Hej grabbar.
Jag byggde precis ihop min nya dator och med den köpte jag battlefield 3. Jag laddade hem Origin, skapade ett nytt konto, löste in produktnyckeln och installerade Battlefield 3. Efter ett tag var det dags att starta spelet. Jag trycker på starta spel eller vad det nu står, och jag tas till battlelogs inloggnings sida. Här försöker jag att logga in med min Origin email, som det står att man ska, men det fungerar inte! Jag kan bara logga in i den användaren med mitt Origin - ID.
Nu kommer det kluriga. När jag sedan försöker att byta lösenord genom mitt användarnamn, får jag ett mejl till den mejlen jag försökt logga in med! Så, jag byter lösenord, till ett som jag absolut kommer ihåg, försöker logga in i battlelog, MEN DET FUNGERAR FORTFARANDE INTE! OCH JAG FÖRSTÅR INTE OCH JAG BLIR SÅ ARG.
Jag har surfat runt lite, och vissa sa att man skulle vänta 1-2 timmar, men det har gått 4 timmar sedan jag skapade mitt origin konto från början och då tycker jag inte att det borde vara något problem.
HJÄLP?!