Server med bra community

Permalänk
Inaktiv

Server med bra community

Börjat spela WoW igen och letar efter en server med bra community. Har inte spelat sedan vanilla och spelade då på tarren mill tror jag. Spelar för tillfället på Chamber of aspects och där beter sig majoriteten av folket som arroganta snorungar. Spelar bara upp en warlock till lvl 55 så jag kan börja med en DK istället. Så vart finns det bra folk att spela med? PvP eller PvE server spelar ingen roll men jag kommer till största delen köra PvE. Alliance eller horde spelar inte heller någon större roll.

Permalänk
Medlem

Jag kan tipsa om Defias Brotherhood, dock kanske lite sent nu? Men bli inte rädd för att det står RpPvP realm.
Rp Realms är enligt mig där du hittar flest "mogna" spelare, Jag har spelat på många servrar men Rp realms är helt klart där du kommer ha skönast community.
Du behöver inte Rp.a bara för det, jag spelade hela wrath och cata på defias brotherhood utan att Rp.a en enda gång.

Permalänk
Skrivet av Dreamoz:

Jag kan tipsa om Defias Brotherhood, dock kanske lite sent nu? Men bli inte rädd för att det står RpPvP realm.
Rp Realms är enligt mig där du hittar flest "mogna" spelare, Jag har spelat på många servrar men Rp realms är helt klart där du kommer ha skönast community.
Du behöver inte Rp.a bara för det, jag spelade hela wrath och cata på defias brotherhood utan att Rp.a en enda gång.

Kan hålla med dig om att det är mycket mognare och trevligare spelare på RP realms.
Polarna bytte dock till Outland följt av Kazzak för att spela med bättre folk, för säg vad man vill folk på pvp servrar beter sig som fjortonåriga arslen men där finns mycket mer bra folk att spela med om man sållar bort idioterna än vad det finns på RP servrarna.

Permalänk
Medlem

Själv rekommenderar jag Frostmane alliance.. helt ok raid server