Permalänk
Medlem

Battlefield Hardline

Tjena!
Är lite kluven angående detta spel.
Testade betan och det kändes inte direkt som en full träff , har alltid " älskat " Battlefield serien.
Personligen tyckte jag det kändes som en patch till BF4 och inte som ett nytt spel.
Är det någon på detta forum som tänker köpa liret och spela? Eller kör ni vidare på BF4?
Är det ens lönt att lägga pengar på detta?
Med vänlig hälsning / En aningen lite småfull Mange " Jag vet att det är söndag och jobbe dag imorgon , men öl och rökig whiskey är gott!!! "

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Första gången nånsin jag bojkottar ett Battlefield spel. Efter BF4 fiasko och sen detta ser verkligen mörkt ut för Battlefield serien.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Kommer nog stanna kvar på BF3, dessutom tyckte jag faktiskt nya CoD såg rätt intressant ut så det kanske kan bli ens nya FPS-lir. Hardline kändes meh, men det kan ju ändra sig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Mange75:

Tjena!
Är lite kluven angående detta spel.
Testade betan och det kändes inte direkt som en full träff , har alltid " älskat " Battlefield serien.
Personligen tyckte jag det kändes som en patch till BF4 och inte som ett nytt spel.
Är det någon på detta forum som tänker köpa liret och spela? Eller kör ni vidare på BF4?
Är det ens lönt att lägga pengar på detta?
Med vänlig hälsning / En aningen lite småfull Mange " Jag vet att det är söndag och jobbe dag imorgon , men öl och rökig whiskey är gott!!! "

När jag körde betan fastnade jag inte för spelet, tyckte det saknades känsla.

Kört en del BF3 som känns bättre, BF4 kändes så där när jag körde det (men inte så illa som hardline). Nu när det blev värre buggar i BF4 än BF3 så är det gött att jag sket i att köpa det.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Kommer nog stanna kvar på BF3, dessutom tyckte jag faktiskt nya CoD såg rätt intressant ut så det kanske kan bli ens nya FPS-lir. Hardline kändes meh, men det kan ju ändra sig.

Har aldrig tyckt om COD förutom det första. Kan dock hålla med om , att det nya ser riktigt bra ut.
Sen har jag nog samma uppfattning som dom andra att BF3 är bättre än BF4.
Tror också jag skippar Hardline " Kändes riktigt dåligt " , och väntar tills folk har testat nya COD.
Men fortsätt gärna ni andra , här ute i vårt avlånga land och skriv vad ni kör och tänker satsa på.
Vi kanske kan starta en gigantisk klan
Med vänlig hälsning / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition