kommer naval strike till pc den 18e eller? hjälp.

Permalänk
Avstängd

kommer naval strike till pc den 18e eller? hjälp.

Tjena är det idag den 18e naval strike kommer till pc? får inte upp något bra på google om det inget datum iaf

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem

"Late March for premium users" var vad jag hittade

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Verkar inte komma idag. En kvalificerad gissning är att det kommer nästa tisdag. De brukar släppa DLC'na på tisdagar, och det är bara en tisdag kvar under mars, om det inte kommer idag då...

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Tycker dom kan hålla på Naval Strike, jag njuter fortfarande av Second Assault Fire Strike och Caspian
Bättre dom fixar lite buggar, prestanda optimerar mera och filar mer på Mantle till BF4 innan dom kommer med nästa DLC..

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Tycker dom kan hålla på Naval Strike, jag njuter fortfarande av Second Assault Fire Strike och Caspian
Bättre dom fixar lite buggar, prestanda optimerar mera och filar mer på Mantle till BF4 innan dom kommer med nästa DLC..

är ju inte så att det är samma personer som löser buggar och utvecklar spelet ändå.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Kommer den 25e. Igår kom en naval strike teaser och den 19e kommer den fulla trailern.
http://www.youtube.com/watch?v=I7jgn-yABCw

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

.. såg den fulla trailern precis. Haha! Kommer en ny artilleripjäs ser det ut som; kanon ala 1700-tal! Hoppas det verkligen finns med och inte bara är med för show i trailern. Ni vet sen var ni hittar mig på den kartan! Jag blir ett lätt offer för kniven där..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

.. såg den fulla trailern precis. Haha! Kommer en ny artilleripjäs ser det ut som; kanon ala 1700-tal! Hoppas det verkligen finns med och inte bara är med för show i trailern. Ni vet sen var ni hittar mig på den kartan! Jag blir ett lätt offer för kniven där..

Skickades från m.sweclockers.com

Kanonen på operation mortar finns i riktiga spelet Det verkar som att de använde riktigt in-game footage för det mesta (Man kan see på skärmen att de får poäng när de dödar någon, om man kollar noga).

EDIT: Om du vill se mer av naval strike banorna kan du kolla på levelcapgaming's youtube kanal. Han har laddat up videor från alla naval strike banor. https://www.youtube.com/user/LevelCapGaming/featured

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Jag tyckte banorna såg rätt mysiga ut!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

Kanonen på operation mortar finns i riktiga spelet Det verkar som att de använde riktigt in-game footage för det mesta (Man kan see på skärmen att de får poäng när de dödar någon, om man kollar noga).

EDIT: Om du vill se mer av naval strike banorna kan du kolla på levelcapgaming's youtube kanal. Han har laddat up videor från alla naval strike banor. https://www.youtube.com/user/LevelCapGaming/featured

Skrivet av kevve1:

Jag tyckte banorna såg rätt mysiga ut!

Jag är omvänd nu.. banorna verkar väldigt roliga, inte bara det där med 1700-tals kanonen.. Sub pen är ju grym! Ser fram emot 25:e!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Skrivet av lacrits:

Jag är omvänd nu.. banorna verkar väldigt roliga, inte bara det där med 1700-tals kanonen.. Sub pen är ju grym! Ser fram emot 25:e!

Ser du fram emot 25:e p.g.a Sweclockers BF4 spelkväll på Mumble kl 19:00 eller p.g.a. Naval Strike?
Hörde FYI något om att NS kan komma att dröja till den 28:e istället för 25:e...

Visa signatur

Gaming PC: Ryzen 7 5800x, ASUS X570-P, RTX4070, 32GB DDR4, 2 TB 970 EVO M.2, 500 GB 850 EVO SSD, 1TB SSHD, 4TB + 6TB HDD, AX860.

