Har någon hotat att anmäla dig i wow för struntsak någon gång? Dela med er.

Permalänk
Medlem

Har någon hotat att anmäla dig i wow för struntsak någon gång? Dela med er.

Satt och levlade humptidumfte gubben på ren rutin och tänkte tillbaks alla år jag lirat. Roliga saker och mindre roliga.

Kom på att jag under alla åren bara blivit hotad en gång om anmälan.

Var någon i Stormwind som capslockskrek. Folk röt tillbaks åt honom och jag kläckte ur mig, "Blizzard are gonna start up a new server for deaf people. Everything is written in capslock.".

Efter ett tag kom ett tell från en rejält förbannad spelare som hotade att anmäla mig för diskriminering.

Blev paff. Bad självklart om ursäkt och förklarade som det var att farsgubben är nästintill döv och att jag hör taskigt själv. Han godtog inte det och se hörde jag inget mer men blev lite småsvettig vad som skulle hända.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har tappat räkningen på hur många som sagt till mig att de ska rapportera mig för att jag stulit deras mobs, blommor, veins. Och till och med när jag skinnat någon annans mobs fast personen i fråga inte hade skinning själv.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Men sådant är ju standard i alla spel. Vet inte hur många gånger som folk skriver "HAXXORn00b!" bara för att de suger och blir dödade.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Var någon i Stormwind som capslockskrek. Folk röt tillbaks åt honom och jag kläckte ur mig, "Blizzard are gonna start up a new server for deaf people. Everything is written in capslock.".

hahaha, humor har du iallafall

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk

Blev inte hotad av dom här men blev rätt paff av hur dom reagerade.

Våran mage (arcane) gjorde väldigt lite dmg, och då sa jag att han skulle kunna gå frost och få upp sin dps.

Då fick jag det här som svar (Spelade som en panda) :
"Pandas suck"
"You suck"
"Hope you and your kids die in cancer"

Permalänk
Medlem

i early tbc så va jag i nagrand och questade på min orc male shaman och sen helt plötsligt var det en blood elf paladin male som stalkade mig hela tiden, som gjorde /kiss / hug / dance och skit, så eftertag sa jag leave me alone you fucking gaylord. och så stack jag vidare, efter ett tag whispra han att han skulle reporta mig och grejjer för att han va gay på riktigt och vart offended att jag skrev gay lord och använde gay som ett skäls ord. Japp, så gick det 1-2 timmar sen dca jag plöttsligt, då va jag bannad i 3 dagar för sexual harrasment haha det är väll ända gången som jag blivit reportad för nått ^^ konstigt men kul va de ^^

Permalänk
Inaktiv

Blev hotad i helgen faktiskt, var ganska kul faktiskt.
Drog till Honor Hold i Outland för att skydda låg levlade från Hordes då min polare hade blivit gankad där den senaste timmen. När jag anlände så var alla döda och folk började skriva till mig "Please kill the rogues! I cant f#cking ress without getting insta killed". Så jag ställde mig på marken och gjorde /dance och tog bort mina 2 huvud buffs (jag kör warlock) bara för att se svagare ut, och då så kommer två rogues ur stealth och börjar attackera mig. Drog igång mina buffs och började slå tillbaka. Efter ett litet tag så hade jag lyckats döda båda två rogue'sen och valde därför att ge igen för alla låg levlade dem dödat , så jag började jag ganka dem.
Efter drygt 5 minuter av gankande så kom deras DK kompis som jag också dödade och började ganka. Och helt plötsligt fick jag 3 friend request över battle ID. Förstod direkt att det var Bill och Bull så jag accepterade, och då började hotande. "I WILL REPORT YOU TOO BLIZZARD FOR BULLYING!!!!" "FUCKING GO AND DIE FAGGOT!" "I'LL FIND YOU IRL AND KILL YOU!!" <insert p12 gangster hot här>. Ställde då frågan varför det är okej för dem att ganka folk men inte jag. Fick endast svaret "GO AND DIE CANCER YOU STUPID FAGGOT!!!".
Bryr mig inte riktigt om när folk säger att dem ska reporta mig till blizzard då blizzard skiter i att folk blir gankade. Och om man nu skulle bli varnad så är det bara att be om ursäkt och inte göra om det

