn:

Har inte spelat på ett tag, tänkte bara in å kolla, någon som har lust att skänka en scroll?

Off topic, jag vet, men vad blir bättre för dig när man använder scroll? Den som skickar det får väl en gratismånad eller nåt, men vad får du?

Permalänk
Medlem

Jag får 10 dagars speltid, om jag fyller på 1 månad får den som scrolla även 1 månad gratis

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Blizzard har inaktiverat scroll of resurrection för tillfället.
se länk.
http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrection-faq

Permalänk
Medlem

Jaha, kul att det inte står något om när den kan tänkas komma upp igen, redan varit nere 1 månad, då lär man väl inte kunna hoppas på något

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Blir "cooldownen" färdig på den snart så är jag intresserad. Lite gratis speltid är aldrig fel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Scroll of ressurection

Nu när den e ute så kan jag ställa upp och invita er, ni får 10 dagar gratis sen om ni köper minst 1 månad gametime så får ni en valfri lvl 80, Server change Och faction change. Detta är givetvis av blizzard o inte mig som försöker scamma hahaj.
Länk för info finns här om ni inte tror
Mig.
http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrectio...

Pma mig din mail o registrerade namn på
Battle.net så invitar jag dig

NI SOM VILL HA invite PMa mig, skriv inte i tråden det är bara onödigt.

Permalänk

Fan att man skulle köpa gametime i Söndags då, det efter ett års break.

Permalänk
Medlem

Jävlar... Är Blizzard desperata eller?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Jag började lira igen out of boredom för nån månad sen medan jag väntar på tera och GW2 så det här passar mig som handen i handsken. Säkert tre av mina polare är sugna så jag skickade en invite nu imorse till en av dom som var hundra på att han skulle köpa en månad, blir mount nr100 på min gamla main, score!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlockaN:

Jävlar... Är Blizzard desperata eller?

Har ju tappat miljoner med spelare och det kostar dom rätt många.miljoner varje månad. Dom har ju redan sparkat en hel del utvecklare och annat.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

aja får väl testa en månad igen då XD..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Om någon behöver en ''ress'' så är det bara att skicka pm till mig

Permalänk

Jag gör det gärna

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Maxudd:

Nu när den e ute så kan jag ställa upp och invita er, ni får 10 dagar gratis sen om ni köper minst 1 månad gametime så får ni en valfri lvl 80, Server change Och faction change. Detta är givetvis av blizzard o inte mig som försöker scamma hahaj.
Länk för info finns här om ni inte tror
Mig.
http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrectio...

Pma mig din mail o registrerade namn på
Battle.net så invitar jag dig

Man får endast 7 dagars speltid. Är ganska säker på att man får allt godis direkt med, utan att man behöver lägga till speltid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Scroll of Resurrection är i gång igen, de verka även ha uppdaterat den.
Om jag läser rätt så verkar man få en mount och en lvl 80 char?.. whoa..

http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrection-faq#q8

Permalänk
Medlem

Dem blev lite rädda nu när SWTOR erbjuder trials.

Och Q1 slutar ju snart, måste ju får bra siffror

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

skicka pm, ni som vill ha scroll

Visa signatur

Dator: Lian Li Q58 White | Seasonic Focus SGX 650W | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING | AMD Ryzen 7 5700X | Gigabyte GeForce RTX 2080Ti 11GB Windforce 3 | EK-AIO 240 D-RGB | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 | Seagate FireCuda 510 SSD 2TB M.2 | Kingston A2000 1TB M.2|

Permalänk

Ja, man får allt godis direkt, trådskaparen (eller den som "återupplivar" ens konto) får däremot godis om man köper 30 dagars speltid, jag tackar och tar emot för gratis wotl och cataclysm

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

Jag tar gärna emot en :), har varit inaktiv sedan 25/12/2011. Som jag förstår det är jag alltså eligible?

Permalänk
Inaktiv

Har också en ress tillgänglig så om det är någon som behöver en PM:a

Permalänk

Jag och mina polare kör nu en vecka, gratis lvl 80, testa ny klass = win!

Visa signatur
Permalänk
Konsolgrävare

Min polare skickade mig ett mail för att Ressurecta mig för ca 4-5 timmar sedan men har fortfarande inte fått mailet, någon som vet varför? kan det vara för att flera tusen använder den nya tjänsten?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare

Min polare skickade mig ett mail för att Ressurecta mig för ca 4-5 timmar sedan men har fortfarande inte fått mailet, någon som vet varför? kan det vara för att flera tusen använder den nya tjänsten?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Om någon vill ha invite så kan jag. Se bara till att ni inte har spelat sedan March 4, 2012 och att ni fyller på 30 dagars!

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

Min polare skickade mig ett mail för att Ressurecta mig för ca 4-5 timmar sedan men har fortfarande inte fått mailet, någon som vet varför? kan det vara för att flera tusen använder den nya tjänsten?

Det tog en halvtimme för mig att få mejl vid 1400~ish tiden, men ja jag tror att tjänsten är lite överbelastad atm.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

scroll of ressurection, någon?

Ännu en till av dessa trådar!
men som titlen lyder! är det någon som vill ha en scroll of ressurection?

Req: ett wow account UTAN subscription (men den måste hft en tidigare subscription) och att du sedan betalar för en månad, efter att jag "ressat" dig
det du kommer få: gratis cataclysm, en gubbe instant boostad till 80, gratis character transfer och faction change och 7 dagars speltid!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en och har skickat ett PM till dig :>