2014: Finns det fortfarande spelare med intresse för BF3?

Permalänk
Medlem

2014: Finns det fortfarande spelare med intresse för BF3?

Jag har i runda slängar 600h i BF3 och har vart en aktiv platoon medlem/ledare i CC "Conspiracy Crew".
Några av er kanske har spelat mot oss eller känner några från vår platoon. Vår 2 år gamla verksamhet splittrades i och med att BF4 släpptes, då mångas intressen svalnade eller sökte sig vidare till klaner som var mer förtjusta i BF4.

Till min fundering: Finns det fler lirare där ute som känner som jag - BF4 är inget för mig.
Jag vet inte om jag ska försöka dra igång vår platoon igen och leta medlemmar, tänkte kolla hur ni verkar tycka att intresset för spelet är.

Om ni känner direkt att ni känner som jag, och letar folk att spela både seriöst och public BF3 med, tveka inte, skicka iväg ett PM så kan vi snacka vidare.

Vi få som är kvar har en äldre profil 25+, så vi ser helst att du är över 20+ sträcket.

Om denna tråd är helt fel placerad ber jag om ursäkt!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

Jag köpte bf4 ca 2 månader sen och efter mycket på Youtube så bestämde jag prova bf3 för att se vad alla pratar om. Nu tål jag knappt röra bf4 då tycker jag att jag behöver tömma en hel magasin för döda en medan på bf3 lätt 3 personer med en enda magasin. Jag lirar bf3 men jag har så konstiga arbetstider så jag kan aldrig ge fast när jag kan lira. Noshahr canals alltså (fel stavat) wow alltså. Bf4 måste ha mer såna maps, inte för stort eller krångligt.

Visa signatur

Lev livet

Permalänk
Medlem

Uppdate: Vi har nu fått ihop 8 aktiva spelare från världens alla hörn, som lirar 3an! Vi går under platoon namnet CWW Conspiracy World Wide. Det är engelska som gäller i teamspeak om de är andra än svenskar inne! Alla som vill är varmt välkomna! Teamspeak: ts3.conspiracycrew.se

Kom in så kan vi snacka lite!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

bf3

kolla in ts3 nån dag är 30+