"Problem contacting EA Login, please try again in a while"

Permalänk

"Problem contacting EA Login, please try again in a while"

Hej! Jag kan nu inte logga in på battlelog. Allt började när jag för 30 minuter sedan laddade ner drivrutiner till mitt grafikkort. Sedan försökte jag starta spelet och då stod det "Dina inloggningsuppgifter har gått ut. Logga in igen." Jag bytte då lösenord. Jag kunde sedan logga in, men inte gå in i onlineläge. När jag trycker på gå online så kommer jag tillbaka till inloggningsrutan där det står "Dina inloggningsuppgifter har gått ut. Logga in igen." Jag startade då om datorn. När jag satte på den försökte jag gå in på battlelog och då så när jag försökte logga in så står det "Problem contacting EA Login, please try again in a while". När jag försökte logga in på origin stod det samma sak som förut, alltså att inloggnigsuppgifterna har gått ut.
Vet någon här vad som möjligtvis gör så att det blir såhär? Jag är aldig inne på några skumma sidor, och jag laddar bara ner programvara från säkra källor.
Börjar bli orolig.

Snälla kan någon hjälpa mig?

Tack

Permalänk
Avstängd

Det är problem med EA Online för tillfället. Kan inte logga in jag heller från tre olika konton testat på två olika anslutningar.

Visa signatur

Mitt vattenkylda system i väntan på bättre tider:
[CPU:]Intel i5 4690k - 4.9GHz @ 1.3V. [GPU:]CrossfireX R9 290X - 1150MHz/1500MHz [MB:] Asus ROG Maximus VII Ranger Z97 [RAM:] Corsair 2x8GB - CL9 2000 [SSD:] Samsung 840 EVO - 2x250GB [PSU:] NZXT Hale90 80+ Gold 1000W [Audio:]Asus Xonar Essence STX II 7.1 Monitor i väntan på 4K: 1440p X-Star - 120Hz

Permalänk
Skrivet av Isse00:

Det är problem med EA Online för tillfället. Kan inte logga in jag heller från tre olika konton testat på två olika anslutningar.

Puh, nu blev jag lite mindre nervös! Tack för svar!