Dags att börja spela igen

Permalänk
Vägledare

Dags att börja spela igen

Hallå

Då var det dags att återvända till Azeroth! Har inskaffat Battlechest 5.0 och MoP.
Min fråga är, då jag senast slutade i mitten av Cataclysm så vill jag helst börja spela vid lvl 85 även fast lvl 80 går bra men eftersom Scroll of Resurrection inte längre finns så undrar jag vad man har för alternativ för att slippa allt grindande?!

Tack på förhand!!

Permalänk
Medlem

du vill alltså spela spelet utan att spela spelet?

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk

Förbeställ WoD för en gratis 90 eller köp en 90 för 400-500 på battle.net

Permalänk
Medlem

Lånar tråden då det handlar om att påbörja spelet igen.

Är lvl 85 med min gubbe.
Står i stormwind, har förnekat spelet rätt länge nu, så jag har fasen inte pejl på vart jag ska börja nu efter 2 års uppehåll.

Så har ni lust å hjälpa mig genom att bara peka vart jag ska hugga tag nu.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Lånar tråden då det handlar om att påbörja spelet igen.

Är lvl 85 med min gubbe.
Står i stormwind, har förnekat spelet rätt länge nu, så jag har fasen inte pejl på vart jag ska börja nu efter 2 års uppehåll.

Så har ni lust å hjälpa mig genom att bara peka vart jag ska hugga tag nu.

När du logar in på din 85 bör du direkt få ett quest som villl att du ska åka och snacka med kungen i stormwind. Du får därefter ett quest där du ska flyga till luftskepp som flyger ovanför stormwind harbour. Du blir då transporterad till jade forest i pandaria där quest chain startar.

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem

ah, det stämmer bra fick en.
Tog inte tag i den dock, får hoppa på där
tack för hjälpen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Om ni ska använda free boost till 90 är ett tips att levla till lvl 60 eller mer först, då blir ens main professions och first aid också boostat till max-lvl (läste det igår, ska göra samma sak).

Skickades från m.sweclockers.com