Köpa World Of Warcraft Game Time med Mobile Payment?

Permalänk
Medlem

Köpa World Of Warcraft Game Time med Mobile Payment?

Hej!

Jag undrar om någon har nåt tips på någon hemsida som säljer WoW Game Card med Mobile Payment, har försökt googla lite men hittar inte så mycket.

Om inte så länka gärna andra sidor där det helt enkelt bara är billigt.

Mvh Gurawn

Permalänk
Inaktiv

Kan man inte köpa i butik?

Permalänk
Visa signatur

10900k 5.4 GHZ | 64GB | RTX 3080 Strix | Asus Maximus Xll Apex |
8700k 5.0 GHZ | 16GB | RTX 3060 TI | Asus strix Z370-f |

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Kan man inte köpa i butik?

Klart man kan, men jag vill få det som en kostnad senare och via att betala med mobilen så kommer det på nästa Telefon räkning så det skulle passa rätt bra.

Battle.net verkar inte ha betalning via mobil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurawn:

Klart man kan, men jag vill få det som en kostnad senare och via att betala med mobilen så kommer det på nästa Telefon räkning så det skulle passa rätt bra.

Battle.net verkar inte ha betalning via mobil.

Ta det på faktura bara? Av erfarenhet så är mobilbetalningar väldigt okostnads effektiva (saker som kostar 10-20$ normalt med paypal kan utan problem gå för 30-50$ med mobilbetalning).

Men testa att hitta något sett att konvertera ifrån mobil betalningar->Paypal/ukash/Moneybookers(skrill)

Permalänk
Medlem

Det finns tyvärr ingen sida som har support för mobil betalning, inte vad jag vet iaf. Har försökt hitta själv ett par gånger.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Ta det på faktura bara? Av erfarenhet så är mobilbetalningar väldigt okostnads effektiva (saker som kostar 10-20$ normalt med paypal kan utan problem gå för 30-50$ med mobilbetalning).

Men testa att hitta något sett att konvertera ifrån mobil betalningar->Paypal/ukash/Moneybookers(skrill)

Jo det kanske inte är det mest kostnads effektiva men det är det bästa alternativet för mig som student just nu.

Skrivet av Fronix:

Det finns tyvärr ingen sida som har support för mobil betalning, inte vad jag vet iaf. Har försökt hitta själv ett par gånger.

Måste ju finnas någon men den må vara svårhittad

Permalänk
Medlem

inte för att vara sådan men om du har svårt att betala subscription till wow kanske du inte ska göra det. dock din ekonomi och du som bestämmer. som du kanske vet så säljer blizzard också subscription på sin hemsida och de tar ~120kr per månad vilket bara är lite dyrare än 60-dagars gamecard från t.ex. webhallen om du vill kunna spela men komma undan med en lägre kostnad nu.