När tycker du vi bör köra event #3?
Onsdag 11 April 22 23.91 %
Torsdag 12 April 19 20.65 %
Fredag 13 April 35 38.04 %
Lördag 14 April 21 22.83 %
Måndag 16 April 8 8.70 %
Tisdag 17 April 23 25.00 %
Flervalsomröstning. Antal röster: 92. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 3 av 3 12 3

Verktyg Visningsval
2012-04-13, 21:48   #61

vetej

Medlem

vetejs avatar

Plats: örebro

Registrerad: jun 2009

Tråkig för att jag kan inte vara med pga min handikapp.
Moderkort: Asus p6t deluxe CPU: Intel i7 920 CO @ 3.6 GHz CPU-kylare: scythe mugen 2 GPU: Geforece Gtx 680 2GB Minnen: Corsair 2x6GB DDR3 HDD: 4st Western Digital Caviar Green 1x2/1.5x2 = 5tb SSD: Intel 320 80GB PSU: Cooler master 850w Chassi: Antec p182
vetej är inte uppkopplad
2012-04-13, 21:54   #62

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Registrerad: jun 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn Visa inlägg
Är dessvärre (nästintill)döv på höger öra för tillfället så blir inget spel för mig ikväll. =/ Fredag i allmänhet är en lite opraktisk dag enligt mig.
Bli bättre! Det är en order, med hela handen!

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Noobenu Visa inlägg
Lyckades komma in (spelade lite mot dig innan(Kalle_anka_023))
Men det var inga som pratade
Ah, trist, det är ju grundtanken med mumble 3D att man kommunicerar. På vår sida var det tonvis med kommunikation! Vi lyckades samordna inf och APC, begäran på assistans kom från andra squads - det var helt enkelt större squads snarare än fjuttiga 4 personer som EA/Dice tycker vi ska hålla oss med.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sellwin Visa inlägg
Blev rage quit för min del, men det var kul tills jag blev för sur Hoppas på fler såna här events! Stort tack till Lan och alla er andra som har hand om allt.
Ah, trist med ragequit men glad att du fick några bra rundor!

Tackar för berömmet från mig och mina medadmins, får inte glömma att Flaxe lånade ut både server och sig själv men tyvärr fyllde vi aldrig upp eventet men jaja. Nu vet fler hemligheten med Mumble...

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tw3R Visa inlägg
Var skoj att lira lite igen, dock så funka de inge vidare med mumble för min del. Hörde dom flesta så jäkla lågt. Så det funkar sådär för en som är halvdöv. Jag får mixtra lite med inställningarna till nästa event.

Sen så skämde jag ut mig, körde på en mina så 6 pers i laget dog direkt... Den bjöd jag på Lannovar

Är det nå spel annars på Sweclockers servrar?

//Christer_P

Den var fin den minan.

Jodå, det händer allt att vi spontantänder den på kvällarna. Sikta in dig på klockan 19:00. Det finns en tråd som heter måndagskvällskrigstråden som folk ofta startar i med att anmäla spelstart.

Det hänger på oss alla att starta igång den!

Citat:
Ursprungligen inskrivet av loffeleguan Visa inlägg
Loading level... hela tiden.
Du kom in till slut, minns flera AT skott från dig!

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DBHErazor Visa inlägg
Ruskigt kul idag! Tack för att ni anordnar något i den här stilen!
Varsågod, vårt nöje att återbetala donationerna från SweC medlemmarna med lite arrangemang. Det kommer fler, dock blir nästa widL's regi och han är hemlighetsfull....

Nyheter: Missa inte vårt nya forum Spelclockers!!
Lannovar är inte uppkopplad
2012-04-13, 22:06   #63

Schdefan

Medlem

Plats: Huskvarna

Registrerad: okt 2006

Tackar admins med flera för ett bra och trevligt event.. alltid lika kul att sitta och hjälpas åt.. hoppas på fler bra kvällar! / deafanddumb

Skickades från m.sweclockers.com
2012-04-13, 22:50   #64

Ascor

Medlem

Plats: Linköping

Registrerad: feb 2004

Tack för ikväll alla, det var grymt kul!
Ascor är uppkopplad nu
2012-04-13, 23:00   #65

Stre44

Medlem

Stre44s avatar

Plats: Lund

Registrerad: okt 2011

Tack för ikväll riktigt nice , vill även tacka Blackbird som lämnade företräde för mumble andvändare
Stre44 är inte uppkopplad
2012-04-13, 23:08   #66

