Svenskar i WoW, vad är problemet?

Permalänk
Avstängd

Svenskar i WoW, vad är problemet?

Varför har varje svensk i WoW en attityd? Speciellt ni som PvP'ar. Jag är 1000x bättre än majoriteten av er, så är det bara tyvärr.

Varför kallar ni andra för hora? Varför skriver man "k."? Varför försöker ni döda tanken i dungeons? Varför är ni så yoloswag? Jag förstår att det mest är töntiga efterbliva tonåringar som spelar detta spel. Men ryssar är inte såhär, greker är inte såhär. Det är svensken som har attityd.

Varför? Är ni coola?

"Racist". Jadu, det går bra att kalla ut ryssen i LoL och greken som förstör i WoW. Men nerå, svensken, fyfan nerå. Dubbelmoral.

Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa.

I'm the man. The one and only.

Permalänk

Troll eller crybaby?

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mreddsson:

Troll eller crybaby?

Här har vi en svensk. På direkten ösar han ut att TS är ett troll. Möjligen en såkallad "crybaby".

Är du en mongoloid? Jag försöker bara få svar på varför detta beteende framhävs främst av svenskar.

Permalänk
Medlem

Du kanske ska sluta hänga med folk från mellanstadiet?

Permalänk
Medlem

Föreslår at du hittar någon som är lite äldre att lira med, det löser nog problemet ditt

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Varför har varje svensk i WoW en attityd? Speciellt ni som PvP'ar. Jag är 1000x bättre än majoriteten av er, så är det bara tyvärr.

Varför kallar ni andra för hora? Varför skriver man "k."? Varför försöker ni döda tanken i dungeons? Varför är ni så yoloswag? Jag förstår att det mest är töntiga efterbliva tonåringar som spelar detta spel. Men ryssar är inte såhär, greker är inte såhär. Det är svensken som har attityd.

Varför? Är ni coola?

"Racist". Jadu, det går bra att kalla ut ryssen i LoL och greken som förstör i WoW. Men nerå, svensken, fyfan nerå. Dubbelmoral.

Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa.

I'm the man. The one and only.

Denna tråden är ett typexempel på hur man inte startar en tråd.

Gnäll inte på andras attityd när du inte är ett dugg bättre själv.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av suhrim:

Denna tråden är ett typexempel på hur man inte startar en tråd.

Gnäll inte på andras attityd när du inte är ett dugg bättre själv.

Men nu har jag ju inte skrivit "k.". Eller kallat dig för hora. Eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Men nu har jag ju inte skrivit "k.". Eller kallat dig för hora. Eller?

hmm..

Skrivet av Juugz:

Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa.

I'm the man. The one and only.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Här har vi en svensk. På direkten ösar han ut att TS är ett troll. Möjligen en såkallad "crybaby".

Är du en mongoloid? Jag försöker bara få svar på varför detta beteende framhävs främst av svenskar.

Här om något har vi en svensk

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dwd:

Det där är långt ifrån samma kaliber som hora.

Permalänk
Medlem

Du är 1000x bättre, the one and only, och du hatar allihopa? Du passar nog in precis på din egen beskrivning.
Och vad fan är en "yoloswag"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Du är 1000x bättre, the one and only, och du hatar allihopa? Du passar nog in precis på din egen beskrivning.
Och vad fan är en "yoloswag"?

Det är ett uttryck som 12-åringar använde för 1 år sedan ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Men nu har jag ju inte skrivit "k.". Eller kallat dig för hora. Eller?

Du har varit extremt kaxig mot varenda en av dem som spelar eller har spelat WoW på något annat än professionell nivå. Pröva att starta upp WoW utan att vara inställd på att alla svenskar är sådana, så ska du nog se att de behandlar dig lika bra som du behandlar dem.

Men visst, om du säger att alla svenskar är rostiga skitgamers i WoW, så är dem väl det. Du är ju trots allt "The Man".