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vuzuul:

i early tbc så va jag i nagrand och questade på min orc male shaman och sen helt plötsligt var det en blood elf paladin male som stalkade mig hela tiden, som gjorde /kiss / hug / dance och skit, så eftertag sa jag leave me alone you fucking gaylord. och så stack jag vidare, efter ett tag whispra han att han skulle reporta mig och grejjer för att han va gay på riktigt och vart offended att jag skrev gay lord och använde gay som ett skäls ord. Japp, så gick det 1-2 timmar sen dca jag plöttsligt, då va jag bannad i 3 dagar för sexual harrasment haha det är väll ända gången som jag blivit reportad för nått ^^ konstigt men kul va de ^^

Det är en grej som framkommer så ofta på WOW att jag är förvånad att inte 50% av LFR folket är bannade ^^

Permalänk
Avstängd

Blizzard bannar inte folk om det inte är nått extremt, jag bar brunnit flera gånger på folk som spelat och varit rent sagt otrevliga. men har klarat mig undan. Ni vet det här med att det svartnar för ögonen och man kläcker ut sig saker som man inte skulle ha gjort vid sinnes fulla bruk. men Finns aldeles för många dps nördar i spelet som bara klagar på andra. En addon som enligt mig skulle bannas helt från wow är faktist "SKADA/RECOUNT" skälet är att det missbrukas. Skulle vara så att man endast ser va man skälv gör inte va medspelarna gör. så länge vi har folk som klagar att att: " du gör mindre dps en mig bla bla" så kommer spelet aldrig bli trevligt.

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tranceguy:

Blizzard bannar inte folk om det inte är nått extremt, jag bar brunnit flera gånger på folk som spelat och varit rent sagt otrevliga. men har klarat mig undan. Ni vet det här med att det svartnar för ögonen och man kläcker ut sig saker som man inte skulle ha gjort vid sinnes fulla bruk. men Finns aldeles för många dps nördar i spelet som bara klagar på andra. En addon som enligt mig skulle bannas helt från wow är faktist "SKADA/RECOUNT" skälet är att det missbrukas. Skulle vara så att man endast ser va man skälv gör inte va medspelarna gör. så länge vi har folk som klagar att att: " du gör mindre dps en mig bla bla" så kommer spelet aldrig bli trevligt.

Körde Flex för någon vecka sedan med min hunter och fick ett meddelande från en annan hunter i raiden som skulle rapportera mig för att det fanns inte en chans jag kunde göra så mycket damage med min dåliga gear.

Tycker Skada/Recount är det bästa addonet som finns, hatar leechers. Säger dock inget om du gör acceptabel dps för din gearlvl, förväntar mig inte att någon gör 400k dps i ilvl 550.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeVvE:

Körde Flex för någon vecka sedan med min hunter och fick ett meddelande från en annan hunter i raiden som skulle rapportera mig för att det fanns inte en chans jag kunde göra så mycket damage med min dåliga gear.

Tycker Skada/Recount är det bästa addonet som finns, hatar leechers. Säger dock inget om du gör acceptabel dps för din gearlvl, förväntar mig inte att någon gör 400k dps i ilvl 550.

Jag ligger på minns 60k dps som itemlevel 489.många anser detta värdelöst jag kämpar för att få högre men lyckas inte särskilt bra. Jag är för den skull ingen slkker. Nått folk säkert tror då dom ser att jag ligger 16 plats på recount,jag spelar för att det är kul inte för att få höra att jag suger som dps.

