Citat:
Ursprungligen inskrivet av
vargeEEEEn
Är dessvärre (nästintill)döv på höger öra för tillfället så blir inget spel för mig ikväll. =/ Fredag i allmänhet är en lite opraktisk dag enligt mig.
Bli bättre! Det är en order, med hela handen!
Citat:
Noobenu
Lyckades komma in (spelade lite mot dig innan(Kalle_anka_023))
Men det var inga som pratade

Ah, trist, det är ju grundtanken med mumble 3D att man kommunicerar. På vår sida var det tonvis med kommunikation! Vi lyckades samordna inf och APC, begäran på assistans kom från andra squads - det var helt enkelt större squads snarare än fjuttiga 4 personer som EA/Dice tycker vi ska hålla oss med.
Citat:
Sellwin
Blev rage quit för min del, men det var kul tills jag blev för sur

Hoppas på fler såna här events! Stort tack till Lan och alla er andra som har hand om allt.
Ah, trist med ragequit men glad att du fick några bra rundor!
Tackar för berömmet från mig och mina medadmins, får inte glömma att Flaxe lånade ut både server och sig själv men tyvärr fyllde vi aldrig upp eventet men jaja. Nu vet fler hemligheten med Mumble...
Citat:
tw3R
Var skoj att lira lite igen, dock så funka de inge vidare med mumble för min del. Hörde dom flesta så jäkla lågt. Så det funkar sådär för en som är halvdöv. Jag får mixtra lite med inställningarna till nästa event.
Sen så skämde jag ut mig, körde på en mina så 6 pers i laget dog direkt... Den bjöd jag på Lannovar
Är det nå spel annars på Sweclockers servrar?
//Christer_P
Den var fin den minan.
Jodå, det händer allt att vi spontantänder den på kvällarna. Sikta in dig på klockan 19:00. Det finns en tråd som heter måndagskvällskrigstråden som folk ofta startar i med att anmäla spelstart.
Det hänger på oss alla att starta igång den!
Citat:
loffeleguan
Loading level... hela tiden.
Du kom in till slut, minns flera AT skott från dig!
Citat:
DBHErazor
Ruskigt kul idag! Tack för att ni anordnar något i den här stilen!
Varsågod, vårt nöje att återbetala donationerna från SweC medlemmarna med lite arrangemang. Det kommer fler, dock blir nästa widL's regi och han är hemlighetsfull....