Citat:
Ursprungligen inskrivet av
LinusNeuman
Aha! Så ifall han har hög ping så kommer han ha stora fördelar?! Fyfan, in that case så hjälper jag bara mig själv att bli ägd av andra genom att ha hög ping?
Jopp. Fast inte för hög, men var gränsen går.. Det vetefan alltså.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Waowt
Nu är det inte så att jag fuskar men det är ett spel som jag brukade spela ganska ofta (shooter) och jag har försökt göra mods till det. Lyckades med att skapa mina egna fusk. Ni förstår, det finns mer än bara Aimbot, wallhack och så. I detta spel så gjorde jag vapnen starkare och med mindre recoil. Det gör det sjukt mycket enklare i spel och skulle inte förvåna mig om det är många som gör liknande saker till spel som BF3.
Fuskare finns överallt. Sök bara på Google efter fusk sidor så ser ni. Såg en gång på en hemsida med fusk till alla möjliga spel och det var tusentals downloads för 1 fusk till 1 enda spel.
Vet en som fick tvärspel på BF3fuskare, skaffade ett själv.. Var norecoil och wallhack tror jag. Han sade; hur fan orkar folk lira med detta? Bunt lösdrivare lolol.
Såg lagom meh ut. "Sprayade" med supportvapnen. Gick spikrakt, även fast han sprang runt.