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Blev hotad i helgen faktiskt, var ganska kul faktiskt.
Drog till Honor Hold i Outland för att skydda låg levlade från Hordes då min polare hade blivit gankad där den senaste timmen. När jag anlände så var alla döda och folk började skriva till mig "Please kill the rogues! I cant f#cking ress without getting insta killed". Så jag ställde mig på marken och gjorde /dance och tog bort mina 2 huvud buffs (jag kör warlock) bara för att se svagare ut, och då så kommer två rogues ur stealth och börjar attackera mig. Drog igång mina buffs och började slå tillbaka. Efter ett litet tag så hade jag lyckats döda båda två rogue'sen och valde därför att ge igen för alla låg levlade dem dödat , så jag började jag ganka dem.
Efter drygt 5 minuter av gankande så kom deras DK kompis som jag också dödade och började ganka. Och helt plötsligt fick jag 3 friend request över battle ID. Förstod direkt att det var Bill och Bull så jag accepterade, och då började hotande. "I WILL REPORT YOU TOO BLIZZARD FOR BULLYING!!!!" "FUCKING GO AND DIE FAGGOT!" "I'LL FIND YOU IRL AND KILL YOU!!" <insert p12 gangster hot här>. Ställde då frågan varför det är okej för dem att ganka folk men inte jag. Fick endast svaret "GO AND DIE CANCER YOU STUPID FAGGOT!!!".
Bryr mig inte riktigt om när folk säger att dem ska reporta mig till blizzard då blizzard skiter i att folk blir gankade. Och om man nu skulle bli varnad så är det bara att be om ursäkt och inte göra om det

Borde väl gå att få dem avstängda för det?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

I vanilla.. larvade runt i if med 2 polare med en karaktär jag döpte till "fittkärringen".. vi va unga och uttråkade.. så jag började annonsera ut mina polare.. för 1 guld gör dom detta, för 2 gör dom det.

Fick 3 dagars ban och en skriftlig varning via mail att slavhandel inte var okej ingame (med spelare, för de finns ju en massa slavar ingame.. kolla bara på karazhan där inne finns de spöken av sexslavar)

P.s fick 3 timmar för namnet med + tvingad att byta nästa inlogg.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Master of Overkill

Reportar aldrig folk orkar inte bry mig, behöver aldrig anpassa mig efter idioter ändå

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av BrutalSwede:

Borde väl gå att få dem avstängda för det?

Korrekt dom kan få varning / 1 day bann etc

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Blev anmäld för jag startade en guild som hette "Retardation is BoP", en annan gång när jag lvl:ade en hunter så gjorde jag en spontan /wave till en nisse som sprang förbi och skrev "Ni Hao" = anmäld, han var jättearg noch sprang efter mig och skrev en massa elaka saker om kineser (det var i Vanilla).
Sen blev jag anmäld av en Hunter i Ensidia eftersom jag gankade honom överhårt i flera timmar ett par dagar i rad när han försökte fiska kommer inte ihåg vad dom hette (edit: Dragonfin Anglefish) dom man använde för 40AGI/40STA foodbuffen, tydligen så fick han fiska till halva guilden och jag skulle sabba deras "raidprogress" enligt honom, blev aldrig något med den anmälan.
Arms warrior i full PVP mot hunter i full PVE som dessutom var Marksman, omnomnomnom

Enda anmälan som det blivit något med är en för "spam" i /1 det var typ 3 på natten och vi var två som pratade i /1 i Ironforge, trodde bara det var vi två där men tydligen gömde det sig en gnällspik någonstans redo att skicka en ticket till supporten. 3 timmar fick jag då, enda ban jag haft på 5 år.

Visa signatur

HAF Lanbox + Noctua 2xNF-A14 1xNF-S12A 2xNF-R8 - Corsair RM1000Gold - MSI Z87-G45 / I5 4670K + Noctua NH-L12 - 16GB(4x4) Corsair XMS3 1600MHz - 1x280X Sapphire - 2x7950 XFX - 120GB mSATA - 2x360GB 2.5tum

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Reportar aldrig folk orkar inte bry mig, behöver aldrig anpassa mig efter idioter ändå

Har bara reportat 1 person sen jag började spela och fick han perm-bannad. Harassment, account sharing, arena boosting.

