BF 4 Browser plugin problem

Permalänk

BF 4 Browser plugin problem

Hej!

Vill lira BF4 men när jag försöker joina en server så står det att jag måste installera browser plugin som den försöker ladda ner åt mig. Så jag laddar ner den och installerar men ingenting händer. försöker joina en server igen, men samma problem uppstår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genesistag:

Hej!

Vill lira BF4 men när jag försöker joina en server så står det att jag måste installera browser plugin som den försöker ladda ner åt mig. Så jag laddar ner den och installerar men ingenting händer. försöker joina en server igen, men samma problem uppstår.

Pröva starta orgin som administratör och sen installerar du även plugin som admin.
Jag tog det hela ett steg längre och installerade hela spelet som admin men tror inte det behövs.

Du kan även prova ha weebläsarn startad som admin i förväg.

Det löste iaf mina problem med pluginen så att man kommer längre än "joining server"

Du kör Win 8.1 va ? Många som har samma problem.

Permalänk

Jag prövade som du sa, men funkar tyvärr inte.......

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Genesistag:

Jag prövade som du sa, men funkar tyvärr inte.......

Försök en annan webbläsare.

Permalänk

Byt till Chrome ifall du kör IE

Permalänk
Medlem

Felet ligger i webläsare.
Om du kör 8.1 funkar inte IE. Firefox Aurora funkar inte heller t.ex. men vanliga Firefox funkar.
Så testa med annan webläsare så borde det funka.

Permalänk

Har precis samma problem som TS. Har prövat med både google chrome och IE, men får samma meddelande "installera browser plugin", kan se addonet i program mappen och har ominstallerat det 18ggr men blir samma fel, Finns det någon vettig lösning? kastar ut datorn snart..... har ingen gjort någon ändring i någon webläsare sist det fungerade.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Har precis samma problem som TS. Har prövat med både google chrome och IE, men får samma meddelande "installera browser plugin", kan se addonet i program mappen och har ominstallerat det 18ggr men blir samma fel, Finns det någon vettig lösning? kastar ut datorn snart..... har ingen gjort någon ändring i någon webläsare sist det fungerade.

Testa Firefox, funkar fint för mig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.