|
Drar upp lite saker som jag blir frustrerad och uppretad över gång på gång, saker med spelare snarare än spelet i sig, men är ju något jag retar mig på med BF3.
o SNIPERS .. Visst, det krävs skills för att kunna köra snipe, men det finns inget fegare man kan göra. Gömma sig bakom en sten uppe på ett berg hela matchen och prickskjuta folk, eller uppe i nåt torn. Som sagt, krävs skills, men finns inget argument emot vilka fegisar snipers är. Värre är dessa snipers som i Conquest fortsätter spela själviskt när laget inte har några flaggor och blir dominerade.. istället för att hjälpa laget tänker dom bara på sin egen KD istället, och har ingen respekt alls för såna spelare, bara skrattar åt dom.
o TANKCAMPERS / CAMPERS / "FLAG DEFENDERS" .. Det finns många namn för en fegis. Visst, i Conquest ska man såklart försvara flaggor också, men att ligga och trycka bakom ett hörn och skjuta folk på rad som försöker ta flaggor är bara löjligt på en 10 årings nivå, ska man försvara en flagga ska man göra det aktivt och leta upp folk som anfaller, inte bara gömma sig och skjuta dom i ryggen.
o RESPEKTLÖSA SPELARE .. Dessa har vi alla träffat på, som struntar i serverregler och bara kör på. Främst gäller det Ryssar i min erfarenhet, antingen med hacks och aimbots, eller helt enkelt baserapes och spawncamps, bara saker som förstör spelet för alla, och det går inte göra nåt åt det för så fort en admin kommer in på servern skärper dom till sig, men alla vet att dom kommer bete sig likadant igen nästa gång.
.: Chassi: Fractal Design R2 XL | Moderkort: ASUS M4A89GTD-PRO/USB3 | CPU: AMD Phenom II x6 1090T @ 3,4Ghz | Minne: Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 | GPU: ASUS Geforce GTX 570 DirectCU II 1280MB | OS Disk: Intel SSD 320 120GB | Lagringsdisk: Samsung Spinpoint F3 1TB | Nätagg: Corsair HX 750W | Skärm: BenQ G2420JDBL 24" 1080p | Diskenhet: ASUS BC-12B1ST :.
|