Permalänk

själv brukar jag inte råka ut för att bli anmäld eller trakaserad eller dylikt, men kanske har med att jag sköter mig i spelet
men har kompisar som blivit trakaserade och anmälda för så extremt löjliga saker, som att bli anmäld för fusk för att den han före till blomman innan den andre etc.

men anmäler en del i chatten när jag anser att språket blir dåligt, tycker inte att jag som spelare ska vara tvungen att läsa om "vilken h*ra* den karaktären är, hur våldtäkt är en bra sak, en mångsidig blandning av könsord och svordomar, och sen anmäler man rätt ofta alla spambots som är online hela tiden.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Jag skulle tydligen bli reportad av någon lvl 80 snubbe för att jag stal hans polares farm när de RAF:ade för nån vecka sedan. Hände inte mycket mer än så, men senare kom han tillbaka med sina polare och jagade runt efter min katt form. (Är Night Elf Druid)
Det är inte lätt att vara en noob i WoW märker jag. :/ Level 30 eller nåt är jag.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bullen181:

Jag skulle tydligen bli reportad av någon lvl 80 snubbe för att jag stal hans polares farm när de RAF:ade för nån vecka sedan. Hände inte mycket mer än så, men senare kom han tillbaka med sina polare och jagade runt efter min katt form. (Är Night Elf Druid)
Det är inte lätt att vara en noob i WoW märker jag. :/ Level 30 eller nåt är jag.

Ja du vad ska man säga en mängda besatt snubbe. Har skälv snott en mining mitt fram för näsan på en snubbe och vist blev han sur. Nått jag åxå brukar bli men vafan det är bara ett spel

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem

Ah folk snackar om griefing hela tiden, har säkert massvis med anmälningar.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Finns sköna människor i wow uppenbarligen

Jag kan bli tokig emellanåt. Favoriten är klassikern, till exempel, att stå bredvid en vein och slåss med en mob och så dyker det ner någon och "snor min" vein.

Då gnäller jag som en lipsill i guildchatten. Vågar inte gnälla utanför den och efter tre minuter har jag varvat ner.

Har faktiskt anmält två gånger själv genom åren för namn. Men anmäla för betende eller vad folk säger, nä. Har väl kanske haft tur att jag inte läst alltför grova saker i chatten genom åren.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Brukar alltid vara så när det gäller ganking.. jag brukar bara skriva att det är deras eget val att spela på en pvp-server. Blizzard kommer inte göra något att du sitter och gankar nån p12a i några timmar...

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Avstängd

Min main charakter har alltid hetat Mungo, när jag gjorde dk alt i wotlk fick den heta Mongo. Det gick bra ändå tills för ett år sedan. Fick mail av blizzard att min karaktär inte fick heta så.
Det roliga i det hela är att jag inte loggat in på kontot sen nån gång mellan ulduar och crusader (hette det så?)

Blev direkt attackerad av fem-sex gubbar då jag skapade en karaktär som hette skithal, jag skulle rapporteras hit och dit. Vilket trams.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dulingen:

Brukar alltid vara så när det gäller ganking.. jag brukar bara skriva att det är deras eget val att spela på en pvp-server. Blizzard kommer inte göra något att du sitter och gankar nån p12a i några timmar...

Tycker det är rätt fegt när en 90 snubbe kommer o attakerar en låglevlad i pvp servrar inte sirekt rent spel. Ok om dom gankar 85-90 kan jag se som ok. Det är förbannat störande och springa omkring o hitta sin kropp varenda gång. Jag är alli och börjar jag döda en i min egna level kommer det minst 3 fler hordjävlar.

jag har typ 40 snubbar på diverse servrar har några enstaka på genjuros och slynvanas (den mest värdelösaste PVP servern) där dom flesta idioter verkligen finns (i allfall på aliance sidan) är det någon jag tjafsar med som inte har rent mjöl i påsen är dom från just den servern. och dom får man spela instanser med. ja vist är man med i leken får man leken tåla men men har ignorerat personer reportat dessa för trakaserier osv. SÅ detta borde ju säga allt, jag har en kompis till som kan intyga samma som mig. bästa servern enligt mig är i allfall Nördrasil och Shaddowsong och kul tiras.

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem

Jag avgrundshatar pvp. Vet att jag är dum och lirar på pvpserver men det var inte min ide' en gång i tiden. Guilden valde och jag följde.

Jag kirrar att få på nöten emellanåt. Jag är så kass så när någon hoppar på mig släpper jag allt och tittar ut genom fönstret under tiden.

Blir halvlack när någon 90 ger sig på mig när jag är extremt långt under hans/hennes level.

