Citat:
Ursprungligen inskrivet av
€ric
Körde inte så mycket med Sv-98 men antingen siktar jag väldigt bra (vilket jag inte trodde isf) men jag dödade i princip alla i ett skott. Var nog en 10 kills iaf. Dock kan jag instämma vid närstriden där dog jag 2-3 ggr pga jag missade skott och han inte ta upp pistolen eller ladda om. Ska köra lite mer senare så kan ge lite mer feedback ang sniper.
En sak som jag dock märkt om sniper som jag tycker är sjukt dålig. Man ger ju ett "ljus" ifrån sig även fast man inte siktar? Eller bara jag som sett flertal snipers som använder flashlight?
jo, siktet kan reflektera ljus helt randomly känns det som, och man själv kan inte veta när det händer.
tycker de borde göra så man själv ser ifall ens sikte reflekterar ljus, så man är medveten om ifall folk kan se dig.
du kan ju helt enkelt träffat folk som inte hade full hp, därav dog dom direkt
rekommenderar iaf att du kör på standard vapnen, jag kan utan problem hålla en tunnel ensam som defender (i metron alltså) med sniper.
ifall man spelar seriöst är det inte svårt att få 8 kills per liv. däremot är jag en väldigt aggressiv spelare så jag snittar väl en KD på ~3.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
€ric
Jag har kört Caspian i ca 1,5-2 timmar. Tänkte mer på att han tycker 10 timmar var lite för rank 17, då ville jag påpeka att de kan gå mycket snabbare än så. Och det går snabbt just nu men tror de lär gå mycket segare. I alphan sa dem att de hade speedat upp de iaf.
Jo, jag kör för att ha kul och inte för att behålla en hög SPM. kan göra en annan soldier i framtiden för det, ofta har jag roligare när jag leker med kompisar än när man kör seriöst.
att köa för jets och liknande sänker ju även det SPM