Citat:
Ursprungligen inskrivet av moltix
Hejsan! Jag och en kompis tänkter starta ett par nya chars. Först tänkte vi spela på Eonar där vi redan har 85or och mycket vänner, men jag tycker att Eonar börja dö ut ganska rejält så vi bestämda oss för att testa på en ny server. VIlken server rekommenderar ni? Helst ganska mycket svenskar, inget krav.
Tacksam för snabba svar!
Argent Dawn EU, en av de äldsta servrarna, var störst i Europa rätt många år, har därför också ganska mycket svenskar. Vi var typ 10 pers bara från Lidköping som spelade i samma gille där ett tag =) Hyfsat balanserat också, tror det är 2 alliance på 1 horde eller något, vilket är ganska jämnt.
RP-server dock, så det kanske inte passar. Själv tycker jag det är skönt att slippa bli gankad vid questande, det blir tillräckligt med stads-raider och lite sånt ändå. Är ganska jämn battlegroup också, tror jag har väldigt nära 50/50 win ratio i BGs på de flesta karaktärer.
*PC2 - Film: AMD A10-5800k Trinity, Asrock m-ITX, SUGO SG02, 80GB Intel X-25 G2 SSD
|