HTPC: i7-4770K, Maximus VII Impact, GTX770, 16GB DDR3, 256GB 850 Pro SSD, 250 GB 840 Pro SSD, 4 TB WD Red, Cooler Master GX-lite 700w PSU
fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Jag hoppas mer på Navel Strike - Death of ludd

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skogsmard:

Ser du fram emot 25:e p.g.a Sweclockers BF4 spelkväll på Mumble kl 19:00 eller p.g.a. Naval Strike?
Hörde FYI något om att NS kan komma att dröja till den 28:e istället för 25:e...

Mest ser jag fram emot den 25:e för det är lönedag för en fattig knegare..
Hade man inte haft familj hade det blitt en flaska Italienskt rödtjut på bordet, glas, dator och headset på.. Gejm on! till tidigt nästa morgon.. (det var bättre förr)

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk

Hur funkar detta egentligen; NS är inte släppt men har redan sett folk som har den nya anti air minan??
Och hur kan LevelCap ha filmer från NS?

Danne

Permalänk
Medlem
Skrivet av banantoft:

Hur funkar detta egentligen; NS är inte släppt men har redan sett folk som har den nya anti air minan??
Och hur kan LevelCap ha filmer från NS?

Danne

Man kan låsa upp dlc vapnen redan om man har premium. LevelCap fick åka till något event som ea hade. Större youtubers är ett bra sätt för ea och dice att göra gratis reklam medans youtubarna drar mer views till sina kanaler och även nöjet att spela mapsen innan. båda vinner på det helt enkelt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Mest ser jag fram emot den 25:e för det är lönedag för en fattig knegare..
Hade man inte haft familj hade det blitt en flaska Italienskt rödtjut på bordet, glas, dator och headset på.. Gejm on! till tidigt nästa morgon.. (det var bättre förr)

Hahhaahah
+1 på den

Permalänk
Medlem

Naval Strike försenas till PC

Starting tomorrow, Battlefield 4 Premium members on consoles will be able to experience the ultimate sea-to-sea warfare. The third expansion pack for Battlefield 4, Naval Strike takes the intense and dramatic water-based combat introduced in Battlefield 4 to four all-new maps set in the South China Sea while introducing a new game mode and vehicle.

However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved. Quality is our number one priority and we will not release Battlefield 4 Naval Strike on PC until we feel it meets the highest quality level possible. We are also working on a larger update to release alongside Battlefield 4 Naval Strike on PC that will address the issue of Tablet Commander not working correctly. Once we have a confirmed date for PC, we’ll be sure to update those players on our official channels. We appreciate your patience and look forward to seeing everyone on the Battlefield.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight...

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Naval Strike försenas till PC

Starting tomorrow, Battlefield 4 Premium members on consoles will be able to experience the ultimate sea-to-sea warfare. The third expansion pack for Battlefield 4, Naval Strike takes the intense and dramatic water-based combat introduced in Battlefield 4 to four all-new maps set in the South China Sea while introducing a new game mode and vehicle.

However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved. Quality is our number one priority and we will not release Battlefield 4 Naval Strike on PC until we feel it meets the highest quality level possible. We are also working on a larger update to release alongside Battlefield 4 Naval Strike on PC that will address the issue of Tablet Commander not working correctly. Once we have a confirmed date for PC, we’ll be sure to update those players on our official channels. We appreciate your patience and look forward to seeing everyone on the Battlefield.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight...

Bra att de fixar innan de släpper det. Men ändå...suck...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

Otippad...

Dock som nån sa jag njuter fortfarande av Caspian firestorm och metro så det gör inget om det är försenad.

Tycker att det var alldelles för tät med naval strike...

Visa signatur

Das Burk:

Chassi: Corsair Obsidian 750D ||Fläktar: Be Quiet Silent Wings 140mm PWM || Moderkort: ASUS z97-A || CPU: i7 4970k 4,0Ghz ||CPU Kylare: Noctua NH-U14S ||SSD: Samsung 250G || PSU: Corsair RM1000 || GPU: R9 290X Gigabyte Windforce || RAM: Corsair Vengance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Bra att de fixar innan de släpper det. Men ändå...suck...

Detta är inte något man kommer ut med 5 timmar innan release, när massor har köpt premium för att få det innan och hardcore fans har tagit ledigt från jobbet för att köra.