PFall

Medlem

PFalls avatar

Plats: Eskilstuna

Registrerad: maj 2011

Var riktigt kul idag. Och måste också tacka Lannovar mfl som kirrar allting Toppenjobb. Vi hade bra flyt med mublandet så vi höll ihop. Men märker att det är en vanesak, så man kommer in i det allt eftersom. Tack och bock. Mvh PFall
CPU: Intel i5 2500k @ 4.7GHz @ 1.26v | CPU Kylare: Phanteks PH-TC14PE | MB: MSI Z68A-GD55 (G3) | RAM: Corsair XMS3 Vengeance 8GB 1600MHz | Ljudkort: Asus Xonar DGX | HDD: Samsung 840 250GB SSD, Corsair SSD-F60, 2x WD Green Caviar 2TB | GPU: EVGA GTX 780 | Skärm: BenQ XL2420T, 120Hz | Chassi: Corsair 500R | PSU: Antec TPQ 1000W
PFall är inte uppkopplad
2012-04-14, 08:02   #67

Snurren

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: nov 2009

Tack så mycket för en trevlig kväll, kom in lite sent så testade inte så mycket mumble 3d, men satt i en squad kanal och fastnade hela kvällen. Klart roligare spelupplevelse med kommunikation, så tack stre44 det var kul att lira med dig. Tack även till Blackbird som visade superbra laganda
Snurren är inte uppkopplad
2012-04-14, 13:14   #68

Mattsingen

Medlem

Mattsingens avatar

Plats: Södertälje

Registrerad: jul 2011

Även om jag inte spelat så mycket så tycker jag att SweClockersservern är riktigt bra spel på och det blir ännu bättre om man är några som är med på mumble.
Tack till alla som gör servern till vad den är.
2012-04-14, 13:50   #69

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Schdefan Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Ascor Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Stre44 Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av PFall Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Snurren Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Mattsingen Visa inlägg
...
Tack själva, det värmer att läsa sådana inlägg! Ta cred åt er själva, se på tråden - det är många som gillar spelstilen. Det finns ingen anledning till att vi inte kan ha lika kul varje kväll!

Nu har ni fixat mumble, nu har ni träffat varandra, kom in och häng!

Det kanske inte blir 20+ i båda lagens kanaler varje kväll men vi får alltid ihop en squad eller tre och det är nog så kul.

2012-04-14, 14:28   #70

OskarD90

Medlem

Plats: Ja e la hemma

Registrerad: dec 2011

Jag är på ikväll! =)
2012-04-14, 15:58   #71

Sellwin

Medlem

Sellwins avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: mar 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av OskarD90 Visa inlägg
Jag är på ikväll! =)
Jag med
CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme
Sellwin är inte uppkopplad
2012-04-14, 16:54   #72

Ascor

Medlem

Plats: Linköping

Registrerad: feb 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lannovar Visa inlägg
Tack själva, det värmer att läsa sådana inlägg! Ta cred åt er själva, se på tråden - det är många som gillar spelstilen. Det finns ingen anledning till att vi inte kan ha lika kul varje kväll!

Nu har ni fixat mumble, nu har ni träffat varandra, kom in och häng!

Det kanske inte blir 20+ i båda lagens kanaler varje kväll men vi får alltid ihop en squad eller tre och det är nog så kul.
Går alltid in när det är folk inne, fast då är det aldrig någon på Mumble, i så fall 2-3 personer i någon squadkanal, men man vet ju inte om dom är in-game eller om dom bara sitter och snackar, man vill ju inte störa . Nån måste väl börja så fler kommer in, så ska försöka lite extra.

Personligen gillade jag 3D mumble mycket mer än bara en kanal per squad, fast det förlorar ju lite av sin funktion om man bara är 3 inne, det var väldigt häftigt när vi var nästan 20 personer i voice i samma lag.
Ascor är uppkopplad nu
2012-04-16, 08:13   #73

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Riktigt impad av både lördag och söndag på mumble, minst femton personer i samma kanal båda dagarna och kanske 25 som mest inne. Det tar sig!

Glöm inte att annonsera i http://www.sweclockers.com/forum/123...-swec-servern/ om ni tänkt spela ikväll, gör det gärna med lite förvarning.

Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb