Permalänk
Medlem

Lvl 90 boost

Tjena!

Ska börja spela WoW igen efter 2års uppehåll, jag undrar om man får lvl 90 boost IDAG om jag köper spelet via internet (ej från blizzard) utan från en nätbutik.

Eller får man ens level 90 nu eller är det när spelet släpps?

Tack!

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Tjena!

Ska börja spela WoW igen efter 2års uppehåll, jag undrar om man får lvl 90 boost IDAG om jag köper spelet via internet (ej från blizzard) utan från en nätbutik.

Eller får man ens level 90 nu eller är det när spelet släpps?

Tack!

Tips:

Lvla en karaktär till lvl 60, ha 2x profession på 1/75 eller mer, och du får dem maximerade i samma veva.

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem

Jag köpte det igår genom blizzard och fick boosten. Vet inte hur det ligger till om du köper det från en annan butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Tjena!

Ska börja spela WoW igen efter 2års uppehåll, jag undrar om man får lvl 90 boost IDAG om jag köper spelet via internet (ej från blizzard) utan från en nätbutik.

Eller får man ens level 90 nu eller är det när spelet släpps?

Tack!

Det beror helt på vilken "paket" säljaren du köper det igennom erbjuder!

Jag vet G2play.net har att du får boosten direkt, och sen får WoD vid release, de har dock också ett paket där du först får allt vid release!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

Det beror helt på vilken "paket" säljaren du köper det igennom erbjuder!

Jag vet G2play.net har att du får boosten direkt, och sen får WoD vid release, de har dock också ett paket där du först får allt vid release!

G2play.net säljer för dyrare än Blizzard tänkte ifall det var möjligt att komma undan med lite billigare för att få det NU NU, men det verkar inte vara möjligt

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim