|
Basekill = Ok, Baserape = Bannad!
I tex. Gulf of Oman så står de i sin base och skjuter med sniper mot de två husen vid (G) där jag står på taket, dvs. basekill. Admin säger då absolut ingenting om detta trots att det står i reglerna "NO BASEKILL / BASERAPE" och trots att jag låter dom skjuta på mig men påpekar det via chatten MINST 10 ggr att det är förbjudet och säger åt någon admin att tala om detta för dom (men ingen admin svarar som sagt). Men när jag skjuter och dödar 2 fiender i deras base från husen vid (G) så vaknar plötsligt admin från sin jävla grotta och bannar mig från servern, inte kickar, utan bannar! Vad ska jag göra? De skjuter ju mig från deras base, ska jag stå och kolla när jag blir dödad? Blir så jävla arg på dessa sk. admins som inte kan hantera och ta hand om en server, de borde inte få bli admins.
Så där, måste skriva av mig lite...suck.
Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: XFX Radeon HD 6990 4GB OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning & övrigt: Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Saitek X52, Razer Mamba, TrackIR 5, 3DMark 11: P10101
|