Om man släpper content så bör de ju ha testat det tillräckligt mycket för att se att allt fungerar och ifall man nu upptäcker en bugg i sista sekund så bör det ej kunna vara så allvarlig att man måste delaya DLCt... det borde ha blivit upptäckt tidigare.

Skrivet av King_Carlos:

Otippad...

Dock som nån sa jag njuter fortfarande av Caspian firestorm och metro så det gör inget om det är försenad.

Tycker att det var alldelles för tät med naval strike...

ja blir lite tätt, då second assult var tänkt att släppas mycket tidigare... (xbox spelare har ju haft det sen i december) jävla konsolsatsningar.. de håller ju tillbaka spelutvecklingen..

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Trist dom tog tillbaka datumet så pass nära inpå releasen.

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem

Dice är fan helt värdelösa, sällan ångrat ett köp så mycket som när jag köpte bf4 + premium.
Älskade bf3 och blir besviken varje gång man drar ett game bf4

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

Dice är fan helt värdelösa, sällan ångrat ett köp så mycket som när jag köpte bf4 + premium.
Älskade bf3 och blir besviken varje gång man drar ett game bf4

Jag har blivit så smittad att jag blir förbannad varje gång jag spelar ett spel från EA, framförallt NHL 14 där det är buggar överallt.

Sen har jag alltid försvarat DICE men nu har det kokat över där också.

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av peji89:

Jag har blivit så smittad att jag blir förbannad varje gång jag spelar ett spel från EA, framförallt NHL 14 där det är buggar överallt.

Sen har jag alltid försvarat DICE men nu har det kokat över där också.

samma här, jag skyllde på EA att de tvingade dice att släppa ett spel som inte var färdigt för att möta Cod ghost. Men nu har ~6 månader gått och har vi sett någon förbättring av nätkod eller de delar som gör ett skjutspel till ett bra skjutspel?

Verkar som att de fokuserar på att göra vackra miljöer (där har de lyckats) men vill jag se vackra miljöer så kollar jag på något naturprogram på TV, drar på en resa eller kikar på bilder från tidigare resor, inte fan köper jag ett FPS-spel för det syftet?!

Nej DICE dags att först fokusera på att göra spelet till ett bra FPS-spel innan annat skit som flashiga levelutionevents etc.

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk

DICE har väl redan börjat bygga på BF5?
Tycker för övrigt också att man kan hålla lite på expansionerna, men det handlar väl om att sälja innan intresset bleknar antar jag.

Permalänk
Medlem

Det jag inte förstår det är hur dom har lagt upp schemat för uppdateringar, dom släpper typ en uppdatering i månaden.
Varför inte åtgärda och släppa patchar eftersom, som senaste när killcamen for raaaaakt åt pipan. Fixa och släpp??
Eller har dom bara tillåtelse att släppa samlade uppdateringar ?

Man hinner tyvärr bli less på allt innan det är klart. Det enda jag orkar störa mig på just nu är faktiskt killcamen, inte lätt när man sitter med sina vänner och säger i skype: Blev skjuten från något håll! Verkar vara vårat eget gunship? Nej han är i skogen? Nej han är inte ens på på servern?

Battlefield 4 är fortfarande en BETA.....

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk

Quality is our number one priority
Hahahahahahahaha!!!!!

Permalänk

AAAAAAHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA AAAAAAAAAAAHHHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Detta är inte något man kommer ut med 5 timmar innan release, när massor har köpt premium för att få det innan och hardcore fans har tagit ledigt från jobbet för att köra.

Fick mig också att fundera lite. Har DICE ingen kvalitetskontroll? Eller är det verkligen så dåligt med tid att man 5 timmar innan release inser att man inte hinner fixa alla buggar och fel?

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Skrivet av Sambuccashake:

Quality is our number one priority
Hahahahahahahaha!!!!!

Skrivet av Gunner357:

AAAAAAHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA AAAAAAAAAAAHHHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA.

ha ha, yeah right -host-bull shit-host- he he

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...