Jag kör på egen taktik. Jag hämtar liket på en gång. Om och om igen tills de tycker, 1. Jag är stendum och då försvinner nöjet på något sätt. 2. Efter ett antal repor blir det tydligen lite obehagligt för folk.

Ibland när någon ccar går jag afk och glor på tv eller går ut en sväng.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BrutalSwede:

Borde väl gå att få dem avstängda för det?

Jadå det blir en varning för sånt beteende. Skickade faktiskt iväg en anmälan till Blizzard med tid,server,namn etc.
Brukar inte reporta folk men tycker att dessa 3 behöver en liten tankeställare angående sitt beteende

Permalänk
Skrivet av Beginner:

dom gånger ja körde battleground va det alltid nån som försökte styra & ställa..
du går dit gör si&så. vaf-n håller in på med osv..
alltid i capslock. lärde mig en grej som fick dom att tystna väldigt snabbt
samt att ja aldrig fick nåt klagomål från GM

ja skrev bara " I'm getting horny when you capslock " direkt i chatten
fick många lol / wft viskningar tillbaks
den snubbe som höll på whinna börja ju självklart att skrika vilken idiot jag var..
varpå man fortsatte vara lite störd / kåt av ännu mera capslock..
dröjde inte många minuter innan dom sluta

ja har också frågat GM på den deathknight ja spelade på (Slashlick) Could you /lick me pls ?

Skrivet av Vuzuul:

i early tbc så va jag i nagrand och questade på min orc male shaman och sen helt plötsligt var det en blood elf paladin male som stalkade mig hela tiden, som gjorde /kiss / hug / dance och skit, så eftertag sa jag leave me alone you fucking gaylord. och så stack jag vidare, efter ett tag whispra han att han skulle reporta mig och grejjer för att han va gay på riktigt och vart offended att jag skrev gay lord och använde gay som ett skäls ord. Japp, så gick det 1-2 timmar sen dca jag plöttsligt, då va jag bannad i 3 dagar för sexual harrasment haha det är väll ända gången som jag blivit reportad för nått ^^ konstigt men kul va de ^^

var med om liknande men på låg lvl NE female priest (Toiletbrush) var en Horde Rogue som blev kär i mig

var ju flera år sedan så kommer inte ihåg var men läste i chatten att nån höll på att ganka lvl30 ställe & plötsligt står han framför mig :S dödar alla npc runt om kring tar av sig byxorna sätter sig ner och klappar händerna.

sluta med att ja står och dansar (utan gear) piskar honom med staven.. varje ally som kom nära döda han direkt höll väl på i nästan 20 min.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av mungo_skata:

Min main charakter har alltid hetat Mungo, när jag gjorde dk alt i wotlk fick den heta Mongo. Det gick bra ändå tills för ett år sedan. Fick mail av blizzard att min karaktär inte fick heta så.
Det roliga i det hela är att jag inte loggat in på kontot sen nån gång mellan ulduar och crusader (hette det så?)

Blev direkt attackerad av fem-sex gubbar då jag skapade en karaktär som hette skithal, jag skulle rapporteras hit och dit. Vilket trams.

ja hette Flänsost i nästan 3års tid utan problem..
snackade med GM flera gånger om andra saker, var dock flera som fråga vad det betydde på engelska, brukade säja att det var en speciell ost från Norrland..

Slashlick, Toilettbrush,

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mungo_skata:

Min main charakter har alltid hetat Mungo, när jag gjorde dk alt i wotlk fick den heta Mongo. Det gick bra ändå tills för ett år sedan. Fick mail av blizzard att min karaktär inte fick heta så.
Det roliga i det hela är att jag inte loggat in på kontot sen nån gång mellan ulduar och crusader (hette det så?)

Blev direkt attackerad av fem-sex gubbar då jag skapade en karaktär som hette skithal, jag skulle rapporteras hit och dit. Vilket trams.

Finner det lite kul hur blizzard bannar bara vissa p.g.a namn. En barndoms kompis till mig döpte sin druid till "aidsflickan" och var tvungen att byta efter en vecka. Men en poalre till har en shaman som heter KuKluxKlan (karaktärs namnet kanske är skrivet på annat sätt) och har inte blivit tvingad att ändra, han har haft det namnet sen WOTLK.