Visa signatur

Asrock Extreme 44670K @ 4.4 GHzGTX 770 4GB @1250/3663 MHzCorsair TX650Corsair K90Logitech G700Qpad QH-90

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BasseBaba:

Du är 1000x bättre, the one and only, och du hatar allihopa? Du passar nog in precis på din egen beskrivning.
Och vad fan är en "yoloswag"?

Men nu säger jag ju så om mig själv. Jag trycker inte ner någon annan. Att jag hatar alla är som en följd utav beteendet i WoW communityt.

Permalänk
Medlem

De personer som spelar WOW idag är skolkare från Högstadiet, I mina ögon.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Juugz:

Varför har varje svensk i WoW en attityd? Speciellt ni som PvP'ar. Jag är 1000x bättre än majoriteten av er, så är det bara tyvärr.

Varför kallar ni andra för hora? Varför skriver man "k."? Varför försöker ni döda tanken i dungeons? Varför är ni så yoloswag? Jag förstår att det mest är töntiga efterbliva tonåringar som spelar detta spel. Men ryssar är inte såhär, greker är inte såhär. Det är svensken som har attityd.

Varför? Är ni coola?

"Racist". Jadu, det går bra att kalla ut ryssen i LoL och greken som förstör i WoW. Men nerå, svensken, fyfan nerå. Dubbelmoral.

Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa.

I'm the man. The one and only.

Skrivet av Juugz:

Här har vi en svensk. På direkten ösar han ut att TS är ett troll. Möjligen en såkallad "crybaby".

Är du en mongoloid? Jag försöker bara få svar på varför detta beteende framhävs främst av svenskar.

Skrivet av Juugz:

Men nu har jag ju inte skrivit "k.". Eller kallat dig för hora. Eller?

Skrivet av Juugz:

Det där är långt ifrån samma kaliber som hora.

Skrivet av Juugz:

Men nu säger jag ju så om mig själv. Jag trycker inte ner någon annan. Att jag hatar alla är som en följd utav beteendet i WoW communityt.

Du är snart bannad från detta forum åxå nått du kanske borde vara från spelet åxå. kom inte hit o snacka rassim osv. du provoserar ju fram bråk med din attetyd ja lycka till i livet

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Varför har varje svensk i WoW en attityd? Speciellt ni som PvP'ar. Jag är 1000x bättre än majoriteten av er, så är det bara tyvärr.

Varför kallar ni andra för hora? Varför skriver man "k."? Varför försöker ni döda tanken i dungeons? Varför är ni så yoloswag? Jag förstår att det mest är töntiga efterbliva tonåringar som spelar detta spel. Men ryssar är inte såhär, greker är inte såhär. Det är svensken som har attityd.

Varför? Är ni coola?

"Racist". Jadu, det går bra att kalla ut ryssen i LoL och greken som förstör i WoW. Men nerå, svensken, fyfan nerå. Dubbelmoral.

Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa.

I'm the man. The one and only.

En simpel fråga bara.

Varför är du bättre än alla andra om du säger "Jag hatar er alla, vartenda en av er. Vartenda jävla människa."? (Notera dina stavningsfel där också). Jag skulle vilja påstå att du inte mött en väldigt stor % av alla de svenksar som spelar detta spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juugz:

Men nu har jag ju inte skrivit "k.". Eller kallat dig för hora. Eller?

Det har jag aldrig påstått heller, jag bara påpekade att du inte har en bättre attityd själv.

Permalänk
Medlem

TS överdriver ganska rejält. Men jag har själv märkt att svenskar är en av dom mest omogna grupperna på nätet. I-landsproblem kanske.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av l4nky:

TS överdriver ganska rejält. Men jag har själv märkt att svenskar är en av dom mest omogna grupperna på nätet. I-landsproblem kanske.

man vet ju inte vem som är vem i world of warcraft om dom är svensk finsk eller grek eller korean. det märker man om man är fräck och kläcker ut sig nått på svenska. Många är rätt trevliga men vist finns det dumskallar även svenskar men lika mycke av den andra raserna åxå

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden eftersom den saknar verkligt diskussionsvärde.

/KimTjik