Battlefield 3 PSA "How Not to Revive"

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 PSA "How Not to Revive"

Tyckte den var ganska rolig

Permalänk

haha stämmer helt:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem

Haha Klockren!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

I BF3 så kan man ju dock välja om man vill bli återupplivad eller ej, det var värre i BC2.

Permalänk
Medlem

är ju bara att trycka E och skippa reviven och sedan spawna på sin squad member

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=fAohYJPrzcY

Är riktiga skaparna bättre att dom får visningarna?

Permalänk
Medlem

Man kan ju bara reviva en gång
Sen i BF3 så räknas deathen när man respawnat
Så att chansa och reviva är ju det bästa

Men i bc2 stämmer filmen in bättre

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

uhh...vadå bara engång?...har du spelat bf3 elr går du på tidiga rykten bara?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Kul video :). Förstår inte problemet som folk har med att bli revivad bara, du kan välja att acceptera eller inte. Hellre få chansen att nån offrar sig för att få upp dig. Sen har du alltid pistolen som räddat mig flertalet gånger.

En annan sak är att man varken får poäng eller kills om man skjuter ner nån innan dom ställt sig upp vad jag förstår.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Skrivet av nfskillen:

Man kan reviva en spelare hur många gånger som helst OM den andra spelaren accepterar reviven (om spelaren inte hunnit acceptera reviven och dör så kan man inte reviva spelaren, då räknas det som att spelaren inte har accepterat reviven)

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32GB | 4070 Ti Super | Fractal Design North | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvarnan:

En annan sak är att man varken får poäng eller kills om man skjuter ner nån innan dom ställt sig upp vad jag förstår.

Stämmer nog , och man kan inte återuppliva någon igen om de inte ställde sig upp efter den första.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk

Hehe den var rolig. Tyvärr revivar jag ibland så. I intesiv fajt där det är direkt livsfarligt att försöka plocka motståndet revivar jag från skydd och hoppas personen hinner undan. Ibland lyckas det och då har vi sparat en ticket och jag dog inte heller.

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Jag spelar mkt på att reviva så många jag hinner med.
Och det har absolut ingenting med att göra med att samla så mkt poäng jag kan..
Det handlar om att slippa förlora tickets.

Permalänk
Medlem

Man uppskattar ju en revive mer än att de hoppar fram och failar med att ta ner fienden.

Jag revivar först o sen hoppar ut och täcker så att min m8 kan ta skydd alternativt hjälpa till med pistolen.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Man uppskattar ju en revive mer än att de hoppar fram och failar med att ta ner fienden.

Jag revivar först o sen hoppar ut och täcker så att min m8 kan ta skydd alternativt hjälpa till med pistolen.

Precis, men tydligen så är det rätt många som irriterar sig på det.